[FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 16:24

Ik heb een aantal setjes voor de wedstrijden. Van een aantal ook nog geen foto's.
(Weet eerlijk gezegd niet meer Of ik ze heb laten zien hier :o )

Blauw voor de mini-marathon

Afbeelding

Dressuur donkerblauw met gele accenten

Afbeelding

Heb ook nog turquoise setje, petrol en bordeaux rood setje, zonder foto.
(Zal binnenkort eens foto's laten maken met verkleedpartijtjes :P )

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 16:28

Even benieuwd, wat dragen jullie met écht warm weer? Op een gegeven moment vind ik het zelfs voor een t-shirt te warm, en dan stap ik over op hemdjes, maar zo'n hemdje met spaghetti bandjes vind ik zo goedkoop staan. Wat dragen jullie dan?

kimwilliam

Berichten: 1194
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 16:30

DreamGuide schreef:
Even benieuwd, wat dragen jullie met écht warm weer? Op een gegeven moment vind ik het zelfs voor een t-shirt te warm, en dan stap ik over op hemdjes, maar zo'n hemdje met spaghetti bandjes vind ik zo goedkoop staan. Wat dragen jullie dan?


ik draag dan tanktops. hemdjes ook gedaan maar daar zakken soms de bandjes van en daar irriteer ik me aan.

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 16:35

Ik draag meestal korte mouwen en dan van een dunnere stof, een topje heb ik niet vaak aan met rijden. Maar als het echt zo warm is draag ik inderdaad gewoon eentje met spaghetti bandjes, maar met zulke temperaturen rij ik meestal al niet dan :')
Heb wel 2 van zulke topjes in de kleur van een dekje, dus wie weet ooit toch haha

Jenara

Berichten: 1581
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 16:46

Granoek schreef:
Oh ik draag om die reden net geen high waist, als ik dan eenmaal zit krijg ik geen lucht meer _O-
Ik draag ook gewoon wat lossere t-shirts of als ik niks anders heb dan moeten mensen maar weg kijken, ik sta gelukkig niet op pension waar mensen me kunnen bekritiseren oid dus op dat vlak denk ik meestal gewoon foert. Maar ik ben toch altijd weer erg blij als het herfst is en er weer een jasje over kan :')


Oh, daar heb ik dan weer geen last van! Maar ik heb meer een dikkere onderbuik en wel nog steeds een smalle taille, waardoor ik mijn broeken daar wel goed verdraag, maar niet lager. Iedereen heeft ook gewoon een ander postuur hé, maakt het soms wel lastig om tips te delen :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10489
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 17:09

DreamGuide schreef:
Even benieuwd, wat dragen jullie met écht warm weer? Op een gegeven moment vind ik het zelfs voor een t-shirt te warm, en dan stap ik over op hemdjes, maar zo'n hemdje met spaghetti bandjes vind ik zo goedkoop staan. Wat dragen jullie dan?

Als ik het te warm vind voor de kleren die ik heb dan rij ik niet want dan heb ik er toch al geen zin meer in, en peerd al helemaal niet :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10489
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 17:11

Ik draag om te werken in de warmte wel vaker van die basic tops zoals bv Only er heeft in 100 kleuren. Die zijn ook fijn lang

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 18:00

Dus de ideale oplossing zijn dan van die netjes! Ik doe gewoon een simpel topje maar daar over zo een kanten netje noem ik het :')

Heb eentje in het zwart

Afbeelding
En dan ook eentje met strepen

Afbeelding

Komen volgens mij beide gewoon van de primark.

Hier is dus mijn rolletjes probleem met normale shirts :+

Afbeelding

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 18:11

Ik draag onder mn shirts altijd een naadloos hempje van Hema die zijn niet corrigerend maar het tekens wel iets minder af.

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 18:18

Slim, ga ik van de zomer ook op zoek naar wat tank tops!

Ik rij natuurlijk ook niet bij heel warm weer, maar ik heb het zelf gewoon heel snel warm. Bij 22 graden loop ik het liefste mouwloos rond. :')

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 18:19

Als het warm is draag ik altijd de polo’s zonder mouwen van Anky

Afbeelding

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 18:22

ginatje schreef:
Als het warm is draag ik altijd de polo’s zonder mouwen van Anky

[ [url=m/56Osod.png]Afbeelding[/url] ]


Dat vind ik ook netjes staan, maar dit soort mouwloze polo's in combinatie met mijn figuur geeft een soort she-hulk effect, dus daar blijf ik bij vandaan.

paljaslaura

Berichten: 2748
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 18:49

Ik heb altijd lange mouwen sport shirts aan haha. Zijn vaak wel gemaakt op warm weer en UV werend :P
Voor het buik probleem helpt het wellicht om modellen te kiezen die los naar beneden vallen en dan dus ook niet in je broek stoppen?

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 19:28

bliksemflits schreef:
Unseen schreef:
Wat zijn spannende truitjes? :')

bliksemflits: ik vind die kleur van jouw Quur shirt echt super chique! Helaas gaat dat enorm vloeken met de oranje streep op mijn cap. :x


Oh dat betwijfel ik hoor! De kleur is exact dezelfde kleur als m'n zadel en ik rij vaak met een oranje dekje, vind de combi zelfs erg mooi :j

[ [url=m/Y7PoIf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor de dames die geen strakke kleding willen, wat vinden jullie van een Polo? Ik vind deze vaak ook mooi staan als ze wat wijder zitten en staat toch chique :)


Hmm hoe vaker ik er naar kijk hoe beter ik het vind, maar ik ben nog niet zo ver om dat ik hem ga bestellen. Daarbij, ik mag ook even niks meer bestellen :x
Laatst bijgewerkt door Unseen op 28-04-20 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 19:31

Granoek schreef:
truitjes met een plottwist waar je van schrikt :j


k_m schreef:
Haha dat zal dan weer vlaams zijn voor strakke truitjes :+ woeps sorry!


Hahaha ik dacht op zijn minst aan naveltruitjes of sport-bhs, maar strakke shirtjes zijn ook al heel spannend. :D


DreamGuide schreef:
Even benieuwd, wat dragen jullie met écht warm weer? Op een gegeven moment vind ik het zelfs voor een t-shirt te warm, en dan stap ik over op hemdjes, maar zo'n hemdje met spaghetti bandjes vind ik zo goedkoop staan. Wat dragen jullie dan?


Tanktops, luchtdoorlatende polo of hardloopshirtje. Ik heb in de brandende zon juist vaak wel behoefte aan een klein mouwtje.

Farjen

Berichten: 8032
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 19:50

Ik heb op de gok online bij Decathlon besteld, het is geen 100% maar omdat er toch een afstand tussen dekje en lichaam zit zal het wel meevallen denk ik? (en de dekjes kleuren anders op foto door de spiegelende stof)
Sommige shirts waren maar 5 euro :+ dus voor dat bedrag kunnen die extra sportshirts geen kwaad :D

Afbeelding

Afbeelding

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 20:17

Ik vind die donker-oranje shirt bij dat dekje niet zo mooi alleen... Die lichte vind ik beter! Van die paarse vind ik ook de linker veeeel mooier matchen dan de rechter :)

Farjen

Berichten: 8032
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 20:24

Het donker oranje was op de site aangegeven als knalrood en had ik gehoopt dat deze paste met de Chili :')

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 20:46

Sunshinedaan schreef:
Ik heb een aantal setjes voor de wedstrijden. Van een aantal ook nog geen foto's.
(Weet eerlijk gezegd niet meer Of ik ze heb laten zien hier :o )

Blauw voor de mini-marathon

[ [url=m/XAIWga.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dressuur donkerblauw met gele accenten

[ [url=m/b7IK63.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb ook nog turquoise setje, petrol en bordeaux rood setje, zonder foto.
(Zal binnenkort eens foto's laten maken met verkleedpartijtjes :P )


Jaaa die bovenste vind ik echt leuk! <3 ik moet ook nog even bedenken in welke kleur we willen starten.

Flicka12

Berichten: 3113
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 21:45

De legging van de EJ vandaag binnen gekregen, zit heel fijn en maat valt goed :)

Afbeelding

Afbeelding

Christel1

Berichten: 602
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 21:52

Wat toevallig Flicka12 ik heb hem vandaag ook binnengekregen!
Afbeelding
Ik heb de laatste tijd maat 40 maar het advies was om maat kleiner te bestellen, dus werd het maat 38, hij zit super fijn!

Jenara

Berichten: 1581
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 22:01

Farjen schreef:
Ik heb op de gok online bij Decathlon besteld, het is geen 100% maar omdat er toch een afstand tussen dekje en lichaam zit zal het wel meevallen denk ik? (en de dekjes kleuren anders op foto door de spiegelende stof)
Sommige shirts waren maar 5 euro :+ dus voor dat bedrag kunnen die extra sportshirts geen kwaad :D

[ [url=m/9Plhp9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9RF5jd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Opent website van Decathlon ... dit is interessant om te weten!!
Ik vind het wel leuke combi's :)

@k_m, ja dat rolletjes probleem herken ik wel, bij mij is dat wel grotendeels opgelost door high waist rijbroeken, die duwen die rolletjes plat :) natuurlijk moet je er wel "tegen kunnen", in die zin dat ik geen last heb van erge druk in mijn taille van die broeken, andere mensen soms wel.

haha, ik probeerde een foto te zoeken om te tonen dat die broek helpt, maar ofwel sta ik net in mijn beugels in draf, ofwel heb ik een jasje aan ofwel zit mijn arm net voor mijn buik :')

Flicka12

Berichten: 3113
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 22:02

Christel1 schreef:
Wat toevallig Flicka12 ik heb hem vandaag ook binnengekregen!
[ [url=m/bHxXy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de laatste tijd maat 40 maar het advies was om maat kleiner te bestellen, dus werd het maat 38, hij zit super fijn!

Haha grappig! Die grijze is ook mooi <3
Ik heb ook 38 besteld. Die van mij zit top! Hij is ook lekker lang, handig voor de lange benen :')

Christel1

Berichten: 602
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 22:13

Flicka12 schreef:
Christel1 schreef:
Wat toevallig Flicka12 ik heb hem vandaag ook binnengekregen!
[ [url=m/bHxXy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de laatste tijd maat 40 maar het advies was om maat kleiner te bestellen, dus werd het maat 38, hij zit super fijn!

Haha grappig! Die grijze is ook mooi <3
Ik heb ook 38 besteld. Die van mij zit top! Hij is ook lekker lang, handig voor de lange benen :')

Jaa precies had dat echt niet verwacht haha ik ben 1.80 en heb normaal lengte maten nodig...

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 22:31

Farjen schreef:
Ik heb op de gok online bij Decathlon besteld, het is geen 100% maar omdat er toch een afstand tussen dekje en lichaam zit zal het wel meevallen denk ik? (en de dekjes kleuren anders op foto door de spiegelende stof)
Sommige shirts waren maar 5 euro :+ dus voor dat bedrag kunnen die extra sportshirts geen kwaad :D

[ [url=m/9Plhp9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9RF5jd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb deze shirts ook bij de plum, vind ze prima kunnen kwa kleur zeker tijdens het rijden :)

Welke leggings zijn dat hierboven? Zien er goed uit en hier ook lange benen, kingsland komt tot halverwege mijn kuiten. Ik ze zomer wel lekker maar niet helemaal de bedoeling natuurlijk.