Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe jodphurs kopen

 

Ik houd wel meer van bruin. Maar dan moeten er wel chaps zijn die mooi matchen..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-20 19:35 



 
Profiel   

Ik heb de jophurs met rits van epplejack. Ik heb een smalle voet en dit was eigenlijk de enige die goed zat. Ik heb er ook al jaren plezier van! Mocht je ook moeilijke voeten hebben zoals ik, raad ik je aan om wel ergens te gaan passen als je daartoe in de gelegenheid bent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 20:31 



 
Profiel   

BopjeBo schreef
Hier zweer ik bij de HH Paddock boots Smart, die lijken erg op de Ariats en gaan ook lang mee, lopen zalig door speciale zool. Hebben rits en veters, leer is ook vele malen beter dan de Saints. En ook geschikt voor normale/brede voet.


Ja, zijn deze geschikt voor bredere voeten? Ik was er namelijk naar aan het kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 22:54 



 
Profiel   

Ja, zeker geschikt voor bredere voeten, heb dat zelf ook ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 09:32 



 
Profiel   

Ik heb bij de epplejeck de barato plain van kunstleer gekocht, rits aan de voorkant dus is heel handig en blijven mooi (moet wel toegeven dat ik er niet enorm veel mee doe)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 21:35 



 
Profiel   

Ik was altijd fan van Ariat, maar ben dit jaar overgestapt op de leren jophurs van Quur met de rits vooraan. Ze zitten echt héérlijk en ze zijn regelmatig leuk geprijsd met kortingsacties. *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 21:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen