Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ridebag - reclame op Facebook

 
Profiel   

Hoi!

Ik kom al enkele dagen reclame over de Ridebag tegen op facebook.
Heeft iemand dit al? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
https://reitertasche.de/en/products/rid ... 82S0PsQlRw
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 07:59 



 
Profiel   

Ziet er interessant uit.
Zou het niet klapperen tijdens het rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 08:03 



 
Profiel   

Esther_r20 schreef
Ziet er interessant uit.
Zou het niet klapperen tijdens het rijden?


Geen ervaring mee maar zo te zien heeft hij ook een band voor om het been waardoor de tas niet klappert. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 08:45 



 
Profiel   

Ideaal ding! Best veel ruimte, klappert niet en prima stevige canvas stof

Ik heb hem van ali voor 15 euro trouwens. Dit is een dropshipper, komt ook rechtstreeks uit china

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 10:55 



 
Profiel   

Heb je dezelfde Troi?
Fijn om er positieve ervaringen over te lezen. Ik vroeg me af of het zwaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 12:03 



 
Profiel   

KimD schreef
Esther_r20 schreef
Ziet er interessant uit.
Zou het niet klapperen tijdens het rijden?


Geen ervaring mee maar zo te zien heeft hij ook een band voor om het been waardoor de tas niet klappert. :D


Handig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 13:33 



 
Profiel   

troi schreef
Ideaal ding! Best veel ruimte, klappert niet en prima stevige canvas stof

Ik heb hem van ali voor 15 euro trouwens. Dit is een dropshipper, komt ook rechtstreeks uit china


Heb je een linkje naar ali?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 13:34 



 
Profiel   

Ik heb niet precies die, maar via een Nederlandse site een soortgelijke besteld. Ideaal, tijdens het rijden kan je er makkelijk bij, kleppert niet (en ik stop m behoorlijk vol) en zit niet in de weg

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 13:43 



 
Profiel   

Ik vraag me af of de band om je been niet voor beschadiging op het zadel zorgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 13:47 



 
Profiel   

Ik had zoiets van wish. Het zat prima en klappert niet maar vond de banden die je om je been moet doen heel irritant want dat verstelding zat in de weg. Dus ik vond het irritant om mee te rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 13:57 



 
Profiel   

Ali heeft 'm ook voor 1/3 van de prijs: https://www.aliexpress.com/item/4001103 ... web201603_

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 19:53 



 
Profiel   

Oh dat is interessant!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 17:08 



 
Profiel   

Ik heb hem. Gekocht via Ali en ontvangen met het logo van Reitertasche erop _O-
Natuurlijk wist ik al dat het een dropshipper was, maar om er dan precies één met hun logo te krijgen, vond ik wel erg grappig.

Deze verkoper is het (Buylor official store). Op de plaatjes staat een ander logo.

Ik vind het 'mwah'.
Met rijden zit hij goed, maar er past niet zoveel in als de voorbeelden doen vermoeden. Een klein flesje drinken, een broodje en een appel en dan zit het wel vol. Een platte iPad gaat vast beter, maar waarom zou je die op je paard meenemen :-P
Tijdens een lange buitenrit loop ik ook graag stukken naast mijn paard, dan is het echt irritant. De beenband zakt af en zonder beenband flappert de tas.

Volgende keer gewoon weer een heuptasje voor kleine spulletjes of een zadeltas wanneer ik lunch meeneem.

Als iemand dit wél een praktische tas lijkt: de mijne (donkerblauw, waterdicht) mag weg, stuur maar een PB ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 17:43 



 
Profiel   

Je moet eens op jouw link naar beneden scrollen naar die MEGAKNULLIG gephotoshopte tassen op random fietsende en lopende mensen. Hilarisch!

Ik loop ook wel regelmatig naast mijn paard. Maar dan blijft hij dus niet goed zitten? Dat is wel jammer.. Daar zou ik namelijk ook wel last van hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 10:29 



 
Profiel   

Ships, ik heb deze dus - via de reclame op Facebook :+ - besteld. Had dus beter even goed kunnen zoeken via AliExpress.. Was een duur tasje namelijk.

Desalniettemin ben ik er nu al erg blij mee. Kwam van de week binnen. Zit super goed, sluit aan en de sluitingen lijken niet in de weg te zitten. Je kunt de sluiting namelijk verschuiven, zodat deze, afhankelijk van de omvang van je benen, nooit aan de onderkant komt te zitten. Past volgens mij ook best wat in, alleen een dopper of soortgelijk waterflesje is te lang. Ik moet dus op zoek naar een iets lager modelletje. Heb het nog niet kunnen testen te paard, maar lijkt niet alsof dit gaat klapperen.

Blijft ook erg goed zitten naast je paard, tijdens wandelingen of clickertraining ook goed te gebruiken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 18:42 



 
Profiel   

Heb die al jaren en is echt super handig! Klappert niet (door bang om been).
Ken meerdere mensen er mee en die vinden het vrijwel allemaal heel handig.
Heel af en toe heeft iemand een probleem met een in de weg zittende gesp (bij een heel smal bovenbeen, waardoor de onderste band heel klein moet).
Rijd nu geen paard meer maar gebruik hem nog steeds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 18:54 



 
Profiel   

Tip: zadeltassen. Paard heeft er geen last van en jij zit lekker vrij. Decathlon heeft ze zelfs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 10:49 



 
Profiel   

Of voor alleen je telefoon en een pasje: https://www.ebay.co.uk/itm/Saddlebag-Ha ... 3346466238

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 11:03 



 
Profiel   

Stukje veiligheid: beter je telefoon niet in een zadeltas of in een dekje. Mocht je eraf vallen en je paard gaat er vandoor, dan heb je niets meer. Mede daarom dat ik deze tas zo fijn vond. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 11:08 



 
Profiel   

Als je op hun fb aangeeft dat het uit China komt, word je geblokkeerd.
Als je aangeeft dat je de zending niet hebt ontvangen krijg je de reactie dat volgens DHL het is afgeleverd en dat je het maar verder zelf uitzoekt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 13:09 



 
Profiel   

Ik heb precies zo één gehad, via Aliexpress gekocht, en ik vond het een onding. Ik had 'm gekocht omdat ik onder het zadel nog wel eens een beloning geef, en daarnaast ook mijn telefoon altijd bij mij wil hebben voor het geval er iets gebeurd. Of een oortjesfoto wil maken.
Eerst had ik nog een extra band aan mijn dijbeen, maar dit ging irriteren. Die heb ik er dus afgeknipt, en hij klapperde dan wel niet maar zat gewoon niet praktisch. Ik vond hem veel te groot en lomp eigenlijk.
Wat ik nu doe is mijn telefoon in mijn broekzak (liefst speciaal zakje op mijn been voor mobiel), en ik heb een soort silliconen tasje wat ik aan mijn riem of heupband van mijn broek kan clippen voor de beloningen.
Overigens ziet dit er ook uit alsof hij recht van Aliexpress ofzo komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 13:54 



 
Profiel   

Ik rij lange ritten met een fannypack om mijn middel. Dit lijkt mij fijner?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 14:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen