Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 15 [ 362 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Laat me je Samshield zien!

 
Profiel   

SandravdB schreef
Kunt hem toch op laten sturen voor dacht 40 dat ze hem herstellen


Klopt! Gewoon even contact opnemen met de winkel waar je hem hebt gekocht. Ik had een behoorlijke smak gemaakt met mijn cap. Ze hebben hem toen helemaal onderzocht op breuken (die er gelukkig niet in zaten. Pfoe, had hem pas een paar maanden) en de shell is weer helemaal kras vrij gemaakt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-21 08:48 



 
Profiel   

Hier ook nog even mijn cap delen, ik heb de mat zwarte miss shield. Lang getwijfeld of ik het het geld waar vond maar helemaal blij mee en geen moment spijt van gehad!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 22:11 



 
Profiel   

wauw, heel mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 22:28 



 
Profiel   

Die limited edition is heel mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 00:08 



 
Profiel   

liliekska schreef
Hier ook nog even mijn cap delen, ik heb de mat zwarte miss shield. Lang getwijfeld of ik het het geld waar vond maar helemaal blij mee en geen moment spijt van gehad!

[ [url=m/m8bj2D.jpg]Afbeelding[/url] ]



Echt heel gaaf <3 Ik heb er ook over getwijfeld maar ik heb samshield nog niet eerder gepast dus vond dat risico toch te groot nu even passen in een winkel niet mogelijk is. Maar deze uitvoering is echt tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 14:35 



 
Profiel   

Snap ik hoor! Ik ben de dag dat de lockdown aangekondigd werd naar de winkel gegaan omdat ik ook even wilde passen en in het echt wilde kijken, het is toch best wel veel geld en dan is het mega zonde als hij tegen blijkt te vallen of net niet lekker zit. Was net op tijd want toen ik er was zou er nog 1 binnenkomen die toevallig mijn maat was :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 14:54 



 
Profiel   

Oooh die vind ik zo gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 15:46 



 
Profiel   

Hoi, ik schop dit topic even omhoog! :)

Ik ben op zoek naar een nieuwe Samshield, was benieuwd of er nog winkels kortingsacties doen waar Samshield wel onder valt.

En weten jullie of ze caps ouder dan 5 jaar nog repareren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-21 09:14 



 
Profiel   

Hypostore met Pasen.

Equidrome Venlo had korting op oa caps, weet niet, tot wanneer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 23:11 



 
Profiel   

Hypostore had vorige kortingsactie Samshield uitgesloten.. :(

Ik weet dat Ingrid van Berlo 10% korting heeft, maar eigenlijk hoopte ik op wat meer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 07:50 



 
Profiel   

Oh echt :( ....omdat KEP wel meedoet, ging ik er vanuit dat dat bij Samshield ook t geval was.

Kijk maar eens bij Equidrome, daar staat nu op Facebook, dat er tm 28.02 korting is op alle caps ( heb niet gecheckt of dat ook op Samshield het geval is).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 07:51 



 
Profiel   

Ja.. Daar hoopte ik ook op, maar helaas.. :(

Equidrome doet ook niet mee met Samshield.. Moeilijke zoektocht dit..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 08:03 



 
Profiel   

upendo schreef
Hoi, ik schop dit topic even omhoog! :)

Ik ben op zoek naar een nieuwe Samshield, was benieuwd of er nog winkels kortingsacties doen waar Samshield wel onder valt.

En weten jullie of ze caps ouder dan 5 jaar nog repareren?

Caps ouder dan 5 jaar repareren ze niet meer :n http://www.samshield.com/en/after-sales-service/ Verder heeft Divoza in de winkel nog wel korting, maar dat is dus even wachten tot de winkels opengaan helaas...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 09:03 



 
Profiel   

Ik heb de mijne bij ruitershop Boxmeer besteld. Ze kunnen hem helemaal naar jouw wens laten maken en die was toen duidelijk goedkoper met alle caps dan de calculator

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 09:09 



 
Profiel   

Kidde schreef
upendo schreef
Hoi, ik schop dit topic even omhoog! :)

Ik ben op zoek naar een nieuwe Samshield, was benieuwd of er nog winkels kortingsacties doen waar Samshield wel onder valt.

En weten jullie of ze caps ouder dan 5 jaar nog repareren?

Caps ouder dan 5 jaar repareren ze niet meer :n http://www.samshield.com/en/after-sales-service/ Verder heeft Divoza in de winkel nog wel korting, maar dat is dus even wachten tot de winkels opengaan helaas...

Dat dacht ik al... Dan moeten we dus echt een nieuwe..

Divoza in de winkel doet dus wel mee met Samshield bij kortingsacties?

Ruitershop Boxmeer ga ik dan ook even in de gaten houden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 09:20 



 
Profiel   

Doet Hypostore dat ook niet dan? Dat korting in de winkel wel geldt ook al staat er uitgesloten?

Als ze helemaal geen korting meer geven dan baal ik want ik wou juist binnenkort ook een nieuwe cap aanschaffen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 12:01 



 
Profiel   

Net Divoza even gebeld...
Het klopt. In de winkel (en via de mail) krijg je wel korting bij acties... :D Dus ik wacht de eerstkomende kortingsactie even af.. :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 13:15 



 
Profiel   

upendo schreef
Net Divoza even gebeld...
Het klopt. In de winkel (en via de mail) krijg je wel korting bij acties... :D Dus ik wacht de eerstkomende kortingsactie even af.. :):)


Goed nieuws *\o/*
Ik twijfel of ik niet sowieso voor een Samshield ga.. maar wil liever wat meer passen om dan ook te kiezen voor een model wat mij het beste past

Volgens mij heeft het Drunens Ruiterhuis nooit korting toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 13:57 



 
Profiel   

Drico schreef
upendo schreef
Net Divoza even gebeld...
Het klopt. In de winkel (en via de mail) krijg je wel korting bij acties... :D Dus ik wacht de eerstkomende kortingsactie even af.. :):)


Goed nieuws *\o/*
Ik twijfel of ik niet sowieso voor een Samshield ga.. maar wil liever wat meer passen om dan ook te kiezen voor een model wat mij het beste past

Volgens mij heeft het Drunens Ruiterhuis nooit korting toch?


Toen ik mijn cap daar kocht kreeg ik bij de volgende bestelling 10% van mijn totale bedrag 'gratis'. Aangezien dat zon 50 euro was heb ik hiervoor een hoofdstel uit gekozen en zelf ongeveer 5 euro bij moeten betalen de rest kreeg ik van hun. Dit was begin januari.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 16:21 



 
Profiel   

Ik heb mijn samshield eindelijk laten spuiten. Ben er zoo blij mee. <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 20:18 



 
Profiel   

Mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 20:25 



 
Profiel   

Mooi gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 17:52 



 
Profiel   

Dank jullie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 20:38 



 
Profiel   

Heel mooi! Waar heb je dit laten doen? Ik wil mijn oude samshield ook graag laten spuiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 00:57 



 
Profiel   

Bij Frans de We.erdt In Utrecht :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 18:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 15 [ 362 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen