Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke rijbroek zit jullie het fijnst?

 
Profiel   

Ik zoek een nieuwe rijbroek. Welke rijbroek is jullie favoriete broek van de laatste tijd(lees nog te koop)?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 15:47 



 
Profiel   

Ik koop alleen nog maar die goedkope van de Decathlon, merk heet Fouganza. Zitten fijner dan alle dure rijbroeken die ik heb (gehad) en blijven prima van kwaliteit, ook na het wassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 15:54 



 
Profiel   

Ik ben heel tevreden over een nieuwe broek van HV Polo. Het gaat om deze: https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 15:57 



 
Profiel   

Om eerlijk te zijn: de endurance rijbroek http://www.outdoorriding.nl/nl/rijbroek ... /37-maat-s
Maar daar ben ik zuinig op dus rij ik meestal in de goedkoopste van Divoza die mij ook prima zit (en lang meegaat)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:30 



 
Profiel   

Ik heb deze pas gekocht en dat is echt BY FAR de fijnste broek die ik ooit heb gehad
https://www.horze.nl/dames-kniestuk-rij ... l#color=BL
Zie dat hij nu aan de helft is, zou hem zo opnieuw kopen voor als die andere in de was zit :')

Daarom daarna deze besteld en ook die zit echt als een huis
https://www.horze.nl/dames-full-seat-ri ... P3623.html
Heb de beige.

Al de rest met hoge taille zit me veel te strak als ik ga zitten, maar een maat groter zit niet mooi rond mijn benen. Die van Decathlon zijn ook fijn maar leuren te veel uit bij mij, daarvan draag ik eigenlijk alleen nog de thermische (lekker zacht vanbinnen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:35 



 
Profiel   

Mijn Pikeur rijbroek. De taille is lekker hoog, dus die valt precies over mijn buikje heen. ;-)

Deze zitten ook erg comfortabel:
https://www.horze.nl/dames-full-seat-ri ... color=FCBR

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:35 



 
Profiel   

Ik heb altijd Cavallo. Nu voor het eerst met silicone zitvlak, voorheen leer, met hogere taille. Ik bestel ze tegenwoordig rechtstreeks bij Cavallo, want in de ruitershops zijn ze schaars...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:45 



 
Profiel   

De Montar high waist.. de duurste rijbroek die ik ooit heb aangeschaft maar wat zit dat kreng fantastisch

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:50 



 
Profiel   

Juffig95 schreef
Ik zoek een nieuwe rijbroek. Welke rijbroek is jullie favoriete broek van de laatste tijd(lees nog te koop)?

ik heb een paar rijbroeken van Pikeur, zitten echt heel fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:51 



 
Profiel   

Easy rider.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:52 



 
Profiel   

Mijn favoriete rijbroek is de fleece gevoerde van de decathlon van €15 :P

Gaat al bijna 5 jaar mee.
Heb er flink fanatiek mee gereden.
Vorig jaar eentje er bij gekocht.


Verder had ik voor de zomer een Kingsland Jessica. Heeeerlijke broek! Maar helaas wel sneller versleten dan die van de decathlon.
En laat de Kingsland nu een nulletje meer gehad hebben :=


Laatst bijgewerkt door Saul op 28-11-19 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:58 



 
Profiel   

Equitheme Thermic. Super fijn broek. Heb ook een Cavallo, Eurostar en Easy Rider die ik voorheen graag en veel droeg maar sinds ik die Equitheme heb draag ik eigenlijk alleen die nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:59 



 
Profiel   

ik heb het liefst broeken van Montar

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 17:05 



 
Profiel   

Easy rider. Heb ook een fijne rijbroek gehad van EJ maar die was erg snel versleten

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 17:18 



 

Rijleggings van Kingsland

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 17:48 



 
Profiel   

Ik ben fan van Montar. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 17:57 



 
Profiel   

Ik heb ook een thermorijkbroek van Decathlon! Lekker warm is ie zeker, maar als ik niet op het paard zit, zakt ie af bij mij :+

Mijn lekkerste in de kast is mijn Euro Star rijbroek van 5 euro van de tentenkamp... Maar god wat zit dat ding lekker. :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 18:30 



 
Profiel   

Mijn lekkerste broek was de jodphurbroek van ik geloof Harry's Horse (weet het niet zeker meer). Was een spijkerbroek met suède zitvlak. Ik woonde hierin. Ik rijd nu niet meer, maar als ik weer zou beginnen koop ik weer meteen zo een!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 18:35 



 

Ik heb een grijze broek van ej, geen idee hoe die verder heet. Met siliconen zitvlak. En de broek zit heerlijk. Was wel een broek van 80 euro hahaha

Ik heb binnenkort ook een montar broek, ben benieuwd hoe die zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 18:36 



 
Profiel   

De thermolegging van Harry's Horse... Dat is nog de enige broek die ik draag. Elke dag. Wassen, drogen en weer aan :-)
Van de zomer had ik een super heerlijke legging (mn eerste) gekocht van mountain horse... ohh die zit ook zo lekker, maar na 2x rijden was mijn linkerbil al kaal, al die siliconen 3hoekjes laten los. Ik terug, krijg een nieuwe, en wat denk je, zelfde verhaal. Echt zo balen! Maar ik draag hem nog wel gewoon, gewoon omdat hij zo lekker zit. Nouja nu niet meer, nu alleen nog maar die thermobroek :-D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 00:05 



 
Profiel   

In het tussenseizoen de Montar heigh waist en als het vriest de warme Decathlon 20€ broek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 15:37 



 
Profiel   

Heb een hele fijne (en mooie) van horze maar was limited edition dus die is er nu niet meer en hij begint kapot te gaan |. Maar vind horze broeken erg fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 15:46 



 
Profiel   

Rijleggings van Kerrits, zonder siliconen, alleen paar suède kniestukken.
Had vandaag m'n fleecegevoerde aan, maar heb ook fijne van gewone stof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 16:13 



 
Profiel   

ooit bij de opruiming bij divoza een afgeprijsde Pikeur gekocht. OMG wat zat die fijn! Echt tot op de draad versleten. Vorig jaar 2 kingsland rijbroeken goedkoop kunnen kopen. Die zitten ook al zo fijn.
Maar sommige van Harrys horse vind ik ook prima. Oja ooit een witte Cavallo rijbroek gekregen. Die zit ook heerlijk, maar ja, die heb ik niet zo vaak aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 16:29 



 
Profiel   

Marije_jiplover schreef
Rijleggings van Kerrits, zonder siliconen, alleen paar suède kniestukken.
Had vandaag m'n fleecegevoerde aan, maar heb ook fijne van gewone stof.


Is de fleecegevoerde ook lekker warm? Ik heb winterbenen, dus warmte kan ik wel gebruiken :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 08:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen