Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Laat je Onek zien!

 
Profiel   

Bij deze ga ik proberen een topic over onek te maken :o , Ik zag al een over samshield en kep. Maar ik had er nog geen gezien over Onek, een relatief onbekender merk maar het mag zeker in de spotlight staan!

Ik heb 3 weken geleden een nieuwe rijhelm gekocht de onek chrome widebrim black met crystal en ik ben echt verliefd hij is vandaag eindelijk binnen gekomen. Wat is jullie ervaring met dit merk? Mooie setjes?
Morgen ga ik een shoot doen met mijn sponsor fotograaf dus hopelijk komen er ook mooie foto's vanuit mijn kant binnenkort :D .

Ook heb ik wat product foto's van mijn model genomen omdat ik die echt miste online toen ik de cap opzocht persoonlijk was hij nog mooier in het echt als op de foto vandaar dat ik dacht let's make some :D

ps ik weet dat ik een groot hoofd heb _/-\o_ mijn maat was schaalmaat 2 ovaal 59, mijn rijhelm heb ik gehaald bij drunesruiterhuis voor 369 geloof ik tijden internationale rijhelmen dag met 20% dus 300. Dat gaf mij de motivatie om er eindelijk voor te gaan (ik zat er 2 jaar tegenaan te hikken). Super service gehad, ze hadden mijn maat niet op voorraad dus die is besteld en 3 weken later bij mij thuis aangekomen. Zeker 100% het wachten waard.

Als jij leuke foto's hebt van jou onek plaats ze zeker ik ben super nieuwschierig!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door JameyDL op 02-10-20 10:07, in het totaal 3 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 09:42 



 
Profiel   

Ik volg even. Vind het mooie caps, maar nog niet gepast/besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 09:44 



 
Profiel   

Ik vind het hele mooie caps. Nog niet gepast en ik moet ook echt op mn handen zitten om het niet te doen. Paard ligt in de kreukels al een lange tijd, dus voorlopig rij ik niet echt veel. Maar de defender pro convertible staat op mn wishlist, met rose gouden rail en een glitter top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 09:48 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Ik volg even. Vind het mooie caps, maar nog niet gepast/besteld.


Heb net mijn product foto's geplaats! deze foto's had ik zelf graag willen hebben toen ik zelf nog zoekende naar dit merk was dus dacht bijmezelf why not make them myself

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 09:49 



 
Profiel   

Weet je toevallig of er ook ergens een plek is om te passen? Ik heb nu KEP en dat zit mij echt gegoten, dus ik wil geen caps meer die niet zo lekker zitten :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 10:08 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Weet je toevallig of er ook ergens een plek is om te passen? Ik heb nu KEP en dat zit mij echt gegoten, dus ik wil geen caps meer die niet zo lekker zitten :))


Ik ben bij drunesruiterhuus wezen passen, hele fijne service gehad. Daar hebben ze ook samshield en kep dus je kan altijd even vergelijken daar ook als je twijfelt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 10:17 



 
Profiel   

Ik heb dezelfde, alleen dan in het blauw. Heerlijke cap ondanks dat ik er maar 1x mee heb gereden.
Kan niet wachten tot ik weer ga rijden en dit pareltje weer op mijn hoofd mag zetten :D

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 11:16 



 
Profiel   

Charlotte446 schreef
Ik heb dezelfde, alleen dan in het blauw. Heerlijke cap ondanks dat ik er maar 1x mee heb gereden.
Kan niet wachten tot ik weer ga rijden en dit pareltje weer op mijn hoofd mag zetten :D

[ [url=m/IkXpu5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nFaqgC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B89Tvm.jpg]Afbeelding[/url] ]



De blauwe vond ik zelf ook echt o mooi! Had echt een beetje een chorme effect ik heb niks donkerblauw maar was denk dan voor de blauwe gegaan❤

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 11:20 



 
Profiel   

Ik vind ze erg mooi! Ook wat vriendelijker qua prijs.

Helaas hebben ze nu niet wat ik zoek, dus ik wacht ongeduldig af op een volgende collectie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 11:27 



 
Profiel   

Ook de convertible collectie niet? Kan je losse onderdelen kopen en wisselen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 11:56 



 
Profiel   

Hier een one-k cap. Aanschaf was een beetje noodzaak omdat mijn CO stuk was. Hij zit wat minder lekker dan de CO maar hij is wel een stuk luchtiger en lichter en ik vind 'm er ook wel lekker sportief uit zien.

Geen hele duidelijke foto maar dit is 'm:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 12:15 



 
Profiel   

Ik heb er toevallig vanmiddag eentje besteld! Mn huidige cap (BR Viper) was alweer een jaar of 8 plus heeft een val meegemaakt. Tijd voor wat anders en ik wil zo’n liner systeem graag proberen, lijkt me stukken comfortabeler dan het traditionele draai/klik systeem.
Dee_Es: jouwe is erg mooi!

Hou zelf trouwens niet van glitters en allerlei toestanden dus ik heb een navy besteld met chrome lining.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 13:40 



 
Profiel   

Ik heb er een paar weken een gehad! Hele fijne cap! Alleen na 3 weken loeihard der af gevlogen en op mijn hoofd gevallen. Ik had niks alleen de cap lag in de kreukels. Dus hij heeft zijn werk erg goed gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 14:03 



 

Oeh die zijn mooi zeg! Kan je die ook opsturen als je ermee valt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 14:49 



 
Profiel   

Dat zijn heule dure caps... %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 14:59 



 

CoonArt schreef
Dat zijn heule dure caps... %)


Valt mee in vergelijking met samshield en kep

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 15:21 



 
Profiel   

Sammiex2000 schreef
Oeh die zijn mooi zeg! Kan je die ook opsturen als je ermee valt?

Ik zag laatst wel iets voorbij komen over een return policy maar wat de voorwaarden ervan zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 17:07 



 
Profiel   

CoonArt schreef
Dat zijn heule dure caps... %)



Het eerste wat ik dacht toen ik de zag "dat is weinig voor dit soort cap!"

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 17:54 



 
Profiel   

In verhouding zijn ze idd betaalbaar, maar kan me best voorstellen dat het veel geld is afhankelijk van je budget.
Mijne komt denk ik in de loop van de week binnen dus ben erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 18:21 



 
Profiel   

Mijn oog blijft ook telkens weer op de onek vallen. Deze foto’s zijn inderdaad interessanter, vooral voor de “grote klep”. Heeft er iemand een aan foto toevallig? #durftevragen. Gezichten mogen wazig gemaakt worden uiteraard of je mag ook pb sturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 16:34 



 
Profiel   

Steffi4 schreef
Mijn oog blijft ook telkens weer op de onek vallen. Deze foto’s zijn inderdaad interessanter, vooral voor de “grote klep”. Heeft er iemand een aan foto toevallig? #durftevragen. Gezichten mogen wazig gemaakt worden uiteraard of je mag ook pb sturen!


Ik ben er ook in geïnteresseerd, als de winkels weer open zijn eens eentje gaan passen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 23:36 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Mijn oneK convertible defender cap!
Moet er nog mee rijden. Maten zijn wat vreemd, normaal maat 57, nu een liner S wat staat voor 53-54.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 12:24 



 
Profiel   

Ik heb even een vraagje betrekking tot pasvorm.
Is de vorm rond of ovaal? Ik heb nu een Samshield maar die is eigenlijk te ovaal voor mijn hoofd. Dus heb daar een schaalmaat te groot van en dan een kleinere liner erin :P (Wat er dus ook voor zorgt dat ik met de Miss Shield net calimero ben)

KASK en KEP passen mij beter maar vind die te duur voor op stal. Als iemand mij kan helpen heel graag! Heb hier in de buurt namelijk geen dealers zitten om even te passen helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 13:04 



 
Profiel   

Je kan een ronde of ovale liner er in doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 15:25 



 
Profiel   

[ img ]

Ik wilde naast mijn blauwe gpa little lady een 'simpele' zwarte cap met kleine klep maar de grote klep trekt mij toch meest. Hij zit echt heerlijk!

Ik heb schaal 0 met mt 53 liner ovaal en hij zit top. Ben er superblij mee. Wil misschien nog glitters erop maar zo basic vind ik hem ook erg mooi.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 16:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen