Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Uhipwear ervaringen?

 
Profiel   

Ik bestel de broeken altijd in twee maten, 36 en 38 en kijk dan wat het beste past. Jassen trouwens ook, die liner heb ik in 38 maar de trench en de ice in 40.

Echter de lading broeken van een jaar geleden was korter - precies goed voor mij. IK heb ze nu moeten laten in korten maar gelukkig kon dat ook betaalbaar. Voordeel van twee maten bestellen is... retourneren is altijd gratis! Als je het aangeeft dat ie anders valt, kun je 'm ook terugsturen en sturen ze een andere maat zonder extra kosten. Als je klachten hebt over een jas, is de service ook top. Ik had bij een trench coat iets rond de zak wat losliet en kon kiezen - een tegoedbon van 30 Euro of de jas retourneren voor een andere, alleen was mijn kleur er niet meer.

Achterlijk lange mouwen? Maar dat is als je de drukker los maakt, en dan is dat ook de bedoeling, om die over je handen heen te trekken ipv handschoenen. Ik heb normale lengte armen en lengte is prima.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 09:37 



 
Profiel   

Iemand ervaring met de urban? Met name qua warmte en beweeglijkheid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 14:05 



 
Profiel   

Ik heb een urban stretch jacket! Ze zijn niet super warm,maar wel water & wind dicht! Kon mezelf afgelopen winter prima warm houden met wat laagjes er onder.:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 10:46 



 
Profiel   

Maar zoals van de week met bijvoorbeeld een thermo shirt en een fleece eronder? Toen het vroor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 10:57 



 
Profiel   

Muze schreef
Maar zoals van de week met bijvoorbeeld een thermo shirt en een fleece eronder? Toen het vroor?
dat ging bij mij prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 11:02 



 
Profiel   

Ik heb de coat! Woensdag met de vries kou nog buiten gereden en blijf prima warm. Met een lekkere dikke trui eronder heb ik het ook op stal en met de hond uitlaten etc echt niet koud. Hij is heel dun maar wel warm waardoor je er ook lekker in kan bewegen. Volgens mij hebben ze de jacket en coat nu verbeterd waardoor de oude modellen met korting weg gaan. Zat nog te twijfelen om ook een jacket te bestellen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 12:52 



 
Profiel   

30% korting op limited editions in de uhip webshop *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 09:32 



 
Profiel   

Weet iemand hoe lang de mouwen zijn van een maat 36? Ik heb idioot lange armen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 01:07 



 
Profiel   

Ik heb het even voor je gemeten, van het oude model is de mouwlengte 65 cm, en als je de omslag losmaakt 71 cm. Van de Urban Stretch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 17:03 



 
Profiel   

cody_sevi schreef
Ik heb het even voor je gemeten, van het oude model is de mouwlengte 65 cm, en als je de omslag losmaakt 71 cm. Van de Urban Stretch.


Dank je wel, dat helpt super veel :) Is dat vanaf de schouder of vanuit onder de oksel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 17:26 



 
Profiel   

Vanaf de naad op de schouder. Bovenaan dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 17:33 



 
Profiel   

Het is winteruitverkoop bij UHIP - hebbe hebbe hebbe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 10:17 



 
Profiel   

Oh? Zie maar een paar producten en ook nog maar enkele maatjes..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 11:11 



 
Profiel   

inloggen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 11:33 



 
Profiel   

Link?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 13:15 



 
Profiel   

https://uhipwear.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 13:22 



 
Profiel   

Sale nu tot 70%!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-22 20:14 



 
Profiel   

Hoi,

Iemand ervaringen met de waterdichtheid van de Uhip trench coat?

Half februari heb ik de jas gekocht met liner en deze lekte met een klein buitje meteen door. Direct gemaild en mocht wachten op de nieuwe collectie die in april zou komen. Dat gedaan, leuk kleurtje uitgezocht en hij werd keurig geleverd (wel pas half mei omdat er iets was met vervoer). Dus nu dacht ik eergisteren, laat ik eens testen.... Ben 10 minuten in die jas, in de regen, in de achtertuin gaan staan met mijn goeie gedrag haha. Maar deze is ook zo lek als een mandje!! Heb al weer gemaild dus wacht nu op reactie maar ik vroeg me af of ik de enige ben die dit heeft met de Trench coat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 12:31 



 
Profiel   

Lotte22 schreef
Hoi,

Iemand ervaringen met de waterdichtheid van de Uhip trench coat?

Half februari heb ik de jas gekocht met liner en deze lekte met een klein buitje meteen door. Direct gemaild en mocht wachten op de nieuwe collectie die in april zou komen. Dat gedaan, leuk kleurtje uitgezocht en hij werd keurig geleverd (wel pas half mei omdat er iets was met vervoer). Dus nu dacht ik eergisteren, laat ik eens testen.... Ben 10 minuten in die jas, in de regen, in de achtertuin gaan staan met mijn goeie gedrag haha. Maar deze is ook zo lek als een mandje!! Heb al weer gemaild dus wacht nu op reactie maar ik vroeg me af of ik de enige ben die dit heeft met de Trench coat?



Oh dat is balen! Ik was juist naar deze jas aan het kijken om aan te schaffen voor de zomer. Ik heb de regular sport coat en die is licht gevoerd en te warm voor de zomer (wel goed waterdicht). Hopelijk kunnen ze het netjes oplossen voor je. Ik denk er nog even over na :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 07:19 



 
Profiel   

Goed om te horen dat die wel waterdicht is salamaleque!
Ik hoop ook dat ze een goede oplossing bieden! Ik vond de urban stretch coat (de lange versie) ook erg mooi maar ja... Blijft die wel waterdicht? Weet nog even niet of ik het aandurf om dat te proberen .

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 10:31 



 
Profiel   

Maar ze hebben toch met tekentjes de waterdichtheid bij iedere soort staan?
Das dan ook nie handig als dat niet juist is …
Of ze hebben daar andere regen dan hier :roll:
Ben wel benieuwd voor je..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 11:02 



 
Profiel   

Evelienepien schreef
Maar ze hebben toch met tekentjes de waterdichtheid bij iedere soort staan?
Das dan ook nie handig als dat niet juist is …
Of ze hebben daar andere regen dan hier :roll:
Ben wel benieuwd voor je..



Ja dat klopt. de trench coat is 7/10 en de regular sports is bijv. 9/10 qua waterdichtheid. De trench coat qua warmte 0 en de sports 3. De sports is voor- voor en najaar prima maar voor nu te warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 15:30 



 
Profiel   

salamaleque schreef
Evelienepien schreef
Maar ze hebben toch met tekentjes de waterdichtheid bij iedere soort staan?
Das dan ook nie handig als dat niet juist is …
Of ze hebben daar andere regen dan hier :roll:
Ben wel benieuwd voor je..



Ja dat klopt. de trench coat is 7/10 en de regular sports is bijv. 9/10 qua waterdichtheid. De trench coat qua warmte 0 en de sports 3. De sports is voor- voor en najaar prima maar voor nu te warm.



Ja idd, maar bij alle 3 de waterproof jassen die ze aanbieden (trench, urban stretch en regular sport) staat een waterkolom van 10.000 mm dus mag wel iets meer dan 10 minuten waterdicht verwachten denk ik.
Denk inderdaad dat zij daar andere regen hebben Hahaha _O-

Ik heb mail van Uhip en mag alles terug sturen en krijg m'n geld terug. Verzendkosten zijn voor hun rekening. Dat is ook wat ik voorstelde. Moet er nog maar eens over nadenken of ik dan nog een waterproof jas van Uhip wil..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 17:06 



 
Profiel   

Oh heb hem ook al jaren maar... zoek niet snel echte regen op. Maar nu gaat de korte uhip Trench van nette jas naar paardrijjas (heb daar ook een rok bij) en heb een nieuwe langere trench gekocht, 40% korting omdat er een geurtje aan kan zitten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-22 14:22 



 
Profiel   

Trouwens ook van Trench dat "snoepjes rokje" besteld, super handig, zowel voor trainen met hond als pony. https://uhipwear.com/accessories/trench ... -jet-black

En de nieuwe stalbroek, had twee maten besteld, de maat groter hoefde ik niet terug te sturen, een vriendin direct heel enthousiast en ... die woont er ondertussen ook in. https://uhipwear.com/women/functional-p ... y-sea-blue wel lang dus stukkie korter laten maken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-22 14:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen