Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Laat je Onek zien!

 
Profiel   

Stacey schreef
Hoi!
Ik ben opzoek naar een nieuwe cap en het lijkt een onmogelijke zoektocht. Het enigste waar ik met mijn ronde hoofd in pas is een KEP alleen is die wel erg prijzig. Nu zag ik de Onek en is die bij de hypostore in de sale. Nu vroeg ik mij af hoe deze caps vallen, rond of ovaal? Vergelijkbaar met KEP?
Lijkt mij ook ideaal dat je in deze een mips voering kunt plaatsen.
Bedankt alvast!


Je hebt 2 soorten liners, rond en ovaal :p
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 21:56 



 
Profiel   

AnoukWelsh schreef
Stacey schreef
Hoi!
Ik ben opzoek naar een nieuwe cap en het lijkt een onmogelijke zoektocht. Het enigste waar ik met mijn ronde hoofd in pas is een KEP alleen is die wel erg prijzig. Nu zag ik de Onek en is die bij de hypostore in de sale. Nu vroeg ik mij af hoe deze caps vallen, rond of ovaal? Vergelijkbaar met KEP?
Lijkt mij ook ideaal dat je in deze een mips voering kunt plaatsen.
Bedankt alvast!


Je hebt 2 soorten liners, rond en ovaal :p


Klopt! Helaas gaat dat alleen niet helemaal op voor mijn hoofd. Ik heb bijvoorbeeld ook een Samshield opgehad met ronde liner, maar helaas was die toch te krap.
Dus als de schaal van een onek ronder is zou dat ideaal zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 22:59 



 
Profiel   

Ergens gaan passen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 23:18 



 
Profiel   

Stacey schreef
Hoi!
Ik ben opzoek naar een nieuwe cap en het lijkt een onmogelijke zoektocht. Het enigste waar ik met mijn ronde hoofd in pas is een KEP alleen is die wel erg prijzig. Nu zag ik de Onek en is die bij de hypostore in de sale. Nu vroeg ik mij af hoe deze caps vallen, rond of ovaal? Vergelijkbaar met KEP?
Lijkt mij ook ideaal dat je in deze een mips voering kunt plaatsen.
Bedankt alvast!


De caps van Samshield en OneK worden in dezelfde fabriek gemaakt en zijn in de basis dus hetzelfde. Meestal als je Samshield niet past dan pas je een OneK ook niet helaas.

De MIPS is geen voering die je erin kunt doen, maar je hebt aparte caps met dit systeem en die hebben weer andere voeringen als de normale OneK caps.
Je cap is dus uitgerust met dit systeem en niet de liner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 08:19 



 
Profiel   

Lobke1998 schreef
Stacey schreef
Hoi!
Ik ben opzoek naar een nieuwe cap en het lijkt een onmogelijke zoektocht. Het enigste waar ik met mijn ronde hoofd in pas is een KEP alleen is die wel erg prijzig. Nu zag ik de Onek en is die bij de hypostore in de sale. Nu vroeg ik mij af hoe deze caps vallen, rond of ovaal? Vergelijkbaar met KEP?
Lijkt mij ook ideaal dat je in deze een mips voering kunt plaatsen.
Bedankt alvast!


De caps van Samshield en OneK worden in dezelfde fabriek gemaakt en zijn in de basis dus hetzelfde. Meestal als je Samshield niet past dan pas je een OneK ook niet helaas.

De MIPS is geen voering die je erin kunt doen, maar je hebt aparte caps met dit systeem en die hebben weer andere voeringen als de normale OneK caps.
Je cap is dus uitgerust met dit systeem en niet de liner.


Bedankt voor je reactie, helemaal duidelijk zo! :D Dan wordt het toch maar een KEP geloof ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 19:22 



 
Profiel   

Iemand die iets kan roepen over de pasvorm met een ovale liner? Net een Kep gepast en die zat een beetje ruim nog aan de zijkanten met een ovale liner maar hij was ook te ondiep leek het. Cap viel precies op de bolling van mijn hoofd ipv eronder |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-22 16:53 



 
Profiel   

Weet iemand toevallig of de steentjes op deze variant goed vast zitten?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-22 12:50 



 
Profiel   

Ik ben ook om! Ik heb zojuist deze cap besteld:

[ img ]

[ img ]

Ben erg benieuwd! Wilde in eerste instantie graag die met de rosegouden steentjes maar deze is blijkbaar niet meer leverbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-22 16:07 



 
Profiel   

En hij is binnen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 11:24 



 
Profiel   

Onze dochter heeft de Onek embroidery rosegold (in navy) afgelopen najaar gekregen. Ze heeft de glimmende uitvoering en vindt hem prachtig. Ik heb helaas geen foto dat ze hem op heeft. Zal nog even navragen.

[ img ]
De bovenkant:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 11:53 



 
Profiel   

Ook een mooie! Volgens mij ook een limited edition?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 12:00 



 
Profiel   

Ja klopt inderdaad. Ze had eerder ook al een OneK cap en die beviel prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 12:09 



 
Profiel   

Ik vind hem ook echt heerlijk zitten! Ik heb ook nog een Kep Italia maar deze doet daar echt niks voor onder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 12:10 



 
Profiel   

[ img ]

Hoi allemaal

Ik heb een tijdje terug deze cap gekocht.
Het is de mips avance glossy chrome

Ik zag ergens voorbeurs komen dat het rooster en de bovenkant verwisselbaar zijn. Geld dat ook voor deze cap?

Ik heb het al zitten proberen, er lijkt beweging in te zitten. Maar ik krijg het onderste rooster niet los, ik durf ook geen kracht te zetten omdat ik mijn cap niet wil beschadigen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 18:58 



 
Profiel   

Je hebt dan het model "converter" nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-22 22:47 



 
Profiel   

Voor de mensen met een convertible, zijn de stukken makkelijk te wisselen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 17:18 



 
Profiel   

Heb een onek gepast vanwege het mips systeem. Helaas is die er nog niet in simpel blauw. Hopelijk komt die snel op de markt, want de cap vond ik heerlijk zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-22 21:38 



 
Profiel   

Ik ben gisteren gevallen met mijn OneK en ik heb me toch een bult op mijn hoofd... Valt mij een beetje tegen van deze cap. Heeft iemand een idee of dit normaal is? Ik ben sowieso van plan de cap te gaan vervangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 14:00 



 
Profiel   

Zo.. Gelukkig ben je mét cap gevallen!! Ik heb (nog) geen ervaring met vallen met de OneK cap, maar goed geen één cap is 100% bescherming he. Ben je verder wel ok?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 14:08 



 
Profiel   

Ja daar heb je gelijk in! Ik wil er idd niet aan denken hoe het was geweest als ik geen cap op had gehad :( Ik viel voorover op her bevroren zandpad... iets met een haflinger die normaal geen krachtvoer krijgt en nu wel :') verder alles oké gelukkig, wat kneuzingen en blauwe plekken maar meer niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 14:22 



 
Profiel   

Tja als je vol met je hoofd in de grond gaat vind ik het niet zo vreemd dat je een bult op je hoofd hebt. Welke cap je ook op je hoofd zet. Het is geen luchtkussen helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 15:26 



 
Profiel   

Wou even een kleine update geven, ben ondertussen al een keer met de cap gevallen (meer rug nek) en de cap deed het prima. Zelf heb ik de widebrim en ben ik er prima over te spreken. Cap ziet er nog steeds als nieuw uit na 2 jaar :) en heb best wel actief gereden. Het is natuurlijk ook hoe je er mee omgaat, inderdaad de onek heeft zelfde omvang als samshield, dus als je die echt niet past zou ik hem vermijden. Ook ik had een beetje een vreemd vorm hoofd maar als ik een maatje grote liner erin zetten paste hij wel. onek verkopers in Nederland kunnen veranderen maar op het moment zijn dit ze, toevoegingen zijn altijd welkom:

Drunes ruiterhuis
Agradi
Hypo Store
Argonaut ruitersport
Ros Ruitersport
La Equistyle

Er zullen er wel meer zijn maar deze zijn zo snel degene die ik ken.
Ps. Onek is een bekender merk in Amerika Engeland. Ze zijn iets wat betaalbaarder als de samshields :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 08:21 



 
Profiel   

JameyDL schreef
Wou even een kleine update geven, ben ondertussen al een keer met de cap gevallen (meer rug nek) en de cap deed het prima. Zelf heb ik de widebrim en ben ik er prima over te spreken. Cap ziet er nog steeds als nieuw uit na 2 jaar :) en heb best wel actief gereden. Het is natuurlijk ook hoe je er mee omgaat, inderdaad de onek heeft zelfde omvang als samshield, dus als je die echt niet past zou ik hem vermijden. Ook ik had een beetje een vreemd vorm hoofd maar als ik een maatje grote liner erin zetten paste hij wel. onek verkopers in Nederland kunnen veranderen maar op het moment zijn dit ze, toevoegingen zijn altijd welkom:

Drunes ruiterhuis
Agradi
Hypo Store
Argonaut ruitersport
Ros Ruitersport
La Equistyle

Er zullen er wel meer zijn maar deze zijn zo snel degene die ik ken.
Ps. Onek is een bekender merk in Amerika Engeland. Ze zijn iets wat betaalbaarder als de samshields :o


Lijkt het je niet verstandig de cap te vervangen als je er mee gevallen bent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 08:24 



 
Profiel   

Daphara schreef
JameyDL schreef
Wou even een kleine update geven, ben ondertussen al een keer met de cap gevallen (meer rug nek) en de cap deed het prima. Zelf heb ik de widebrim en ben ik er prima over te spreken. Cap ziet er nog steeds als nieuw uit na 2 jaar :) en heb best wel actief gereden. Het is natuurlijk ook hoe je er mee omgaat, inderdaad de onek heeft zelfde omvang als samshield, dus als je die echt niet past zou ik hem vermijden. Ook ik had een beetje een vreemd vorm hoofd maar als ik een maatje grote liner erin zetten paste hij wel. onek verkopers in Nederland kunnen veranderen maar op het moment zijn dit ze, toevoegingen zijn altijd welkom:

Drunes ruiterhuis
Agradi
Hypo Store
Argonaut ruitersport
Ros Ruitersport
La Equistyle

Er zullen er wel meer zijn maar deze zijn zo snel degene die ik ken.
Ps. Onek is een bekender merk in Amerika Engeland. Ze zijn iets wat betaalbaarder als de samshields :o


Lijkt het je niet verstandig de cap te vervangen als je er mee gevallen bent?


Ik weet niet twijfel gevalletje, omdat ik op mijn rug viel en niet echt met mijn hoofd. Op het moment rij ik niet i.v.m drachtige merrie. Dus dat kijk ik weer aan zodra ik weer opstap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:13 



 
Profiel   

Heeft er iemand toevallig foto's met de cap op? Ik ben daar erg benieuwd naar namelijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 15:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen