Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke schoenen draag jij op stal?

 
Profiel   

Ik zit in twijfel! Het liefst loop ik de hele dag op sneakers, maar ben nu toch wel op zoek naar een fijne
stalschoen. Heb er al een aantal gehad vroeger, maar vond ze niet altijd even comfortabel om de hele dag
op te lopen.

Dus ik zoek: Een fijn paar schoenen, stevig en liefst waterdicht. Ik neig zelf misschien naar een wandelschoen
van bijvoorbeeld een Bever of de ANWB, omdat ik altijd het idee heb dat paargerelateerde spullen altijd 2x
zoveel kosten.

Waar lopen jullie op in stal, wat vind je een fijn merk en wat blijft goed houdbaar? Brand los!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:22 



 
Profiel   

De Ariat Wythburn! Wel een outdoorlaars, ipv iets richting wandelschoenen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:24 



 
Profiel   

Wandelschoenen. GriSport Sherpa, ik hou de aanbiedingen een beetje in de gaten, dan gaat er nog zo’n 10-15 euro van de prijs af.
Voor gebruik vet ik ze in, tussendoor meestal ook nog één of twee keer. Ik doe er 1-2 jaar mee, daarna is de zool te ver versleten en laat het buigpunt bij je tenen water door.


Laatst bijgewerkt door Hilary op 01-02-20 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:26 



 
Profiel   

Voor mijn werk gebruik ik gewoon stevige wandelschoenen van de welkoop. En als ik naar de manege ga of naar mijn verzorgpony's gewoon mijn jodhpur's

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:26 



 
Profiel   

Ik had altijd de wandelschoenen vd scapino. Van leer. Waterdicht. Loopt heel goed. Kost iets van 65,-.
En de thermolaarzen vd decathlon lopen ook goed. Zijn 20,-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:26 



 
Profiel   

HopeDreamer schreef
De Ariat Wythburn! Wel een outdoorlaars, ipv iets richting wandelschoenen..

Wouw! Die zijn wel heel mooi, maar voor in de zomer denk een beetje warm. Bedankt voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:33 



 
Profiel   

Alles van Ariat is goed en zit heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:36 



 
Profiel   

Ik heb stal schoenen van het merk ariat die ook nog eens waterproof zijn. Ik vind het ideale schoenen en hoef niet bang te zijn voor natte voeten. Ik heb er wel snel koude voeten in maar dat heb ik met elke schoen die ik aan heb. Ze lopen verder erg prettig en zitten ook stevig om de enkel. Ik rij er vaak in de winter ook wel mee. Ik heb deze schoenen denk ik een jaartje of 2/3 en er is nog niks kapot ze blijven ook lang mooi. Het is wel wat prijzig maar bij de anwb zullen de schoenen qua prijs amper wat schelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:37 



 
Profiel   

In de winter draag ik meestal mijn Muckboot Colt Riders, maar als ik een keer schoenen aan doe, zijn het berg/wandelschoenen. Ik heb ze alleen al zo lang, ik weet het merk niet meer...
Ze zijn waterdicht, en bovendien stevig genoeg mocht er onverhoopt een paard van plusminus 500 kilo op gaan staan. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:39 



 

Wandelschoenen voor de dagen dat ik echt wat ga doen met m'n paard en sneakers voor gewoon even poetsen en kroelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:42 



 
Profiel   

Ariat Tellluride of de Ariat Terrain. De Wythburns (insulated) gebruik ik tijdens het rijden op de koude dagen.

Maar het is hier wel Ariat wat de klok slaat :+ :D . Super fijne schoenen om de hele dag op te lopen (en te rijden natuurlijk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:13 



 
Profiel   

Ik heb ook ariats, maar dan wel de work-versie voor dames met stalen tip,
dit omdat ik ze ook gebruik als werfschoenen.
Ze zitten wel echt heerlijk! Zacht, stevig, comfortabel en zelfs met koud en nat weer heb ik er nog geen koude voeten in gehad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:17 



 
Profiel   

Winter outdoor laarzen van Lipica en zomer jophers van Lipica of ik draag mijn wandelschoenen en die zijn meestal of van Grisport of van Salamon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:17 



 
Profiel   

https://www.decathlon.nl/p/damesschoene ... 56&c=BRUIN

Deze heb ik al 3 paar versleten, vind ze heel fijn. Super waterdicht, niet te warm, niet te koud. Ennnn fijne prijs voor degelijke schoenen. Het donkere stuk vooraan is verhard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:23 



 
Profiel   

Ik gebruik al 9 jaar nonstop 1 paar Lowa wandelschoenen. Rijd er zelfs mee! Zulke fijne dingen. Nog steeds helemaal waterdicht als je ze maar een klein beetje onderhoud. Alleen 1x de veters moeten vervangen omdat ik ze niet meer uit de knoop kreeg :7 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:24 



 
Profiel   

Ik loop op mijn Timberlands op stal. Vind ze heerlijk.

Ariat koop ik nooit weer. Na drie maand waren mijne kapot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:28 



 
Profiel   

Wellicht niet helemaal wat je zoekt (ook totaal geen diervriendelijke optie) maar ik heb 8 jaar geleden uggs gekocht toen ze nog cool waren := Daarna jaren niet op gelopen en gebruik ze nu sinds 4/5 jaar als stal “schoenen” voor in de winter. Wel een duur grapje maar ze zijn mega warm en tot nu toe bij mij nog waterdicht. Hoor en zie de laatste tijd veel mensen die uggs in de winter voor op stal gebruiken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:30 



 
Profiel   

chantalboes schreef
HopeDreamer schreef
De Ariat Wythburn! Wel een outdoorlaars, ipv iets richting wandelschoenen..

Wouw! Die zijn wel heel mooi, maar voor in de zomer denk een beetje warm. Bedankt voor de tip!


Dat waarschijnlijk wel inderdaad haha! Ik heb veel steun nodig links, dus lees even mee. Tot nu toe vind ik dit echt de fijnste :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:41 



 
Profiel   

Gewone rubber tuinlaarsjes. Althans nu in de winter nu alles nat en modderig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:04 



 
Profiel   

Ik heb ook de ariat Telluride stalschoenen. Waterdicht en ze lopen fijn! We wat weinig profiel, dus ze kunnen wat glad zijn in de modder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:09 



 
Profiel   

Horze jodphurs met stalen neus. Erg makkelijk aan en uit te trekken, lopen erg fijn. Krijg er ook geen koude voeten in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:30 



 
Profiel   

In de winter sfeer ik bij mijn Panama Jacks met schapenvacht. Wanneer het niet koud is draag ik mijn decathlon jodhpurs die in verhouding goed betaalbaar zijn en al jaren meegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:40 



 
Profiel   

In de winter "woon" ik in mijn outdoor laarzen.
Zomers heb ik meestal bergschoenen aan van grisport, soms jodphurs.

Als ik ga rijden wissel ik voor rijlaarzen of jodphurs en chaps.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:51 



 
Profiel   

ariats, heerlijke stalschoenen, daar loop je zelfs de 4 daagse mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:54 



 
Profiel   

Wat veel reacties al! Hier kan ik wel wat mee, al lijkt Ariat op het moment de strijd te winnen.

_San87_ schreef
Ik loop op mijn Timberlands op stal. Vind ze heerlijk.

Ariat koop ik nooit weer. Na drie maand waren mijne kapot.

ˆBehalve dan bij jou, hahaha. Ik heb Timberlands maar vind ze te zwaar, dus draag ze eigenlijk niet echt. Zoek meer een lichtgewicht schoen die wel stevig is.
Uggs heb ik ook, maar die hou ik toch liever voor netjes. Als er een keer een paard op je voet gaat staan heb je daarbij ook totaal geen bescherming en zijn ze gelijk vies :(.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen