Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Welke schoenen draag jij op stal?

 
Profiel   

Ik loop op mijn oude werkschoenen met stalen neuzen, met soms wat lompe paarden absoluut geen straf
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 14:01 



 
Profiel   

Ik draag op stal altijd mijn Mountain Horse Protective Jodhpurs. Verplicht op mijn opleiding en zitten zo lekker en prettig dat ik ze daarbuiten ook draag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 14:09 



 
Profiel   

LvA1993 schreef
Slmt9 schreef
Ik had altijd de wandelschoenen vd scapino. Van leer. Waterdicht. Loopt heel goed. Kost iets van 65,-.
En de thermolaarzen vd decathlon lopen ook goed. Zijn 20,-


Die van de scapino heb ik ook, vind ze heerlijk lopen.. :)


Ja die wandelschoenen heb ik inderdaad! Mijn chaps gaan nog nét dicht, ik rij er zo ook mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-20 22:05 



 
Profiel   

ik heb hoge wandelschoenen van ANWB, type Luisa, zijn waterdicht en erg fijn om mee te lopen, rijden. ook voor een wat bredere voet. Nu met 40% korting. Ook vaak Ariats gehad, maar daar vallen vrij snel gaten in vind ik, dus die koop ik niet meer ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-20 22:15 



 

Wandelschoenen van scapino en Ariat windemere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-20 21:25 



 
Profiel   

Ik heb al jaren Ariat Telluride, maar begin er steeds meer van te balen. Eerder deed ik er ruim een jaar mee,, maar tegenwoordig red ik 1 heel jaar echt niet meer. Ze zijn met de jaren ietsjes duurder geworden, maar ook verandert en ik vind ze minder lekker zitten dan de oudere. Vallen ook groter.

Maar ik loop er de hele dag op. Mijn man loopt de hele dag op werkschoenen en die gaan ook nooit een jaar mee, een half jaar soms niet eens.

Ben wel al even zoekende en wilde de Muck boots, maar in dat topic teveel negatieve berichten gelezen voor hoe ik ze gebruik.

Durbarry zou meest ideaal zijn, maar ik draag niet standaard een skinny jeans en een opgevouwen broek zit heel naar in hoge laarzen.

Andere nadeel vind ik van schoen modellen zoals Ariat dat ze altijd vol hooi zitten en zoals nu moet je niet te ver wegzakken. Met de erge nattigheid gewoon kaplaarzen aangetrokken.

Ariat's zitten nieuw lekker en geven dan veel steun, maar dat is maar een paar maanden. Ook daarom denk ik om naar betere wandelschoenen te kijken die goed tegen een stootje kunnen. En dan liefst net ietsjes hoger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 02:11 



 
Profiel   

Een wandelschoen voor op stal? Is dat niet zonde van de wandelschoen?In de zin dat je door viesigheid loopt, je paard er op kan staan. Modder. Al gebeurd dat met wandelen ook wel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 13:26 



 
Profiel   

Ik draag op stal oude Nike Air Max. Gewoon omdat ze lekker zitten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 13:28 



 
Profiel   

Ik heb enkele weken geleden jodphurs aangeschaft bij de Epplejeck voor maar €30. Hiervoor had ik joppers van de Decathlon van leder voor €50. Maar die van de Epplejeck vind ik veel leuker! Ze hebben een rits vanvoor en ik kan er perfect mee rijden zonder chaps (heb ik niet eens) en zonder blaren te krijgen (had ik wel met die van de Decathlon). Ik heb overigens ook gewoon rijlaarzen, maar uit gemakzucht rij ik de laatste weken enkel nog met de jodphurs. Als het écht modderig wordt doe ik rubberen laarzen of oude Dr. martens aan ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 13:30 



 
Profiel   

Ik twijfel voor vanmiddag. Mijn niet meer zo lekker zittende jophurds of mijn veel te dure wandelschoenen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 13:35 



 
Profiel   

https://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoen ... 13922.html

De Quur Qtrabajar. Warme voeten en een rits gezien ik een lame ass mofo ben. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 13:40 



 
Profiel   

Ik heb leren meindl bergschoenen. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik heb ze nu 2,5 jaar en ze doen het nog prima, zijn ook nog goed waterdicht. Alleen de veters zijn al een keer vervangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 13:57 



 
Profiel   

Ik heb wandelschoenen van de Makro, Hawks.

Kosten rond de 40 - 50 euro in de aanbieding en ik doe er nog 2 jaar mee. Lekker stevig en waterdicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 14:08 



 
Profiel   

Skechers waterproof outdoor wandelschoenen! Lekker warm, waterafstotend en zien er nog leuk uit ook. Doordat het hoge schoenen zijn veel ondersteuning bij de enkels en in modderpoelen minder snel natte sokken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 15:03 



 
Profiel   

Persoonlijk draag ik altijd sneakers op stal! Vaak neem ik de wat oudere die ik niet meer in het dagelijks leven zou aandoen. Dikke sokken erbij en prima! Anders gewoon laarzen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:50 



 
Profiel   

Ik vind goeie bergschoenen het fijnst, maar deze kunnen toch ook aardig mee en zijn behoorlijk goedkoop: https://www.werkschoenenwinkel.nl/safet ... /Kopen/147
(En er staan er nog een aantal op die er in elk geval van de buitenkant wel comfortabel uit zien.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 21:07 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar stal schoenen/laarzen zonder veters! En eigenlijk schoenen/laarzen die je nu, maar ook in de zomer aan kan. Ze mogen best goede kwaliteit zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 22:52 



 
Profiel   

Mijn uitgediende wandelschoenen die ik bij de welkoop koop.
Als ze qua lange afstanden niet goed genoeg meer zijn koop ik een nieuw paar en het oude paar gebruik ik dan bij de paarden

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 22:58 



 
Profiel   

Ik heb zelf Ariat jophurs, gewoon simpel model met elastiek aan de zijkanten (geen rits of veters). Deze verkopen ze denk ik niet meer, want kan ze niet vinden op de website? Zal ze rond 2016 gekocht hebben en ze zien er nog steeds prima, wel licht versleten. Ik heb ze de laatste jaren niet heel intensief gebruikt, maar wel zeker wekelijks. Ze lopen heerlijk.

Als deze ooit echt verslijten/stuk gaan, ga ik investeren in Blundstones. Mijn moeder heeft deze, leer is heel degelijk (niet zo dun als de standaard paarden jophurs, maar ook niet zo dik als bijv. Timberlands). Er zit een degelijke zool onder en ze kunnen echt tegen een stootje. Je hebt ze ook met stalen neuzen geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 23:05 



 
Profiel   

Ik draag stalschoenen van Epplejeck, ook een tijdje aangehad met stage op stal waarbij ik met slechte schoenen echt wel pijnlijke voeten zou krijgen. Ze zitten en lopen prima! Ik merk wel dat ze sneller achteruit gaan dan kwalitatief duurdere merken vermoed ik, maar voor de prijs van 80 euro vind ik ze meer dan prima.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-22 15:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen