Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke rijbroek zit jullie het fijnst?

 
Profiel   

Hier ook Montar High Waist, heerlijke broek. Soms heb ik hem uren lang, nadat ik op stal ben geweest, nog aan.
Vind hem zalig zitten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 15:04 



 
Profiel   

Ik heb nu die 20 euro decathlon warme rijbroek, maar moest wel de pijpen aanpassen.. Kreeg mijn voet er niet doorheen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 15:12 



 
Profiel   

Pikeur Athleisure

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 15:25 



 
Profiel   

Mijn fijnste is er een van Equestrian Society (Harry's Horse), een jeansmodel. Niet te strak bij de buik (daar heb ik wat over :Y) maar wel goed smal op de benen. Moet wel zeggen dat ik echt eerst moet passen, meestal de halve winkel, voor ik een goede pasvorm te pakken heb. Heb vijf verschillende merken, het verschilt echt van broek tot broek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 09:56 



 

Ik heb Pikeurs en nog meer sjieke merken in mn kast liggen, maar tot mn schande moet ik bekennen dat ik het liefst de hele dag in dat goedkope ding van de Decathlon loop. Heerlijk zacht, warm, hoge taille, fijne pasvorm...

https://www.decathlon.nl/p/warme-rijbro ... c=BORDEAUX

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 10:11 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort een nieuwe rijbroek van Sa Vie en ben daar helemaal dol op, lekker warm, zit mooi en rijdt heerlijk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 10:27 



 
Profiel   

Ik gebruik alleen nog maar broeken van Equiline. Echt de allerfijnste broeken ooit. Wel prijzig, maar de kwaliteit is top en ze gaan super lang mee. Als je de kortingsacties in de gaten houdt, kan het nog wel eens meevallen met de prijs. Voor mij nooit geen andere broeken meer *\o/*

Heb ook nog 3 Montar High Waist in de kast liggen, ook ontzettend fijn maar op de een of andere manier pak ik toch iedere keer naar mijn Equiline broeken.. Zonde eigenlijk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 11:03 



 
Profiel   

Ik heb vorige week een hele simpele Fourganza rijbroek bij Decathlon gekocht maar hij zit me toch lekker!
Iemand een idee of deze of een (echt) soortgelijke broek ook in andere kleuren verkrijgbaar is?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 21:36 



 
Profiel   

Hier ook broeken van decathlon. Ze zitten goed, zijn goedkoop en voor mij het belangrijkste ze zijn er ook zonder al die silliconen zooi :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 21:43 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Hier ook broeken van decathlon. Ze zitten goed, zijn goedkoop en voor mij het belangrijkste ze zijn er ook zonder al die silliconen zooi :')

Was ook blij verrast. Voor het buitenrijden echt een heerlijke comfortable broek. Welke heb jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 21:45 



 
Profiel   

Britt1 schreef
MarjanB schreef
Hier ook broeken van decathlon. Ze zitten goed, zijn goedkoop en voor mij het belangrijkste ze zijn er ook zonder al die silliconen zooi :')

Was ook blij verrast. Voor het buitenrijden echt een heerlijke comfortable broek. Welke heb jij?


Haha ik heb er meerdere, de kipwarm, een fleece gevoerde van €20 en een wat hippere donkerblauwe van 40 euro en een wat oudere grijze. Rijd 4 a 5 keer per week en ze blijven goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 22:15 



 
Profiel   

safina schreef
Ik heb Pikeurs en nog meer sjieke merken in mn kast liggen, maar tot mn schande moet ik bekennen dat ik het liefst de hele dag in dat goedkope ding van de Decathlon loop. Heerlijk zacht, warm, hoge taille, fijne pasvorm...

https://www.decathlon.nl/p/warme-rijbro ... c=BORDEAUX


Deze heb ik ook, maar mijn nieuwe favoriet is een veel duurdere :+ versie:

https://www.decathlon.nl/p/warme-paardr ... l534400022

Hier liggen ook de duurdere rijbroeken in de kast :o of ze zijn zelfs al verkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 08:31 



 
Profiel   

Sintara schreef
Ik heb nu die 20 euro decathlon warme rijbroek, maar moest wel de pijpen aanpassen.. Kreeg mijn voet er niet doorheen _O-


Ik heb m gewoon een maatje te groot gekocht, moet er wel écht een riem om dragen nu - ik heb sowieso relatief een smalle taille, maar best wel flinke bovenbenen... ;) maar heerlijk warm, en een riem is niet het eind van de wereld. Te strak om mijn enkels vind ik wél vervelend, krijg t dan juist koud daar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 08:51 



 
Profiel   

Ik heb ook verschillende duurdere broeken in de kast liggen, maar de allerfijnste die ik gehad heb was eentje van imperial riding. Helaas hebben ze die stuk geknipt in het ziekenhuis en is het model niet meer te koop, maar die zat echt als een huis.

Ik lees hier en daar over Kingsland leggings... Hoe blijft die stof bij jullie? Die van mij ging na 2/3 keer rijden al pillen. Helaas kukelde ik van mijn paard in het prikkeldraad dus kon ik hem niet meer terug brengen, maar ik zou er zeker geen 2e van kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 09:01 



 
Profiel   

HV Polo Lucilla FSS, heerlijke broek <3 Het is echter geen hele dikke stof, dus ik draag hem niet als het kouder is dan 10 graden.
https://www.horze.nl/dames-full-seat-ri ... 25673.html

Als het koud is draag ik met name de HV Joceline, maar die vind ik toch niet zo fijn als de Lucilla. https://www.agradi.nl/hv-polo-rijbroek- ... s-navy.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 09:02 



 
Profiel   

Op dit moment eigen merk van de epplejeck. Dat is ook de nieuwste en grootste. :o Heb veel dure broeken, die momenteel net wat te strak zitten. Dus dat dit het sowieso niet lekker.

Heb ook best oude cavallo broeken, die zijn nog steeds warm en heel. Maar wat dikkere stof en daardoor ook wat stugger. De broeken van tegenwoordig zijn allemaal zo soepel. Veel fijner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 09:17 



 
Profiel   

Skippy01 schreef
Ik heb m gewoon een maatje te groot gekocht, moet er wel écht een riem om dragen nu - ik heb sowieso relatief een smalle taille, maar best wel flinke bovenbenen... ;) maar heerlijk warm, en een riem is niet het eind van de wereld. Te strak om mijn enkels vind ik wél vervelend, krijg t dan juist koud daar :)


Ja het ging bij mij echt alleen om het onderste stukje, daar zit nu een soort split in van 3 centimeter. Verder past hij perfect :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 09:35 



 

Ik geloof dat ik bijna alle merken wel gehad heb in het verleden. En zoals iemand eerder al noemde in dit topic: het hangt zo af van je eigen lichaamsbouw, het model van de broek, voorkeur voor hoog of laag. Mijn dochter zweert bij high waist rijbroeken, ik daarentegen vind dat vreselijk zitten: alsof er iemand in mijn maag drukt de hele tijd. Heb nu veel broeken van HV Polo, Felix Bühler en Spooks (heb nu de winterbroeken (gevoerd want heb thuis alleen een buitenbak) aan).

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 10:04 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Ik heb ook verschillende duurdere broeken in de kast liggen, maar de allerfijnste die ik gehad heb was eentje van imperial riding. Helaas hebben ze die stuk geknipt in het ziekenhuis en is het model niet meer te koop, maar die zat echt als een huis.

Ik lees hier en daar over Kingsland leggings... Hoe blijft die stof bij jullie? Die van mij ging na 2/3 keer rijden al pillen. Helaas kukelde ik van mijn paard in het prikkeldraad dus kon ik hem niet meer terug brengen, maar ik zou er zeker geen 2e van kopen.

Mijn Kingsland broek had dat ook erg snel helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 11:25 



 
Profiel   

Ik zweer bij de Equiline broeken, die kant ik zo blind kopen, die zitten me altijd als gegoten.
Sinds kort ook 2 Spooks broeken, waarvan 1 thermo, zitten beide ook heerlijk, en zijn ook wat fijner geprijsd dan de Equiline :+ van Spooks zit me trouwens niet alle modellen lekker.
In de zomer draag ik graag de leggings van Kingsland. Die blijven ook allebei echt wel heel mooi, en zijn toch al vaak in de was geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 11:40 



 
Profiel   

Welke rijbroeken ervaren prettig die wat meer rek hebben bij de kuiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 10:06 



 
Profiel   

Ik heb een montar legging gekocht maar die rekt vreselijk uit . Ik heb een maat 40 gekocht maar werkelijk iemand met maat 44/46 zou m nog aan kunnen trekken . verdraait ook steeds om Mn benen . Was echt zonde van de 87 euro die ik er aan gespendeerd heb .. ik heb nu twee andere besteld die ga ik even uitproberen .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 10:47 



 

Sakura789 schreef
safina schreef
Ik heb Pikeurs en nog meer sjieke merken in mn kast liggen, maar tot mn schande moet ik bekennen dat ik het liefst de hele dag in dat goedkope ding van de Decathlon loop. Heerlijk zacht, warm, hoge taille, fijne pasvorm...

https://www.decathlon.nl/p/warme-rijbro ... c=BORDEAUX


Deze heb ik ook, maar mijn nieuwe favoriet is een veel duurdere :+ versie:

https://www.decathlon.nl/p/warme-paardr ... l534400022

Hier liggen ook de duurdere rijbroeken in de kast :o of ze zijn zelfs al verkocht.


Die is wel heel duur hoor! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 11:21 



 
Profiel   

Ik heb ook een rijbroek bij decathlon gekocht, de kipwarm. En die zit lekker :j is nu mijn favoriete rijbroek. Al is het uiterlijk wat discutabel :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 11:24 



 

SusanH schreef
Ik heb ook een rijbroek bij decathlon gekocht, de kipwarm. En die zit lekker :j is nu mijn favoriete rijbroek. Al is het uiterlijk wat discutabel :=


Uiterlijk discutabel? Die broek is gewoon multifunctioneel. De zwarte versie kan je ook dragen op latex fetisj parties. ~~}> :')

Zonder gekheid: ook dat is een fijne broek. Vooral op dagen als vandaag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 11:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen