Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 134 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke outdoorlaarzen?

 
Profiel   

Muckboots maar die gaan zweten. Dus alsnog natte sokken...
En snowboots van decathlon. Die zijn wel warm en waterdicht. De sneeuwschoenen trouwens ook.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-20 00:29 



 
Profiel   

annepaardoes schreef
Hebben jullie gewoon je standaard schoenmaat besteld? Als ik op het schema van Zoo Adventure kijk zou ik een maar 38 moeten, maar ik heb altijd 39 en in een enkel geval zelfs 40. Door dat schema begin ik te twijfelen welke maat ik moet bestellen.


Ik heb maat 42 (gemeten door podoloog) en deze ook besteld, zijn wel iets ruim maar dat vond ik fijn zodat ik dikke sokken aan kan. Ik heb wel de gevoerde versie besteld. Weet niet of dat nog iets uitmaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-20 00:31 



 
Profiel   

Op Instagram kwam ik deze advertentie tegen. Iemand hier ervaring mee?

https://www.showjumpings.com/collection ... get-coupon

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-20 15:22 



 
Profiel   

Ik heb sinds gisteren Zoo Adventure laarzen maar wordt er zeer ongelukkig van. Ze schuren ontzettend bij de hak, duwen heel erg op de buitenkant van mijn enkels en branden gewoon. Ik ga het morgen maar eens proberen met de bijgeleverde zooltjes erin. Dag 200 euro. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 18:04 



 
Profiel   

Hoe is de steun rond de enkel met deze laarzen?
Mij verklaren ze iedere week weer voor gek dat ik op m’n wandelschoenen het (polder)weiland in loop, maar ik klap nogal eens door m’n enkel en heb gewoon de steun van die schoenen nodig. Met name op oneffen terrein zoals het weiland.
Vooralsnog houd ik droge voeten, maar m’n wandelschoenen beginnen wat dat betreft wel z’n beste tijd gehad te hebben. Dus misschien moet ik toch maar eens over naar een paar fatsoenlijke outdoor laarzen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 18:43 



 
Profiel   

Amandavd schreef
Ik heb sinds gisteren Zoo Adventure laarzen maar wordt er zeer ongelukkig van. Ze schuren ontzettend bij de hak, duwen heel erg op de buitenkant van mijn enkels en branden gewoon. Ik ga het morgen maar eens proberen met de bijgeleverde zooltjes erin. Dag 200 euro. |(


Zijn ze niet gewoon een maat te klein? Ik heb die van mij niet eens in moeten lopen, zitten perfect...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 19:04 



 
Profiel   

xSelina schreef
Amandavd schreef
Ik heb sinds gisteren Zoo Adventure laarzen maar wordt er zeer ongelukkig van. Ze schuren ontzettend bij de hak, duwen heel erg op de buitenkant van mijn enkels en branden gewoon. Ik ga het morgen maar eens proberen met de bijgeleverde zooltjes erin. Dag 200 euro. |(


Zijn ze niet gewoon een maat te klein? Ik heb die van mij niet eens in moeten lopen, zitten perfect...


Zouden ze bij te klein niet juist moeten knellen? Volgens de maattabel zou ik maat 39 moeten hebben. Die paste niet, te klein, dus teruggestuurd en maat 41 gekocht. Die zitten bij de tenen ruim nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 19:16 



 
Profiel   

De zoo adventure vond ik ook heel gaaf, maar door het passen niet gekocht. Ik heb erg weinig volume aan mijn voeten en met de juiste maat hield ik erg veel ruimte over, ook met de dikste zolen. Ik duim voor jou dat ze beter gaan zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 20:00 



 
Profiel   

Ik heb deze vandaag besteld:
https://www.zalando.nl/bisgaard-boot-la ... k-q11.html

Ik heb ze dus nog niet, hoop dat ze goed zitten. Ze zijn wol gevoerd dus ik verwacht lekker warm :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 18:45 



 
Profiel   

Ik heb Muckboots en Mongo laarzen. Allebei waterdicht en lekker warm. Allebei gaan ze al jaren mee.
https://www.deboerdrachten.nl/mon876041 ... gKBXvD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 20:56 



 
Profiel   

Dorus schreef
Hoe is de steun rond de enkel met deze laarzen?
Mij verklaren ze iedere week weer voor gek dat ik op m’n wandelschoenen het (polder)weiland in loop, maar ik klap nogal eens door m’n enkel en heb gewoon de steun van die schoenen nodig. Met name op oneffen terrein zoals het weiland.
Vooralsnog houd ik droge voeten, maar m’n wandelschoenen beginnen wat dat betreft wel z’n beste tijd gehad te hebben. Dus misschien moet ik toch maar eens over naar een paar fatsoenlijke outdoor laarzen?


Ik ben ook nog op zoek naar Die outdoorlaarzen die dezelfde steun geven als een stal/wandel/bergschoen. Maar ben bang dat ze niet bestaan. Hier in de winter ploeteren door de modder, en je hebt gelijk, met stevige schoenen heb je veel meer grip dan die bungelige outdoorlaarzen. Maar moet wat en kies dan toch voor droge voeten :') ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:38 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Dorus schreef
Hoe is de steun rond de enkel met deze laarzen?
Mij verklaren ze iedere week weer voor gek dat ik op m’n wandelschoenen het (polder)weiland in loop, maar ik klap nogal eens door m’n enkel en heb gewoon de steun van die schoenen nodig. Met name op oneffen terrein zoals het weiland.
Vooralsnog houd ik droge voeten, maar m’n wandelschoenen beginnen wat dat betreft wel z’n beste tijd gehad te hebben. Dus misschien moet ik toch maar eens over naar een paar fatsoenlijke outdoor laarzen?


Ik ben ook nog op zoek naar Die outdoorlaarzen die dezelfde steun geven als een stal/wandel/bergschoen. Maar ben bang dat ze niet bestaan. Hier in de winter ploeteren door de modder, en je hebt gelijk, met stevige schoenen heb je veel meer grip dan die bungelige outdoorlaarzen. Maar moet wat en kies dan toch voor droge voeten :') ..

Ik moet voor m’n enkels kiezen. Zeker m’n rechter enkel is zo bagger dat iedere omzwikking teveel is. Maar vooralsnog blijven m’n voeten goed droog in m’n wandelschoenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 21:57 



 
Profiel   

Aah wat rot zeg van je enkels. Gelukkig nog geen natte voeten voor jou.

Ik red het niet met de allerhoogste wandelschoenen met de blubberzooi hier. Draag uiteraard mijn steunzolen in mijn outdoorlaarzen maar wel veel pijn aan mijn scheve voeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 00:08 



 
Profiel   

Ik vrees dat laarzen nooit helemaal dezelfde steun kunnen geven als bergschoenen oid. De vorm is nooit zo strak en steunend, anders kan je er niet zo instappen. Sterkte voor alle moeilijke enkels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 07:30 



 
Profiel   

Ceetje_bokt schreef
Ik vrees dat laarzen nooit helemaal dezelfde steun kunnen geven als bergschoenen oid. De vorm is nooit zo strak en steunend, anders kan je er niet zo instappen. Sterkte voor alle moeilijke enkels.


Dat dacht ik ook. Ik heb steeds slechte enkels en dan wil je toch een schoen aansluiten daar. Ik had toch voor de gevoerde Dunlop gekozen, om door de nattigheid en viezigheid op het land te lopen zonder voorzichtig te moeten zijn. Die zijn niet stevig.

Normaal loop ik op stalschoenen, wandelschoenen of werkschoenen met zooltjes.

Ik heb nu dus minder last van mn enkels. De laarzen houden mn onderbeen denk ik rechter ofzo? Bij hoge schoenen, gaan ze toch mee in het zwikken steeds en nu heb ik dat helemaal niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 12:39 



 
Profiel   

Vraag in dit topic gezien ik zo goed als dezelfde vraag heb alleen met meer "eisen".
Veel links heb ik geopend en laarzen opgezocht maar ik loop tegen het volgende aan.
1 mijn schoeisel gaat niet lang mee dus moet ze echt hufterproof hebben.
2 ik schrik echt van de prijzen ! 200 euro voor een paar laarzen dat kunnen we echt niet missen.
3 ik heb maat 36 a 37... veel word nieteens verkocht in mijn maat

Dunlopjes in mijn maat scheuren gewoon open alsof een ei aan het uitkomen is en dat binnen een jaar...( ja ik zit nu met plastic zakjes in mijn laarzen ).
Daar in tegen passen ze mooi gezien ik maat 39 a 40 kuit heb
Heb ik een link gemist waar hufterproof laarzen aangeraden zijn in mijn maat voor wat christelijkere prijzen ?? (Ze zullen waarschijnlijk toch met een jaar a 2 jaar kapot zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-20 10:06 



 
Profiel   

rommulus schreef
Vraag in dit topic gezien ik zo goed als dezelfde vraag heb alleen met meer "eisen".
Veel links heb ik geopend en laarzen opgezocht maar ik loop tegen het volgende aan.
1 mijn schoeisel gaat niet lang mee dus moet ze echt hufterproof hebben.
2 ik schrik echt van de prijzen ! 200 euro voor een paar laarzen dat kunnen we echt niet missen.
3 ik heb maat 36 a 37... veel word nieteens verkocht in mijn maat

Dunlopjes in mijn maat scheuren gewoon open alsof een ei aan het uitkomen is en dat binnen een jaar...( ja ik zit nu met plastic zakjes in mijn laarzen ).
Daar in tegen passen ze mooi gezien ik maat 39 a 40 kuit heb
Heb ik een link gemist waar hufterproof laarzen aangeraden zijn in mijn maat voor wat christelijkere prijzen ?? (Ze zullen waarschijnlijk toch met een jaar a 2 jaar kapot zijn..


Ik heb nu deze en ze zijn er in maat 37:
https://www.kraemer.de/Reitbekleidung/R ... hlander-CX

Voor mij het 2e seizoen nu. Die voldoen wel aan jouw eisen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-20 10:44 



 
Profiel   

Deze zijn echt fantastisch. Warm en waterdicht, ik heb hetzelfde paar al jaren. In de sale in maat 36: https://www.deboerdrachten.nl/mon876040 ... -maat-36/3

Op de lange termijn waarschijnlijk goedkoper en fijner dan rubberlaarzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-20 10:52 



 
Profiel   

En deze? https://www.decathlon.nl/p/jachtlaarzen ... oom=opened

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-20 12:40 



 
Profiel   

Mocht iemand nog Zgan Ariat Braemer outdoorlaarzen zoeken dan heb ik die in de aanbieding. Maat 41

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-20 13:18 



 
Profiel   

renate5 schreef
Mocht iemand nog Zgan Ariat Braemer outdoorlaarzen zoeken dan heb ik die in de aanbieding. Maat 41

Je hebt pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-20 15:21 



 
Profiel   

Dank voir de tip's

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 14:10 



 
Profiel   

Ik heb zelf deze:https://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoenen/outdoorlaarzen/outdoorlaarzen-epplejeck-upsigo_14857.html?colorId=10294 Vind ze wel oke, zou ze niet weer kopen maar dat is omdat ik ze niet mooi vind aansluiten bij mijn kuit. Maar dat is persoonlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 14:30 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook even. Ik trappel al twee winters door de modder met bergschoenen die nu toch wel hun beste tijd gehad hebben, en ik zoek een upgrade.

Ik ben op zoek naar een hoge waterdichte laars, met de voornaamste eis dat ze rond de kuit goed aansluiten. Ik kom nu namelijk elke avond met hooi in mijn schoenen thuis en ik heb er genoeg van.

Sluiten de hoge Muckboots goed aan? Of andere suggesties?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 21:30 



 
Profiel   

Dat probleem heb ik ook (hooi). Daarnaast zak ik wel iets verder in de modder dan bergschoen niveau -O-. Paddock is droog hoor, maar het pad tussen de weide en paddock niet helaas.

Ik heb ze nog niet gekocht omdat ik twijfel over de breedte van de voet en omdat er geen maat 39 bestaat.. Maar ik hoorde dat de Muckboot Colt Ryder redelijk smal is en hoog aansluit?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 21:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 134 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen