Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke schoenen draag jij op stal?

 
Profiel   

chantalboes schreef
Wat veel reacties al! Hier kan ik wel wat mee, al lijkt Ariat op het moment de strijd te winnen.

_San87_ schreef
Ik loop op mijn Timberlands op stal. Vind ze heerlijk.

Ariat koop ik nooit weer. Na drie maand waren mijne kapot.

ˆBehalve dan bij jou, hahaha. Ik heb Timberlands maar vind ze te zwaar, dus draag ze eigenlijk niet echt. Zoek meer een lichtgewicht schoen die wel stevig is.
Uggs heb ik ook, maar die hou ik toch liever voor netjes. Als er een keer een paard op je voet gaat staan heb je daarbij ook totaal geen bescherming en zijn ze gelijk vies :(.

Timberlands zijn misschien wel zwaarder, maar het leer is daar ook naar. Laatst stond een paard op mijn voet te dansen, ik had enkel een blauwe plek. Had ik een lichte leren schoen gedragen, zoals ik 5 jaar terug deed toen een paard op mijn voet danste, dan had mijn teennagel er weer af gelegen.

Dus ja.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:01 



 
Profiel   

Hoge wandelschoenen van de ANWB. Zitten heerlijk, zijn waterdicht en waren niet zo duur :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:08 



 

Ariat Barnyard! Beste aankoop ooit, ik draag ze altijd op stal, maar ook met wandelen. Was een weekje afzien om ze in te lopen, maar nu lopen ze echt top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:13 



 
Profiel   

Ik heb eerst mijn werkschoenen gebruikt. Ideaal ook met de stalen neus. Nu over gegaan op Ariat, is gewoon goed en zit lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:17 



 
Profiel   

Ik heb Horka instapschoenen (slip on), lopen als pantoffeltjes! Heb gelijk twee paar extra gekocht in de uitverkoop.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:20 



 
Profiel   

casperzazoe schreef
https://www.decathlon.nl/p/damesschoene ... 56&c=BRUIN

Deze heb ik al 3 paar versleten, vind ze heel fijn. Super waterdicht, niet te warm, niet te koud. Ennnn fijne prijs voor degelijke schoenen. Het donkere stuk vooraan is verhard.

Ik loop nu ook op deze, tot nu te bevallen ze goed. Ik draag ze op mijn werk en stal dus ze maken heel wat kilometers!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:22 



 
Profiel   

Najaar/Winter draag ik Muckboots of de Ariat wythburn.
Voorjaar/Zomer de Kavalkade of Ariat jodhpurs.
De Wythburn outdoorlaarzen heb ik net nieuw maar ik loop echt al jaren op de Mucks en Jodhpurs, best prijzig maar heerlijk voetbed en gaan echt lang mee wanneer je ze goed onderhoud. Op mijn Ariat Jodhpurs loop ik zelfs wandelingen van 12 km zonder pijntjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:41 



 
Profiel   

Erna_ schreef
Hoge wandelschoenen van de ANWB. Zitten heerlijk, zijn waterdicht en waren niet zo duur :)


Dat is erg persoonlijk, die ANWB schoenen, ik vind ze dus vreselijk zitten.
Krijg blaren, zere plekken bij mijn tenen en ze gaan allemaal binnen de kortste keren kapot, dus dan heb je wel die garantie maar dat dekt de lading niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 20:59 



 
Profiel   

In de winter outdoorlaarzen van de anwb. En in de zomer van die lage enkel regenlaarsjes van de anwb, mijn adidas sneakers of mijn ej jophurs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 21:21 



 
Profiel   

In de winter draag ik laarzen van Horze... ik kan er mee autorijden, paardrijden, lopen, paarden mee uit de blub halen, zo heerlijk zitten ze dat ik het bijna jammer vind als de winter weer over is. Zulke laarzen moeten ze ook in zomer uitvoering hebben! Even kijken of ik er een foto van kan vinden..
ja gevonden,:
https://www.horze.nl/paardrijlaarzen/ho ... l#color=BR
<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 22:13 



 
Profiel   

Altijd veiligheidsschoenen (met stalen neuzen dus). Als de wei heel erg nat is heb ik een paar waterdichte gevoerde regenkaarten die ik even aan doe met binnen of buiten zetten. Die veiligheidsschoenen hebben me al heel wat keren “gered” als er een paard op m’n voet ging staan of niet oplette waar hij z’n benen liet. Mijn eigen paard let heel goed op maar een aantal paarden op stal zijn wat minder fijngevoelig daarin ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 22:36 



 
Profiel   

Ik loop op stal op mijn trailrun schoenen (Adidas Terrex) dat zijn sneakers met wandelschoen profiel, maar niet zo zwaar als actually wandelschoenen. :D en wanneer ik modder in moet op die rubberen dingen van mijn manegetijd :') (die inmiddels al 16 jaar langer leven dan iemand ooit gedacht had) := Zou komend jaar eens willen kijken naar Ariat stalschoenen. Ik ben al jaren verliefd op mijn rijlaarzen en jophurs van Ariat dus het merk bewijst zich goed hier. (En dan slijten die trailschoenen minder hard) :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 22:39 



 
Profiel   

Mountain horse zomer en winter. Altijd droge voeten. Rij er ook mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 23:00 



 
Profiel   

De Timberland Chocorua vind ik geweldig! Goed stevig, lopen comfortabel en worden niet zo snel vies :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 23:04 



 
Profiel   

Ik draag al jaren halfhoge wandelschoenen, waterdicht tot aan de enkel. Ik rij er ook mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 00:03 



 
Profiel   

Ik draag vrijwel altijd mijn Dubarry outdoorlaarzen.
Vind ze geweldig, nooit koude voeten erin gehad en ook in de zomer geen last.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 06:48 



 
Profiel   

Met uitmesten rubber laarzen of klompen. Verder ariat schoenen of laarzen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 08:37 



 
Profiel   

In de winter heb ik schoenen van crocs aan, geen klompen, zoals iedereen kent en verafschuwt := , maar gevoerde schoenen met veters. Alsnog lomp, maar waterdicht en goed warm. In de zomer draag ik hoge wandelschoenen, haal die gewoon bij de lidl als ze stuk zijn. Nu loop ik niet zoveel, maar wel gebrekkig met een voet die vaak sleept en het huidige paar gaat straks z'n 3e zomer in. De Crocs heb ik nu al 4 winters aan en zijn nog steeds goed. Af en toe onder de kraan schoonspoelen en weer verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 09:00 



 
Profiel   

Zowel in de winter als in de zomer draag ik mijn mountain horse stal schoenen. Zitten heerlijk en altijd warme voeten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 09:44 



 
Profiel   

ik draag bergschoenen op stal :D en rij er ook mee
lekker stevig :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 12:18 



 
Profiel   

Slmt9 schreef
Ik had altijd de wandelschoenen vd scapino. Van leer. Waterdicht. Loopt heel goed. Kost iets van 65,-.
En de thermolaarzen vd decathlon lopen ook goed. Zijn 20,-


Die van de scapino heb ik ook, vind ze heerlijk lopen.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 12:20 



 
Profiel   

Ik loop altijd op werkschoenen van GriSport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 12:21 



 
Profiel   

Heb jaren met Lowa bergschoenen op stal gelopen en er de laatste tijd ook mee gereden. Helaas zijn ze nu op. Nu heb ik een paar Ariat stal- en rijschoenen waarvan ik veel goeds verwacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 12:31 



 
Profiel   

Vroeger droeg ik de hele dag werkschoenen met stalen neuzen of m'n jodhpurs, tegenwoordig alleen nog maar mijn klompen. En daar kan ik het de hele dag op uithouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 12:35 



 
Profiel   

Hier ook Ariats. Heb de mijne al 15 jaar. Ik heb de versie met ritsje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 12:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen