Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 15 [ 362 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Laat me je Samshield zien!

 
Profiel   

Sakka schreef
Weet iemand of de korting die Divoza nu heeft ook op Samshield geldt? En dan ook alleen in de winkel?

In de winkel of via de mail geldt de korting. Dus niet via de webshop
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 16:34 



 
Profiel   

Mijn samshield staat te koop!

Zeer mooie samshield, miss shield, donker bruin met gouden swarovski bloemenmotief.

Maat: Schaal: S liner:55 (in de schaal kan tot 56 in)

Nieuwprijs 675€ nu 500€(vaste prijs) maar 2 keer mee op wedstrijd gereden, inclusief captas!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 12:09 



 
Profiel   

Heeft iemand hier z'n samshield wel eens opgestuurd ter controle? Ik ben vandaag op mijn hoofd gevallen en wil 'm graag laten checken. Cap is een jaar oud. Ik kom alleen buitenlandse adressen tegen. En weet iemand wat de kosten zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 17:08 



 
Profiel   

Amy223 schreef
Heeft iemand hier z'n samshield wel eens opgestuurd ter controle? Ik ben vandaag op mijn hoofd gevallen en wil 'm graag laten checken. Cap is een jaar oud. Ik kom alleen buitenlandse adressen tegen. En weet iemand wat de kosten zijn?

Waar heb je hem gekocht? Ik had hem zelf via Divoza gekocht, dus dan ging het via hen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 18:28 



 
Profiel   

Kidde schreef
Amy223 schreef
Heeft iemand hier z'n samshield wel eens opgestuurd ter controle? Ik ben vandaag op mijn hoofd gevallen en wil 'm graag laten checken. Cap is een jaar oud. Ik kom alleen buitenlandse adressen tegen. En weet iemand wat de kosten zijn?

Waar heb je hem gekocht? Ik had hem zelf via Divoza gekocht, dus dan ging het via hen


Bij Hypostore! Goeie, ga daar morgen even informeren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 19:39 



 
Profiel   

Amy223 schreef
Heeft iemand hier z'n samshield wel eens opgestuurd ter controle? Ik ben vandaag op mijn hoofd gevallen en wil 'm graag laten checken. Cap is een jaar oud. Ik kom alleen buitenlandse adressen tegen. En weet iemand wat de kosten zijn?


Je kan inderdaad contact opnemen met de winkel waar je hem hebt gekocht. Als er geen echte scheuren inzitten en het alleen om het uiterlijk gaat dan kost het meestal 40 euro + verzendkosten. Dat heb ik een jaar geleden tenminste betaald :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 19:43 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb deze een maand geleden besteld, door vakantie is de wachttijd 12 weken… gelukkig nog wel de korting erbij gekregen dus ipv 442,5 “maar” 330!

Het is een misshield Shadowmatt blauw

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 09:50 



 
Profiel   

Heel mooi en lekkere korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 10:41 



 
Profiel   

Hi!

Ik heb een samshield op het oog maar vroeg me af of iemand van jullie toevallig weet waar & of er korting op samshield caps gegeven wordt?
(En weet iemand toevallig of ze uitgesloten worden bij helmet awareness day of niet?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 21:16 



 
Profiel   

Met Helmet awareness Day is Samshield sowieso niet uitgezonderd bij Divoza en de Hypostore weet ik. Maar als je in de winkel besteld in de Divoza heb je ook korting als er een algemene 25% kortingsactie is. Online dus niet, maar in de winkel wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 21:23 



 
Profiel   

Blij *\o/*

Via de mail de 25% korting van vandaag bij divoza gekregen en onderstaande helm besteld:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 15:54 



 
Profiel   

Die is zo mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 08:57 



 
Profiel   

Jaaa kan niet wachten tot ie binnen is! Alleen de levertijd is 8 weken momenteel bij samshield :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 12:52 



 
Profiel   

Ik heb midden augustus mijn samshield besteld en nog steeds aan het wachten.
De winkel waar ik hem besteld heb kan me ook niet verder helpen met waar hij blijft. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 11:07 



 
Profiel   

Jadeken meestal duurt het 4-6 weken dacht ik maar door vakantie 12 weken. Ik heb m na 10 weken gekregen en heb m in juli besteld! Geduld nog even dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 11:17 



 
Profiel   

Ik heb 10 augustus besteld!
Jammer dat er vanuit de winkel geen communicatie is :(
Ze hadden me namelijk gegarandeerd dat hij er midden september ten laatste zou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 13:11 



 
Profiel   

hoe vallen samshield caps?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-22 21:54 



 
Profiel   

Luca_Arpana ik had ervoor een casco maat 57-60 en heb nu een samshield 60. Ik heb veel haar en een samshield zit achter natuurlijk lager dan een casco cap. Dus ligt er aan wat voor cap je nu hebt. Samshield is ook niet met een draaiknop verstelbaar dus dat zit ook weer anders. Ik zou gewoon naar de divoza gaan en er een aanpassen, ze hebben daar verschillende liners liggen dus je kan daar gewoon kijken wat past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-22 22:14 



 
Profiel   

dankje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 16:31 



 
Profiel   

Hij is eindelijk binnen <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 16:52 



 
Profiel   

Sjiek <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 17:59 



 
Profiel   

Prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 19:05 



 
Profiel   

Weet iemand toevallig wat de actuele levertijd is bij Samshield?
Zojuist heb ik in de winkel eentje besteld. Omdat ik de dressuur versie wilde ivm mijn knot moest hij speciaal besteld worden. :)
Alleen ze wisten niet precies hoe lang de levertijd was..

Tip: in de winkel bij Divoza krijg je 20% korting als je de EFO korting doorgeeft! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-22 12:09 



 
Profiel   

Mijn cap had ik eind december besteld, toen kreeg ik 22-02 als verwachte levertijd. Maar 26 januari was hij er al :) Ik heb dus 4 weken gewacht.

Als het goed is krijg je ook als je in de winkel besteld nog een bevestigingsmiddelen met de verwachte leverdatum? Maar dat kan pas na het weekend zijn als ze de bestelling daadwerkelijk gaan doorgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-22 15:22 



 
Profiel   

Oooh 4 weken valt wel mee! Ik hield al rekening met 12 weken :')

Hoop maandag of dinsdag inderdaad een indicatie te krijgen, maar in de winkel durfden ze niks te zeggen..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-22 19:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 15 [ 362 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen