Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 24 [ 578 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show je rij- en stalkleding!

 

manolito10 schreef
Weet niet het een vraag is voor dit topic maar weet iemand of rijbroeken met siliconen zitvlak schade veroorzaken aan het zadel? In het specifiek op suède van wintec?


Voor zover ik weet wordt suede afgeraden icm siliconen zit, het zorgt ervoor dat het suede 10x harder slijt..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-20 08:17 



 
Profiel   

Nog steeds heel blij met deze outfit <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 18:07 



 
Profiel   

Super mooie outfit en wat een figuur! Moest stiekem wel lachen om de zweep op je foto, gelijk toch een beetje een SM gevoel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 18:14 



 
Profiel   

k_m schreef
Super mooie outfit en wat een figuur! Moest stiekem wel lachen om de zweep op je foto, gelijk toch een beetje een SM gevoel :+


Dank je! Ja was een beetje een geintje voor een vriend van me. Hij had nog nooit mijn paardrij-outfit gezien en ik rijd al sinds december niet meer, dus was wel benieuwd of alles nog netjes paste. Gelijk maar foto gemaakt inclusief zweep :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 18:25 



 
Profiel   

Mijn rijkleding is altijd matchend bij wat ik bij mijn paard aanheb, de ene keer wel meer als de andere keer :P heb helaas weinig foto's van setjes want ben vaak alleen bij mijn pony.

Als het kouder is een lange mouw, ondertussen een zwarte CO Wellington dus die gaat bij de zwarte outfits op
[ img ]
Bij warm weer hetzelfde setje met bijpassend T-shirt
[ img ]
Zwart met goud
[ img ]
Blauw bij mijn felix buhler tropical zadeldek
[ img ]

Zo heb ik een stuk of 10 dekjes met alles bijpassend. Voor de rest nog aan het verzamelen :+

De wedstrijdset voor mijzelf is sinds vandaag ook compleet! Vanmiddag een tshirt gescoord bij de Kramer in Duitsland, nu nog een zadeldek voor ponylief met de juiste kleur biesjes O:)
[ img ]
[ img ]

Ik trek vaak ook gewoon watnuit de kast in de juiste kleur, rijkleding of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-20 19:06 



 
Profiel   

Die gouden glitter Anky heb ik ook, daar doe ik ook gewoon zwart bij :j dekje is al opvallend genoeg :P

[ img ]

Hier nog 2 "setjes"
Aan bandages doe ik niet, gewoon zwarte of bruine beschermers
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-20 21:05 



 
Profiel   

Hallo allemaal! Ik zoek een leuk nieuw setje voor m’n paard. Het gaat om een bruin paard met zwarte manen. Het dressuurzadel en hoofdstel is zwart. Ik wil donkerblauw / midnightblue/ eventueel andere blauwtinten combineren met zwart.

Heeft 1 van jullie misschien leuke ideetjes en setjes om te laten zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 06:33 



 
Profiel   

Ik vind blauw, paars en groen altijd erg leuk op mijn bruine paard, maar eigenlijk staan alle vrolijke kleuren leuk vind ik. Bijvoorbeeld:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 06:53 



 
Profiel   

Wow gaaf zeg!! Dat paars is ook wel heeeeel mooi

Donkerblauw, heb je daar iets van???

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 06:57 



 
Profiel   

Ja, heb ik ook! Maar geen goede foto. Zo kun je het ong zien:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 06:59 



 
Profiel   

Ja mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 07:02 



 
Profiel   

M’n paardenwagentje To be is donkerblauw vandaar dat ik het leuk vind om echt een zwart donkerblauwe set te hebben als we naar les gaan. Vooral misnoegt blue vind ik mooi maar ik weet niet of zo donkerblauw mooi staat bij een bruin paard met zwart tuig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 07:03 



 
Profiel   

Ik vind persoonlijk donkerblauw eigenlijk bij vrijwel elk paard mooi staan O:) maar ik hou van blauw haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 07:06 



 
Profiel   

Blauw is ook gewoon heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 07:07 



 
Profiel   

Mijn nieuwe rijbroek van QHP, middelhoog taille en siliconen. Zit súper lekker! Ben er echt heel blij mee.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 17:35 



 
Profiel   

Leuk kleurtje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 19:48 



 
Profiel   

Mooie kleur ja! Ik zit te kijken naar fijne broeken met telefoon zakje. Heb een nieuwe telefoon en die is zo groot dat ie in menig normale zak niet past. Met oog op buitenrijden en een enorme pensionstal vind ik het wel prettig als ik hem gewoon bij mij kan dragen. Dus als mensen nog tips hebben voor dat soort broeken laat mij weten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 20:25 



 
Profiel   

paljaslaura schreef
Mooie kleur ja! Ik zit te kijken naar fijne broeken met telefoon zakje. Heb een nieuwe telefoon en die is zo groot dat ie in menig normale zak niet past. Met oog op buitenrijden en een enorme pensionstal vind ik het wel prettig als ik hem gewoon bij mij kan dragen. Dus als mensen nog tips hebben voor dat soort broeken laat mij weten!


Ik heb een hele fijne rijbroek van kramer. Zit op je bovenbeen een zakje voor je telefoon. M’n iPhone 8plus past er prima in. Heb hem met kunstleren zitvlak (hou niet van siliconen), maar dacht dat die er wel is met siliconen zitvlak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 20:29 



 

Jessie2020 schreef
Hallo allemaal! Ik zoek een leuk nieuw setje voor m’n paard. Het gaat om een bruin paard met zwarte manen. Het dressuurzadel en hoofdstel is zwart. Ik wil donkerblauw / midnightblue/ eventueel andere blauwtinten combineren met zwart.

Heeft 1 van jullie misschien leuke ideetjes en setjes om te laten zien?


Ik weet niet of je een beetje van de chique look bent, maar als dat zo is zou je eens naar het Equestrian Stockholm trainingsshirt Champion kunnen kijken. Ik ben helemaal verliefd op dat ding en wil hem super graag maar vind hem een beetje aan de dure kant. Die zou je wel mooi kunnen combineren met het midnight blue dekje van Equestrian Stockholm. Deze is er met een witte rand die vind ik heel chique maar je hebt ook nog royal classic die is donkerblauw met een gouden rand en volgens mij was er ook altijd een met een zilveren rand. maar je hebt bijvoorbeeld ook de donkerblauwe dekjes van eskadron uit de zomercollectie. Als je ook van paars houdt, equestrian Stockholm heeft ook een paars dekje met een donkerblauwe rand, die donker blauwe rand zou dan weer leuk zijn met dat donkerblauwe trainingsshirt. en daar zou je dan een zwarte broek bij aan kunnen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 22:19 



 
Profiel   

Helenaal blij met mn nieuwe PK rijbroek. Daarop een zwarte polo van Felix Buhler en een zwart backontrack dekje :)

[ img ]
(Ga proberen nog betere foto te maken, maar je ziet de rijbroek print hier wel goed haha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 06:32 



 
Profiel   

Sammiex2000 schreef
Jessie2020 schreef
Hallo allemaal! Ik zoek een leuk nieuw setje voor m’n paard. Het gaat om een bruin paard met zwarte manen. Het dressuurzadel en hoofdstel is zwart. Ik wil donkerblauw / midnightblue/ eventueel andere blauwtinten combineren met zwart.

Heeft 1 van jullie misschien leuke ideetjes en setjes om te laten zien?


Ik weet niet of je een beetje van de chique look bent, maar als dat zo is zou je eens naar het Equestrian Stockholm trainingsshirt Champion kunnen kijken. Ik ben helemaal verliefd op dat ding en wil hem super graag maar vind hem een beetje aan de dure kant. Die zou je wel mooi kunnen combineren met het midnight blue dekje van Equestrian Stockholm. Deze is er met een witte rand die vind ik heel chique maar je hebt ook nog royal classic die is donkerblauw met een gouden rand en volgens mij was er ook altijd een met een zilveren rand. maar je hebt bijvoorbeeld ook de donkerblauwe dekjes van eskadron uit de zomercollectie. Als je ook van paars houdt, equestrian Stockholm heeft ook een paars dekje met een donkerblauwe rand, die donker blauwe rand zou dan weer leuk zijn met dat donkerblauwe trainingsshirt. en daar zou je dan een zwarte broek bij aan kunnen doen.


Ja ik ben zeker van de klassieke look!!! Bedankt voor de tips. Ik wil graag blauw omdat ik net een blauw paardenwagentje besteld heb en ik wil matchy matchy haha
Ik zoek ook nog twee Bijpassende zweetdekens voor onderweg (heb ook een haflinger met cognac kleurig tuig, daar staat midnight blue ook mooi op)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 07:25 



 
Profiel   

Gave broek is dat een soort snake ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 07:27 



 
Profiel   

Jessie2020 schreef
Gave broek is dat een soort snake ofzo?


Leger/snake/vanalles een beetje volgens mij:


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 08:11 



 
Profiel   

Hoe zouden jullie deze broek combineren? En met welk kleur dekje?
Ik vind hem zo lastig :') Hij past niet bij mijn beige dekjes, dat is een andere tint..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 08:33 



 
Profiel   

Grijs dekje wellicht?
[ img ]

Leuke broek met die alles door elkaar print Obelix!

Hier nog een donkerblauw showshirt gehaald, vind het wel leuk met de witte details en kan ook nog als zomertenue. (Ik rijd op de zwartbruine)
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 08:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 24 [ 578 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen