Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cap met brede klep - Show yours

 

x_Milou schreef
bobje26 schreef
Ik heb zowel Kask Lady (wedstrijden) als de GPA little lady en vind ze beide echt heel fijn. De Kask is net een slag kleiner dus die zit wat strakker maar vind ik toch luchtiger dan de GPA (die draag ik ook elke dag dus misschien ben ik een beetje biased). :)


Bevalt de Little Lady je wel goed? Ik overweeg die voor thuis te kopen. Heb je de shiny of de normale en zie je snel krassen?


Ja heel goed, ik zit qua maat altijd tussen 56 en 57 in en in dit geval ben ik voor de 57 gegaan. Hij trekt iets naar rechts (ik houd mijn hoofd altijd scheef met rijden kwam ik achter) omdat hij net een tikje ruim is. Maar vind hem echt heel fijn zitten en echt om mijn hoofd ipv erop (ik had hiervoor eens een uvex maar die vond ik te weinig bescherming geven qua gevoel).
Hij is niet super warm, binnenkant kun je wassen en ik heb de normale... Nu 2 jaar in gebruik en 0 krassen (heb hem laatst perongeluk laten vallen :Y) ). Het enige is dat ik hem niet pikzwart vind, maar ik start grijs dus soms pak ik deze wel eens.

GPA little lady
[ img ]

Kask Lady
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-20 10:44 



 
Profiel   

Ik schop dit topic even omhoog. Ik heb een gewone kask maar kijk nu naar de GPA first lady.
Voor diegene die gpa en een ander merk hebben: Hebben jullie dezelfde maat van beide merken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-20 12:28 



 
Profiel   

Dit is mijn Br Omega <3 [ img ]

Beetje gekke foto maar ach :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-20 12:44 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Ik schop dit topic even omhoog. Ik heb een gewone kask maar kijk nu naar de GPA first lady.
Voor diegene die gpa en een ander merk hebben: Hebben jullie dezelfde maat van beide merken?


Ik heb een Kask maat 54. Ik heb de GPA Little Lady ook in maat 54, maar uiteindelijk een liner maat 53 erin gedaan. En van Kep Italia heb ik dan weer maat 55 ovaal. Vind de GPA groter vallen dan de Kask. Hoop dat je hier wat aan hebt! De GPA zit overigens wel heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-20 15:34 



 
Profiel   

Bedankt dan ga ik toch kijken waar ze mijn eigen maat hebben om te passen. En 56 van kask en zag bij de winkels in de buurt alleen 57 op voorraad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-20 21:06 



 

Mijn 57 GPA valt ook zeker wel ruimer dan mijn 57 KASK! Absoluut, niet een maat verschil, maar mijn GPA wil nog eens zakken/schuiven en de KASK zit echt 'strak' om mijn hoofd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-20 21:24 



 
Profiel   

Wat een prachtige caps zie ik hier voorbij komen! Die shiny kask <3 <3

Voor de mensen met een kask, wat voor een pasvorm heeft dit merk? Meer voor een rond of een ovaal hoofd? Ik heb best wel een rond hoofd, heb nu een casco die perfect zit maar vind hm niet heel mooi, en zou er sowieso wel één bij willen. Geen overbodige luxe als je veel paarden rijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-20 18:31 



 

Ik heb volgens mij ook een rond hoofd (eerder vierkant :') ) maar ik vind mijn KASK lekkerder dan GPA. :)
Heb ook Uvex gehad maar die vond ik erg 'erop' ipv om mijn hoofd heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-20 19:13 



 
Profiel   

Ik vind mijn KASK meer voor een rond hoofd. Hij zit wel wat "strakker" dan bijvoorbeeld mijn Kep Italia. Hier moest ik aan wennen maar is helemaal niet vervelend!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-20 22:24 



 
Profiel   

Ik heb maat 54 van KEP, en ik heb nu ook mijn oog laten vallen op de KASK Lady Pure Shine <3 <3

Komen die van maat overeen? en zou ik dan de S of de M schaal moeten hebben?
Hier in de buurt zit geen winkel waar ik kan passen. Daar moet ik minimaal meer als een uur voor rijden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 08:24 



 
Profiel   

Zou sowieso een schaal S nemen. Ik heb 56 en ook de S. Bij Hypostore staat een overzicht van welke maten en welke schaal dacht ik. Misschien zelfs XS voor 54.

Echt: in vergelijking met kep durf ik niet te zeggen, die heb ik nooit op m’n hoofd gehad. Iets met springruiter :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 10:09 



 
Profiel   

rozebadeend schreef
Ik heb maat 54 van KEP, en ik heb nu ook mijn oog laten vallen op de KASK Lady Pure Shine <3 <3

Komen die van maat overeen? en zou ik dan de S of de M schaal moeten hebben?
Hier in de buurt zit geen winkel waar ik kan passen. Daar moet ik minimaal meer als een uur voor rijden...


