Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cap met brede klep - Show yours

 
Profiel   

Mooi zeg! Ik wil graag een Little Lady. Twijfel nu over de opties, iemand die iets heeft gedaan met een andere kleur roosters en bandje toevallig? Ik ga denk ik voor de zwarte glossy, past mooi met mijn grijze jasje. Met grijs bandje, of bruin, of roze... Keuzestress :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-20 08:37 



 
Profiel   

Leuk dat jullie allemaal gereageerd hebben op mijn vraag.

Samshield en OneK... die kende ik nog niet... Samshield vind ik helaas niet mooi met die streep net boven de kep. OneK vind ik wel heel leuk maar ik vind ze niet in het bruin... jammer eigenlijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-20 21:22 



 
Profiel   

OneK is er zeker weten in het bruin hoor :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-20 06:28 



 
Profiel   

Hallo!
Na 100 jaar mag ik van mezelf een nieuwe cap aanschaffen! Ik wil er graag liefst eentje in het bruin. Tuig is bruin en laarzen zijn bruin het leek mij dus het mooiste om de cap dus ook in het bruin te doen. (blauw vind ik ook nog kunnen)
Nou weet ik dat GPA de Little lady in het bruin heeft en dat je deze nog kan aanpassen daar weet ik dus van en gaat voor nu ook een beetje mijn voorkeur naar uit!
Toch heb ik ook een mooie gezien van Samshield een bruine maar die kan ik nergens terug vinden! :( en Samshield heeft ook mooie caps maar weinig in het bruin, zover ik kan vinden!
wie kan mij helpen of weet waar ze nog meer caps hebben in het bruin?! (het liefst met een brede klep)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 14:53 



 
Profiel   

Samshield kan je sowieso bestellen (samenstellen) in bruin. Zelf heb ik een mooie bruine Kask (kleine klep wel) maar een zwarte met brede klep en die is ook in het bruin te bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 15:34 



 
Profiel   

Oh dat is goed on te weten! Waar kan je dat doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 16:25 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 06:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 17:23 



 
Profiel   

Nobel01 schreef
Ik heb een Onek met brede klep.
Ook speciaal voor ovale hoofden.
Erg fijne cap.
[ [url=m/wiQE8L.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit lijkt gewoon de standaard klep, de grote loopt aan de zijkant door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:38 



 
Profiel   

[


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 06:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 21:42 



 
Profiel   

Misschien lag het dan aan de hoek van de foto ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 22:25 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 06:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 05:46 



 
Profiel   

Racheltjee schreef
Oh dat is goed on te weten! Waar kan je dat doen?


Samenstellen in de configurator van de merken zelf maar bij iedere dealer kan je ze wel naar wens bestellen. Weet niet waar je in de buurt zit maar bijv Levade ruitersport heeft hele fijne service en hulp hierbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 07:49 



 
Profiel   

Nobel jij plaatst nu precies de twee verschillende kleppen in die twee foto’s. Je eerste is de normale, de tweede is de grote klep. Kijk maar naar het schroefdopje op de zijkant van de helm. Bij je eerste foto is de klep dan al weer weg, bij de tweede foto loopt de klep nog ter hoogte van het dopje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 08:47 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 06:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 09:08 



 
Profiel   

Ik heb de Fair Play quantum chic wide visor. Met verstelbare knop.

Erg blij mee!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 09:13 



 
Profiel   

Racheltjee schreef
Hallo!
Na 100 jaar mag ik van mezelf een nieuwe cap aanschaffen! Ik wil er graag liefst eentje in het bruin. Tuig is bruin en laarzen zijn bruin het leek mij dus het mooiste om de cap dus ook in het bruin te doen. (blauw vind ik ook nog kunnen)
Nou weet ik dat GPA de Little lady in het bruin heeft en dat je deze nog kan aanpassen daar weet ik dus van en gaat voor nu ook een beetje mijn voorkeur naar uit!
Toch heb ik ook een mooie gezien van Samshield een bruine maar die kan ik nergens terug vinden! :( en Samshield heeft ook mooie caps maar weinig in het bruin, zover ik kan vinden!
wie kan mij helpen of weet waar ze nog meer caps hebben in het bruin?! (het liefst met een brede klep)


Ik wilde graag de combi bruin met blauw en dat kon bij samshield niet helaas.
[ img ]
Ik heb hem via gpa samengesteld! Is de little lady met brede leren klep. Navy cap en glitter top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 10:22 



 
Profiel   

[ img ]

Nog maar eentje dan van m’n samshield miss shield glossy <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 10:43 



 
Profiel   

Ben ik de enige die ze afschuwelijk lelijk vind?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 10:52 



 
Profiel   

Vast niet, maar wel in dit topic gok ik. Aangezien deze gemaakt is voor mensen die er 1 hebben ga ik ervan uit dat weinig mensen hier ze lelijk vinden ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 11:41 



 
Profiel   

Ik moest er vooral heel erg aan wennen maar pak nu altijd de zwarte met grote klep. Vooral met zon is het echt heel fijn en nu vind ik het ook echt mooi maar de kask is wel vrij subtiel in verhouding met andere merken vind ik zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:19 



 
Profiel   

Ik vind het ook met regen ideaal. Ben zelf slechthorend en draag dus gehoorapparaten, door de brede klep en dus ook meer bescherming bij je oren valt de regen mooi naast mn hoofd en hoef ik minder bang te zijn dat mn gehoorapparaten nat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:39 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Ben ik de enige die ze afschuwelijk lelijk vind?



Nee hoor. Ik vind ze spuug lelijk.

Maar gelukkig:smaken verschillen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:49 



 
Profiel   

Dankjulliewel! Ik ga er nog even overna denken maar heb stiekem denk ik wel mijn keus gemaakt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 14:35 



 
Profiel   

Ik heb ook een OneK met brede klep. Had het jaren eerder moeten doen.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 14:45 



 
Profiel   

Iriscope schreef
Vast niet, maar wel in dit topic gok ik. Aangezien deze gemaakt is voor mensen die er 1 hebben ga ik ervan uit dat weinig mensen hier ze lelijk vinden ;)


Gelukkig maar dat niet iedereen ze mooi vind, anders liepen we allemaal met een grote klep. :o

Ik ben echt heel blij met mijne. Als ik nu m’n standaard klep op doe dan voelt het een soort kaal. Met de zon en regen is het echt ideaal!!! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 16:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen