Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe vallen montar rijbroeken

 
Profiel   

Hannanas schreef
Welke broek is het? Die van 109€?

Ja, die bedoel ik.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 12:30 



 
Profiel   

roosje78 schreef
Hannanas schreef
Ik wacht met smart op november want dan komt er blijkbaar bij EJ een montar broek zonder siliconen uit! Ik ben lang met weinig heupen en vrij rechte taille en vind de montar die ik gepast heb ik de winkel (met silicone) wel lekker zitten. Dus ik ben wel benieuwd naar de stoffen broek straks.

Deze is er nu dus ondertussen, al heb ik hem bij EJ nog niet kunnen ontdekken. Ik heb hem nu in Drunen gekocht en ik wil hem ook in het wit. En die zie ik bij Montar zelf op de site en daar kan ik ook bestellen. Maar heeft iemand ervaring met het bestellen bij Montar in Denemarken zelf? Loopt dat goed?


Ja, ik. Heb daar een broek uit de sale gekocht van 't voorjaar. Ging prima, kreeg netjes bevestiging en een track & tracecode. Duurt wel een paar dagen voordat je je pakketje in huis hebt uiteraard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 13:06 



 
Profiel   

Lindor92 schreef
Ik heb van montar maat 44, terwijl ik van eurostar 42 heb. Dus ze vallen wel wat kleiner. Maar pasvorm van Montar zit mij sowieso niet geweldig. De bovenkant is namelijk te wijd en om mn benen zit die vrij strak.


Dat van die pasvorm heb ik ook, montar zit mij niet goed. Bij mijn bovenbenen te strak en bij mijn buik veel te wijd. Maar dat licht natuurlijk aan mijn bouw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 13:12 



 
Profiel   

Maik79 schreef
Ja, ik. Heb daar een broek uit de sale gekocht van 't voorjaar. Ging prima, kreeg netjes bevestiging en een track & tracecode. Duurt wel een paar dagen voordat je je pakketje in huis hebt uiteraard.


Top, dank je wel voor je info!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 08:19 



 
Profiel   

roosje78 schreef
Hannanas schreef
Welke broek is het? Die van 109€?

Ja, die bedoel ik.


Wel nog met silicone op de knieën zie ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 18:17 



 
Profiel   

Waar ik het over heb is zonder iets, dus alleen stof met een hoge taille. Hij zit overigens heerlijk en ik ga hem ook in het wit bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 19:21 



 
Profiel   

roosje78 schreef
Waar ik het over heb is zonder iets, dus alleen stof met een hoge taille. Hij zit overigens heerlijk en ik ga hem ook in het wit bestellen.


Maar ik kan de broek niet vinden bij EJ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 00:20 



 
Profiel   

Het ligt een beetje aan het model. Ik ben dol op montar. Meestal heb ik de high waist. Voor de winter had ik een Karly gekocht. Op advies van EJ een maar groter want Karly zou echt klein uitvallen. Maar naderhand bekeken had ik toch liever een maat kleiner genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 00:23 



 
Profiel   

Hannanas schreef
roosje78 schreef
Waar ik het over heb is zonder iets, dus alleen stof met een hoge taille. Hij zit overigens heerlijk en ik ga hem ook in het wit bestellen.


Maar ik kan de broek niet vinden bij EJ?


Daar heb ik hem ook niet gekocht. Ik heb hem bij het Drunens ruiterhuis gekocht. De witte wil ik bij montar zelf kopen. Daar hebben ze ook de zwarte te koop.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 07:57 



 
Profiel   

Ik heb ook 2 montars en zo zitten ze heerlijk.

Maar de manier waarop het kruis van de broeken genaaid is, is voor mij net niet helemaal lekker. De stof met naden is zo dik, dat het me met paardrijden heel erg schuurt downunder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 08:24 



 
Profiel   

Dat is vervelend!

@ Hannanas: de zwarte heeft code 20782-40. Misschien zoekt dat wat makkelijker voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 10:39 



 
Profiel   

Bij de Epplejeck in Drachten ligt de Montar broek zonder siliconen wel in de winkel in het donkerblauw en zwart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 11:01 



 
Profiel   

Dancer schreef
Bij de Epplejeck in Drachten ligt de Montar broek zonder siliconen wel in de winkel in het donkerblauw en zwart.

Heb je misschien een link? Waarschijnlijk kijk ik er dus overheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 11:44 



 
Profiel   

Gevonden!

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041

In het zwart, donker blauw en wit!

Oh, wacht hier staat wel dat er knie grip op zit. Ik ga het navragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 12:44 



 
Profiel   

Vraag me af wat voor stof dat is, lijkt bijna een legging en daar ben ik geen fan van. Maar een stretch stof met zo een klein ribbeltje vind ik wel fijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 12:45 



 
Profiel   

Het is geen stof met een ribbeltje, echt wel een gladde stof. Hij is vuilafstotend en daar was ik eerst wat sceptisch over, maar dat is hij echt. Met zwart lijkt hij nl heel snel vies, maar dat is dus niet zo. Daarnaast heb ik best wat onregelmatigheden op mijn billen :+ maar die zie je niet door de stof heen. Hij is niet dun, maar ook niet heel dik. Gewoon heel fijn, eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 12:53 



 
Profiel   

roosje78 schreef
Gevonden!

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041

In het zwart, donker blauw en wit!

Oh, wacht hier staat wel dat er knie grip op zit. Ik ga het navragen.


Er zit dus geen knie grip op, maar hij is volledig van stof. Dit gaan ze aanpassen in de tekst en titel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 12:56 



 
Profiel   

Denken jullie dat er evt interesse zou zijn voor Montar rijbroeken met kniegrip in maat 46 en 48? Ik heb drie nette liggen en draag ze niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 19:57 



 
Profiel   

Ik heb er een paar maanden geleden eentje op marktplaats gezet omdat ie te groot was, maat 44. Was ik binnen 2 dagen kwijt voor de vraagprijs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 20:43 



 
Profiel   

Zou het zeker proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 23:20 



 
Profiel   

fargo schreef
Denken jullie dat er evt interesse zou zijn voor Montar rijbroeken met kniegrip in maat 46 en 48? Ik heb drie nette liggen en draag ze niet meer.


Ik zie dit toevallig, heb je een pb gestuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 23:40 



 
Profiel   

Ze vallen 2 maten groter bij mij dan pikeur broeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 07:03 



 
Profiel   

De Montar Aba Crystal hoe valt die?
Ik heb normaal maat 38.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 12:54 



 
Profiel   

Die ken ik niet. Ik heb m’n rijbroek graag 1 maar groter dan m’n gewone broek of jeans dus pak eigenlijk altijd 42 en dat gaat prima.

Ik heb 1 broek waarvan ze beschreven dat die echt heel klein viel en toen besloot ik zelfs 44 te kopen. Daar had ik naderhand echt spijt van want die was dus echt veel te groot. Dat was de versie met de fleece voering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 15:32 



 
Profiel   

roosje78 schreef
Hannanas schreef
Ik wacht met smart op november want dan komt er blijkbaar bij EJ een montar broek zonder siliconen uit! Ik ben lang met weinig heupen en vrij rechte taille en vind de montar die ik gepast heb ik de winkel (met silicone) wel lekker zitten. Dus ik ben wel benieuwd naar de stoffen broek straks.

Deze is er nu dus ondertussen, al heb ik hem bij EJ nog niet kunnen ontdekken. Ik heb hem nu in Drunen gekocht en ik wil hem ook in het wit. En die zie ik bij Montar zelf op de site en daar kan ik ook bestellen. Maar heeft iemand ervaring met het bestellen bij Montar in Denemarken zelf? Loopt dat goed?


Nu bij hypostore 20% korting. Dus ik ga ‘m bestellen! Alleen.. welke maat he zo zonder passen!

Hoe valt deze broek kwa maat? En kwa lengte?
Ik loop nog steeds in een katoenen Kentucky van 15 jaar oud in lengtemaat 84 :+
Zou ik dan nu maat 40 nodig hebben?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 16:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen