Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Welke rijbroek zit jullie het fijnst?

 
Profiel   

Momenteel vind ik mijn montar Billi softshell broek het fijnste! Vooral toen ik laatst een half uur naar stal moest fietsen door de regen en mijn benen 100 % droog zijn gebleven :j

Maar de Dublin rijbroek Shona met suede zitvlak is echt mijn favorietje
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:10 



 
Profiel   

Mn samshield broeken. Haal ze elk jaar in de outlet hier in de buurt voor +- 100 euro per stuk. Dus dat is te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:20 



 
Profiel   

Montar high waist, geweldige broek! Ik heb de vol.2 zonder grip en siliconen, fijn ook dat ze goed vuil en waterafstotend zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:51 



 
Profiel   

De Epplejeck Mirna! Eindelijk een rijbroek die geen grip heeft, vind dat namelijk niet prettig rijden. Daarnaast vind ik het ook nog eens extra leuk dat die een denim look heeft als westernruiter

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 06:58 



 
Profiel   

Ik had altijd de meest simpele rijbroeken van de welkoop. Voldeden prima voor mijn stevige bovenbenen en dikke kuiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 07:27 



 
Profiel   

Hier bijna altijd cavallo.
Mijn 2e huidje,zit als gegoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 08:46 



 
Profiel   

Ik heb bij Horselet een PS of Sweden broek gekocht pas en deze is toch wel favoriet! Heeft geen naden bij de knie en sinds ik een knieblessure heb irriteren andere broeken daar en deze zit ook als een 2e huid. Was toen maar 50 euro, normaal nogal aan de prijs en 175 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 10:35 



 
Profiel   

Blackberry28 schreef
Ik heb bij Horselet een PS of Sweden broek gekocht pas en deze is toch wel favoriet! Heeft geen naden bij de knie en sinds ik een knieblessure heb irriteren andere broeken daar en deze zit ook als een 2e huid. Was toen maar 50 euro, normaal nogal aan de prijs en 175 euro.

Welk model is het en hoe valt de maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 18:35 



 
Profiel   

Pikeur is toch wel mijn favoriet! Zijn wel duur maar ook super kwaliteit

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 19:03 



 
Profiel   

charlotteehx schreef
Blackberry28 schreef
Ik heb bij Horselet een PS of Sweden broek gekocht pas en deze is toch wel favoriet! Heeft geen naden bij de knie en sinds ik een knieblessure heb irriteren andere broeken daar en deze zit ook als een 2e huid. Was toen maar 50 euro, normaal nogal aan de prijs en 175 euro.

Welk model is het en hoe valt de maat?


Karen heb ik en valt gewoon als mijn normale maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 19:27 



 
Profiel   

Zo te lezen in het topic moet ik toch eens naar de Decathlon als ze weer open zijn (wil wel kunnen passen). Lees veel goede ervaringen dus ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 20:00 



 
Profiel   

Horsegloss, voor mij niks anders meer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 20:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen