Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 76 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Back on track cap

 
Profiel   

Ik stuur toch beide caps terug. Ik vind ze te zwaar op mijn hoofd en ze zitten me net niet lekker. Toch niet mijn pasvorm denk ik. Jammer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-20 12:42 



 
Profiel   

Mijn vriend neemt mijn te grote cap over. Zit top bij hem. Nu maar even zien wat ik zelf ga doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-20 13:44 



 
Profiel   

Ik heb de mijne nu 3x opgehad, vanmorgen gelijk flink nat geregend...
Moet ook wel een beetje wennen aan het zwaardere en dat ‘ie lager zit, meer om mijn hoofd heen, dan mijn andere caps.
Maar hij zit verder goed, ik krijg er geen hoofdpijn van.
Hij leek eerst achter in mijn nek wat te drukker, maar toen ik ‘m wat losser had gezet was dat weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-20 14:52 



 
Profiel   

Ik vind dat lager zitten heel prettig. Heb echt het gevoel dat hij volledig om mijn hoofd heen zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-20 16:32 



 
Profiel   

Ik moet er heel erg aan wennen dat hij "los" zit door dat MIPS systeem. De cap beweegt een klein beetje, maar de voering en binnenschaal blijven wel vast om je hoofd zitten. En ik merkte dat het ventilatiegat aan de achterkant lawaai maakt. Ik hoor de wind erdoor ruisen. Maar verder ben ik erg tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-20 21:56 



 
Profiel   

Katja schreef
Ik vind dat lager zitten heel prettig. Heb echt het gevoel dat hij volledig om mijn hoofd heen zit.


Dat inderdaad zeker, hij voelt meer beschermend.


tjaakje schreef
Ik moet er heel erg aan wennen dat hij "los" zit door dat MIPS systeem. De cap beweegt een klein beetje, maar de voering en binnenschaal blijven wel vast om je hoofd zitten. En ik merkte dat het ventilatiegat aan de achterkant lawaai maakt. Ik hoor de wind erdoor ruisen. Maar verder ben ik erg tevreden.


Oh is dat het, ik vond ‘m ook wat lossing voelen terwijl hij verder wel stevig zat en strak genoeg naar mijn idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-20 21:57 



 
Profiel   

Mijn vriend heeft gisteren voor het eerst gereden met de BOT Lynx.
Zat volgens hem heel erg fijn en stabiel.
Wel een tikkie warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-20 13:12 



 
Profiel   

Ik ben aan de mijne ook gewend aan het raken, zit ook fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-20 14:39 



 
Profiel   

Ik kreeg de laatste keer met rijden ineens hoofdpijn. Ik hoop dat dat niet door de cap kwam.... Hij zit niet vervelend, maar ik ben me wel veel bewuster van dat ik een cap op heb dan met mijn oude BR.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 09:20 



 
Profiel   

tjaakje schreef
Ik kreeg de laatste keer met rijden ineens hoofdpijn. Ik hoop dat dat niet door de cap kwam.... Hij zit niet vervelend, maar ik ben me wel veel bewuster van dat ik een cap op heb dan met mijn oude BR.


Wellicht doordat ie erg laag aansluit?
Ik ben zelf overigens uitgekomen op de BR Viper. Erg fijne cap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 11:29 



 
Profiel   

Ik rij nu een tijdje met de bot lynx. Ik vind hem heerlijk zitten en vind het juist fijn dat hij echt om je hoofd zit ipv er op. Deed laatst mijn Uvex weer eens op, zit ook lekker maar die voelt nu wel veel minder veilig.
Ben me ook wel extra bewust geraakt van de ellende van hersenletsel nadat een vriend van me ernstig beperkt is geraakt door hersenletsel na een val van de fiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 12:16 



 
Profiel   

Ik heb ook wel meer het gevoel dat ik echt wat op mijn hoofd heb met deze cap, maar hij zit fijn en het went snel.
Ik kreeg de eerste keer ook pijn achterin mijn hoofd/bovenin mijn nek, maar toen ik ‘m wat losser draaide was dat over en het is niet meer terug gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 12:24 



 
Profiel   

Nouvel schreef
Ik heb ook wel meer het gevoel dat ik echt wat op mijn hoofd heb met deze cap, maar hij zit fijn en het went snel.
Ik kreeg de eerste keer ook pijn achterin mijn hoofd/bovenin mijn nek, maar toen ik ‘m wat losser draaide was dat over en het is niet meer terug gekomen.


Dan moet ik hem misschien gewoon wat losser houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 15:08 



 
Profiel   

Zijn er ook mensen die met de cap springen en crossen?

Ik heb er nu eentje gekocht, maar vind hem een stuk zwaarder dan mijn oude casco. Ik wil wel over naar een MIPS cap, dus ik denk dat die caps sws iets zwaarder zijn (600 gram BOT om 450 gram Casco).

Met dressuur lijkt me dit niet het grootste probleem, alleen ik ben heel benieuwd hoe het is met springen/crossen.

De pasvorm is goed, zit fijn rond mijn hoofd. Ik moet alleen wennen aan het gewicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 10:32 



 
Profiel   

Sakura789 schreef
Zijn er ook mensen die met de cap springen en crossen?

Ik heb er nu eentje gekocht, maar vind hem een stuk zwaarder dan mijn oude casco. Ik wil wel over naar een MIPS cap, dus ik denk dat die caps sws iets zwaarder zijn (600 gram BOT om 450 gram Casco).

Met dressuur lijkt me dit niet het grootste probleem, alleen ik ben heel benieuwd hoe het is met springen/crossen.

De pasvorm is goed, zit fijn rond mijn hoofd. Ik moet alleen wennen aan het gewicht.


Voor springen en crossen is er de speciale eventing uitvoering
https://www.backontrackvoorpaarden.nl/127-lynx-eventing

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 11:49 



 
Profiel   

Ik spring er niet mee, dus dat durf ik niet te zeggen...
Moet zeggen dat ik aan het gewicht goed gewend ben, hij zit ook fijn.
Maar ik krijg er een vreselijk zweethoofd in... dat vind ik echt tegenvallen, ik had echt verwacht dat ‘ie luchtiger was.
Ik kom er altijd met een nat/plakkerig hoofd onder vandaan, zeker met warm weer is dat echt niet fijn en doe ik vaak toch maar weer mijn oude uvex op...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 11:53 



 
Profiel   

Dank voor de tips, ga ook een uvex met mips passen. Die ziet er wat luchtiger uit, even kijken hoe de pasvorm is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 11:55 



 
Profiel   

Ik heb er zojuist een besteld, geen idee hoelang de levertijd gaat zijn bij Hypostore.
Heb de Track EQ3 microfiber in het blauw besteld. Ben bijzonder benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 11:59 



 
Profiel   

Die blauwe is mooi! Heb je deze? https://www.backontrackvoorpaarden.nl/h ... -blue_sand

Welke ik altijd nog zo gaaf vind is de roze uitvoering. Maar smaken verschillen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 12:49 



 
Profiel   

Ik heb ook degene met mips erin
Ondanks maat groter besteld past ie me niet lekker
Zet telkens mijn oude gpa op .
Mijn eigenlijk nieuwe cap is dus te koop
Heb normaal maat 58 en van deze 59 genomen
229/239 betaald voor de cap
Voor een goed bod mag hij verhuizen
Het is verder een super mooie cap en erg goed beschermend.
Heb de mat zwart gladde uitvoering

Edit zie dat ie nu wat goedkoper is zo rond de €200
€150 lijkt me nette prijs lynx smooth top

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 13:15 



 
Profiel   

frutsels schreef
Die blauwe is mooi! Heb je deze? https://www.backontrackvoorpaarden.nl/h ... -blue_sand

Welke ik altijd nog zo gaaf vind is de roze uitvoering. Maar smaken verschillen haha


https://backontrack.nl/products/eq3-micromocca-bla

Deze heb ik besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 13:34 



 
Profiel   

Oh die is mooi zeg!
En denk ook wat luchtiger dan die van mij...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 13:40 



 
Profiel   

Ik hoop het, nu maar hopen dat hij past. Vorige week een GPA Little lady thuis gehad, maar die heeft zo'n brede rand, het leek wel alsof ik een champignon op had

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 13:43 



 
Profiel   

De 12e zou de helm binnen moeten komen! Heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 22:49 



 
Profiel   

Zijn ze vergelijkbaar met de pasvorm van de uvex caps?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 23:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 76 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen