Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Laat je Onek zien!

 
Profiel   

Bedankt dames, nu weet ik welk merk mijn nieuwe cap wordt. <3 _O-
Ik volg even.
Hebben ze ook iets met donkerbruine accenten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 17:10 



 
Profiel   

Laura_ schreef
Je kan een ronde of ovale liner er in doen!

Bij samshield ook. Maar mijn vraag is wat de pasvorm van de cap is. Als deze ovaal is past het namelijk toch niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 17:51 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb net mijn nieuwe cap binnen. Al heel lang op zoek naar een donkerbruine (schijnt heel moeilijk te zijn).

Enige is dat ik me een beetje verkeerd heb ingelezen. Ik zag namelijk dat je losse onderdelen kon kopen en was in de veronderstelling dat die op elk type konden (Not :+ ) dus ik moet nu even kijken of ik het evt laat overspuiten of dat ie toch uit elkaar te krijgen is. Wil namelijk eigenlijk rose gouden grill.

Twijfel alleen nog over de maat van mijn liner. Als ik hem op hem voelt het goed, maar als ik schut met mijn hoofd zit er toch wat beweging in. En ik begreep dat de liners na een tijdje ook wel wat 'wijder' worden, dus wellicht dat ik toch een maatje kleiner bestel en kijk hoe dat voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 19:40 



 
Profiel   

Het losmaken kan maar bij 1 model. Zou het bij deze niet proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 20:38 



 
Profiel   

Die is er ook niet in het bruin. Ik heb dat model

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 21:00 



 
Profiel   

Ik heb de bruine Defender Pro! Heel blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 21:10 



 
Profiel   

Ik heb deze donkerblauwe als thuisrij cap. Vind hem echt heerlijk zitten _/-\o_
Heb hem een dikke 2 jaar geleden via een Engelse webshop besteld, volgens mij was ik voor 100 euro inclusief verzendkosten klaar. Voor dat geld dus helemaal dik tevreden :)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 21:16 



 
Profiel   

Ik heb er vandaag voor het eerst mee gereden, nou na 5 min had ik niet meer eens in de gaten dat ik een cap op had! Heel blij mee dus. Denk dat ik hem voor nu zo maar laat, vind hem evengoed wel mooi. Wellicht laat ik de grill over een tijdje wel overspuiten naar rose goud :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 16:54 



 
Profiel   

Ik zit er ook al een poosje naar te kijken, gewoon de goedkoopste zonder glitters.
Maar wil ook echt passen.
Ik weet niet eens of ik een ovaal hoofd heb of rond :o?
Heb jaren een HH gehad en nu 1 van Horze.
Al moet ik zeggen dat de back on track me ook erg fijn lijkt.
Dus ga even jullie ervaring hier meelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 17:05 



 
Profiel   

Ik ben aan het kijken voor een OneK of een Samshield, vind het beide mooie caps en bij Samshield spreekt de service me aan (helemaal gezien de prijs). Weet iemand of bij OneK deze service ook geboden wordt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-21 20:18 



 
Profiel   

Waar zijn er verkooppunten in Nederland voor deze caps?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 17:53 



 
Profiel   

Als ik One K in typ op Google krijg ik verschillende Nederlandse resultaten. In welke regio zoek je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 10:07 



 
Profiel   

Ik heb de mijne bij Hypostore besteld.

@Duo, ik heb ook HH en Horze gehad, en de 'gewone' ronde liner :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 13:40 



 
Profiel   

Dank je wel Lisa, daar kan ik wat mee :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 14:08 



 
Profiel   

Hoi! Weten jullie toevallig hoe de pasvorm van de OneK Avance is? Nu met die korting van Hypostore twijfel ik om deze cap aan te schaffen. Ik heb mijn hoofd even opgemeten en dan kom ik op 55 cm uit. Ik kan me alleen herinneren dat ik een half jaar geleden bij de Epplejeck ook werd gemeten, maar toen had ik 57 cm. Ik twijfel dus een beetje over de schaal en de liner. Is het in mijn geval dan verstandig dat ik voor een schaal 1 ga met een M liner, of eerder voor schaal 2 met een M liner?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 10:17 



 
Profiel   

Ik heb normaal mt 57/58 van cap. Dus in eerste instantie dacht ik ook schaal 2. Toch even voor de zekerheid gepast en zeiden ze een 2 gaat sws te groot worden. Ik heb nu schaal maat 1 met een S liner erin zelfs. Dus ik zou zeker niet voor een 2 gaan dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 10:20 



 
Profiel   

Wel defender, maar gok niet dat dat veel verschil maakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 10:21 



 
Profiel   

ik zit dus met hetzelfde. Heb van Samshield 57, hoe gaat dat passen met de Onek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 10:44 



 
Profiel   

Ik heb laatst ook een OneK gepast om te kijken naar de maat. Van BR heb ik maat 56, maar bij de OneK kwam ik uit op schaal 0 en S liner. Ik zou dus wel passen als dat mogelijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 11:03 



 
Profiel   

Ik vind de liners redelijk klein vallen eigenlijk,,,

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 15:05 



 
Profiel   

purple schreef
Ik ben aan het kijken voor een OneK of een Samshield, vind het beide mooie caps en bij Samshield spreekt de service me aan (helemaal gezien de prijs). Weet iemand of bij OneK deze service ook geboden wordt?


Weet iemand dit misschien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 15:26 



 
Profiel   

Geen idee, purple. Ze hebben wel zoiets op hun site staan qua service. Ik weet alleen niet of dat ook voor Europa geldt.
elise21 schreef
Ik heb laatst ook een OneK gepast om te kijken naar de maat. Van BR heb ik maat 56, maar bij de OneK kwam ik uit op schaal 0 en S liner. Ik zou dus wel passen als dat mogelijk is.

Passen inderdaad. :j

Ik had een Avance gepast omdat dat het enige pasmodel was in mijn maat. Ik heb dezelfde maat/schaal in model Defender besteld en dat zat voor geen meter.
Uiteindelijk de Avance meegenomen omdat die goed paste ondanks dat ik die zonneklep wat minder fraai vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 18:00 



 
Profiel   

Hier ook ons oog laten vallen op een onek. Maar kan niet passen in de buurt. Ze heeft opgemeten strak om hoofd 53 cm, gewoon lekker 54 cm. Wat zou ze moeten hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 19:09 



 
Profiel   

Ik vind deze caps zo mooi! Het is jammer dat ze geen bruine met goud hebben anders had ik hem gelijk gekocht haha :') ben al een tijdje aan het twijfelen om een onek te kopen. Misschien binnenkort toch maar eens passen en dan wachten op een kortingsactie :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 19:56 



 
Profiel   

xLiez schreef
Ik vind deze caps zo mooi! Het is jammer dat ze geen bruine met goud hebben anders had ik hem gelijk gekocht haha :') ben al een tijdje aan het twijfelen om een onek te kopen. Misschien binnenkort toch maar eens passen en dan wachten op een kortingsactie :=


Deze hebben ze wel een tijdje gehad alleen inmiddels uit het assortiment gehaald.

Wij hebben de laatste helaas vorige maand verkocht...

Mochten er mensen in Noord-Limburg graag een OneK willen passen mag je altijd even een pb sturen, wij hebben eigenlijk altijd alle maten thuis liggen. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 21:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 112 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen