Ervaringen waterdichte handschoenen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lieke2
Berichten: 2129
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 11:36


Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Ervaringen waterdichte handschoenen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 12:15

Ik heb de handschoenen can de p
Openingspost, paar weken geleden voor 6 euro ofzo gekocht bij voordeelvangers. Al met koud en flinke regen mee de hond uitgelaten.
Vind ze wel lekker warm, kan er zelfs nog hardloophandschoentjes omdat ze groot vallen. Maar niet geheel winddicht en zeker niet waterdicht. Flinke bui kunnen de naden niet aan, de stof zelf kan wel wat hebben.

Heb nu die gevoerde handschoenen met rubberen vingers gekocht voor 5 euro bij de Van Cranenbroek.
Benieuwd!


Sealskinz staan absoluut op mijn verlanglijstje, maar mn zwager vertelde dat de voering van de gevierde versie snel mee naar buiten komt als je ze aan trekt en dat vind ik dan weer niet kunnen voor dat geld, dus koop ze pas als ik een goeie aanbieding ervan tegenkon

Christiene
Berichten: 7719
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 14:10

snuggle schreef:
De BR Stormbloxx handschoen is echt warm en behoorlijk waterdicht. Ze zijn ook slijtvast. Ik heb deze handschoen 4 jaar gebruikt, toen helaas verloren, maar heb nieuwe gevraagd voor sinterklaas.
https://www.agradi.nl/br-winterrijhands ... -zwart.htm

Deze heb ik gekocht nu. Ben benieuwd.

Vorig jaar een soort rijhandschoenen die van seal skinz gekocht. Die zijn aardig waterdicht. Maar de warmte valt toch wat tegen . En inderdaad de binnenvoering komt mee naar buiten

Bagheera_206

Berichten: 25894
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Ervaringen waterdichte handschoenen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 20:43

Doet Sealskinz nu niet mee aan zwarte vrijdag dan? Zo heb ik ze weten te scoren. :D

Bagheera_206

Berichten: 25894
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 20:44

Christiene schreef:
snuggle schreef:
De BR Stormbloxx handschoen is echt warm en behoorlijk waterdicht. Ze zijn ook slijtvast. Ik heb deze handschoen 4 jaar gebruikt, toen helaas verloren, maar heb nieuwe gevraagd voor sinterklaas.
https://www.agradi.nl/br-winterrijhands ... -zwart.htm

Deze heb ik gekocht nu. Ben benieuwd.

Vorig jaar een soort rijhandschoenen die van seal skinz gekocht. Die zijn aardig waterdicht. Maar de warmte valt toch wat tegen . En inderdaad de binnenvoering komt mee naar buiten


Is dat de Elgin? Ik heb ze niet zo heel vaak aan en hier zit de voering er nog in.

vbu1016
Berichten: 43
Geregistreerd: 29-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 23:09