Ik had hierboven ook al aangegeven. Ik heb een Kask maat 54 (schaal xs). En ik heb een Kep Italia in maat 55 ovaal. Dus als ik jou was zou ik zeker voor de xs gaan dan! Die Kask Lady Pure Shine is wel echt heel mooi zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 11:47 



 
Profiel   

rozebadeend schreef
Ik heb maat 54 van KEP, en ik heb nu ook mijn oog laten vallen op de KASK Lady Pure Shine <3 <3

Komen die van maat overeen? en zou ik dan de S of de M schaal moeten hebben?
Hier in de buurt zit geen winkel waar ik kan passen. Daar moet ik minimaal meer als een uur voor rijden...


Ik zou inderdaad even bij Hypostore kijken voor de schaalmaat. Die weet ik niet uit mijn hoofd haha maar ik heb voor zowel mijn KEP als KASK maat 55. De KASK heeft iets stevigere pasvorm door die extra nekband maar verder heb ik beide caps gewoon dezelfde maat ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 12:38 



 
Profiel   

Ik was inderdaad mis met de XS en de S schaal. maar 54 is XS en 55 S dus vandaar dat ik twijfel.. lastig. Ik heb er ooit 1 op m'n hoofd gehad, die zat super, maar zou echt niet meer weten welke maat en schaal :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 14:53 



 
Profiel   

Ik heb gister een Kep italia samengesteld met brede klep <3 Nu hopen dat ie snel binnen komt...

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 11:18 



 
Profiel   

linda2008 schreef
Ik heb gister een Kep italia samengesteld met brede klep <3 Nu hopen dat ie snel binnen komt...

[ [url=m/pAzHfX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 11:31 



 
Profiel   

Ik heb per ongeluk de KASK cap al besteld. Er is 25% korting bij hypostore, en die geld dus ook op deze caps! Grijp je kans *\o/*

Ben maar gegaan voor XS - 54 en dan zie ik het wel of het de juiste maat is. Ruilen kan altijd nog..
Ik heb er wel ook een cap tas bij gedaan, en zo'n lady fit. Geen idee of het wat is, maar het klinkt wel handig :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 09:13 



 
Profiel   

rozebadeend schreef
Ik heb per ongeluk de KASK cap al besteld. Er is 25% korting bij hypostore, en die geld dus ook op deze caps! Grijp je kans *\o/*

Ben maar gegaan voor XS - 54 en dan zie ik het wel of het de juiste maat is. Ruilen kan altijd nog..
Ik heb er wel ook een cap tas bij gedaan, en zo'n lady fit. Geen idee of het wat is, maar het klinkt wel handig :+


Ahh wat gaaf!! Ben benieuwd voor welke je hebt gekozen! <3 Je krijgt er alleen standaart al een captas bij van KASK :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 09:34 



 
Profiel   

O haha dat heb ik even gemist. Stond er niet bij namelijk. Ik zal wel zien, en anders gaat die gewoon retour :+

Ik heb de Star Lady Pure Shine in volledig zwart gekozen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 12:12 



 
Profiel   

rozebadeend schreef
O haha dat heb ik even gemist. Stond er niet bij namelijk. Ik zal wel zien, en anders gaat die gewoon retour :+

Ik heb de Star Lady Pure Shine in volledig zwart gekozen <3


Haha nee klopt! Voor mij kwam het ook als een verassing maar hij zat erbij in de doos en een schoonmaak doekje.

Ohh wauw!! <3 heel cool! Ik ben zelf ook helemaal fan van de grote klep :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 12:17 



 
Profiel   

Dit is mijn nieuwe GPA <3
[ img ]
Een heeeeel erg mooi ‘koopje’, dus kon hem niet laten gaan.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 22:48 



 
Profiel   

Zulke goede deals kán je ook gewoon niet laten lopen natuurlijk! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-20 07:08 



 
Profiel   

rozebadeend schreef
Zulke goede deals kán je ook gewoon niet laten lopen natuurlijk! :+


Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-20 08:04 



 
Profiel   

Oh wow die is echt prachtig! Die zou ik ook niet laten liggen! Waar heb je die gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-20 12:36 



 
Profiel   

Bottles schreef
Oh wow die is echt prachtig! Die zou ik ook niet laten liggen! Waar heb je die gevonden?


Heb hem gevonden bij Equichique, ze hadden er maar 1 op voorraad. Nu staat hij weer voor de normale prijs op de site. Toen ik hem bestelde hadden ze nog een blauwe en een grijze GPA in de sale!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-20 12:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen