Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Uhipwear ervaringen?

 
Profiel   

Nice! Ook met die mouwen die je over je handen heen kunt trekken?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 15:57 



 
Profiel   

yep!en die zitten ook niet in de weg als je ze niet wil gebruiken. : :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 15:59 



 
Profiel   

Oehhh ziet er echt uit als een heerlijke jas! <3 Staat je top ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 16:36 



 
Profiel   

Dit weekend ook weer heerlijk uhip weer. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 11:16 



 
Profiel   

Shhht zeg dat nou niet. :')

Nog altijd niets verzonden hier. |( :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 19:18 



 
Profiel   

Oh wat een mooie spullen...
Maar wat een prijzen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 10:23 



 
Profiel   

Bunn schreef
Shhht zeg dat nou niet. :')

Nog altijd niets verzonden hier. |( :')


Dat is balen zeg! -O- Zeker door alle BF/december drukte?

Ze hebben idd weer een kortingsactie bij Uhip. :D

Was vandaag/gisteren iig warm genoeg in mijn Ice Jacket met t-shirt en longsleeve eronder. +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 16:32 



 
Profiel   

Muze schreef
Oh wat een mooie spullen...
Maar wat een prijzen..


Ja, jammer van de prijzen, maar je kunt het beste je slag slaan met kortingsacties of zoals laatst met BF.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 16:33 



 
Profiel   

Bagheera_206 schreef
Dat is balen zeg! -O- Zeker door alle BF/december drukte?

Ze hebben idd weer een kortingsactie bij Uhip. :D

Was vandaag/gisteren iig warm genoeg in mijn Ice Jacket met t-shirt en longsleeve eronder. +:)+


Jup, klopt! Maar, goed nieuws: hij is onderweg! :P Fingers crossed dat 'ie deze week nog komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 17:56 



 
Profiel   

Jeeeej, hij is er! Nú al blij mee: wat een fijne jas zeg! Kan niet wachten om ‘m uit te testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 17:53 



 
Profiel   

Bunn schreef
Jeeeej, hij is er! Nú al blij mee: wat een fijne jas zeg! Kan niet wachten om ‘m uit te testen.

Gisteren en vandaag kon je hem prima testen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 13:34 



 
Profiel   

Hij is heerlijk! Echt heel blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 19:12 



 
Profiel   

Haha! Jullie wonen er inmiddels in met dit weer? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 13:41 



 
Profiel   

Ik draag mijn Uhip regular sports coat nu vrij veel.
Heb er een binnenjas van the North Face onder voor extra warmte.
Jas zit zo fijn, is erg licht en valt lekker warm over mijn bovenbenen.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 19:06 



 
Profiel   

UHIP is geweldig! Ik heb er een lange jas 3-in-1 van en een jack met rok van Nordic. Ik draag die nu met rijden (iets onder het vriespunt) met alleen een longsleeve eronder. Heerlijk! En ik vind ook de details top, met name de telefoonzak die je open maakt zonder je jas open te hoeven doen (want dat is brrr) en die extra lange mouwen zijn geweldig,nooit meer koude polsen of zelfs handen. Ja het is duur maar oh wat heerlijk tosti.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 01:54 



 
Profiel   

Bij atorka is er korting op uhip

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 08:49 



 
Profiel   

Prima uhip weertje vandaag, maar ik had lekker mijn rijoverall aan. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 12:23 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik heb een Uhip trenchcoat, maar deze bleek helaas niet echt waterdicht te zijn. :\

Nu is de klantenservice top en mag ik hem gewoon terugsturen en een andere jas uitzoeken. De trenchcoat is er niet meer in mijn maat, dus heb ik de volgende opties:
Regular sports coat:
https://uhipwear.com/women/riding-coats ... -uhip-navy

Urban Stretch:
https://uhipwear.com/women/riding-coats ... e-graphite

Voor de laatste zal ik dan wel wat bij moeten betalen.

Ik had de trenchcoat genomen omdat ik deze mooi vond, en dat je het 2 lagen systeem hebt. Ik heb de liner nog niet aangeschaft, maar dat was wel een wens. Nu vind ik de regular sports coat er alleen niet zo mooi uitzien, zo glimmend en kreukelig. Is dit ook zo?
Wat is jullie ervaring met de stretch coat? Is het erg warm? Of kan je er nu prima mee buiten rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 12:28 



 
Profiel   

Ik heb de regular sport coat en ben erg blij mee. Is heel dicht en niet kreukelig. Als de jas net uit de verpakking is is de stof wel wat verkreukeld maar bij gebruik verdwijnt dat.
Echt glimmend is het niet maar wel een soort regenpak materiaal.
Ik heb juist voor deze jas gekozen omdat ik die door de lichte voering het grootste deel van het jaar kan gebruiken.

Stalgenoot heeft de Urban stretch en is daar erg tevreden over. Die heeft een wat dikkere stof en is ook prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 13:11 



 
Profiel   

Unravelation schreef
Hoi allemaal,

Ik heb een Uhip trenchcoat, maar deze bleek helaas niet echt waterdicht te zijn. :

Nu is de klantenservice top en mag ik hem gewoon terugsturen en een andere jas uitzoeken. De trenchcoat is er niet meer in mijn maat, dus heb ik de volgende opties:
Regular sports coat:
https://uhipwear.com/women/riding-coats ... -uhip-navy

Urban Stretch:
https://uhipwear.com/women/riding-coats ... e-graphite

Voor de laatste zal ik dan wel wat bij moeten betalen.

Ik had de trenchcoat genomen omdat ik deze mooi vond, en dat je het 2 lagen systeem hebt. Ik heb de liner nog niet aangeschaft, maar dat was wel een wens. Nu vind ik de regular sports coat er alleen niet zo mooi uitzien, zo glimmend en kreukelig. Is dit ook zo?
Wat is jullie ervaring met de stretch coat? Is het erg warm? Of kan je er nu prima mee buiten rijden?
ik heb de stretch, heel blij mee! kan ook prima een goede regenbui hebben. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 13:32 



 
Profiel   

Ik heb ook de lange Urban Stretch naar grote tevredenheid! Leef er op dit moment in: kan perfect tegen een regenbui en super winddicht. Niet overdreven dik trouwens, dus perfect voor de Nederlandse winter. Hij ademt ook heel goed: dus je krijgt het er bij inspanning niet snel te warm in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 16:32 



 
Profiel   

Dank jullie wel!!

@Bunn / Rinkex, denken jullie dat de stretch ook geschikt is voor het voor- en najaar, of is hij daar te warm voor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 12:27 



 
Profiel   

Ik denk dat hij bijvoorbeeld over een basic shirtje met lange mouwen inderdaad best nog wel een eindje het voor- en najaar mee in kan: vooral op regenachtige dagen. Voor mij denk wel langer dan m’n oude lange Spooks-winterjas: die werd snel te warm, maar die ademde ook slecht. Ga het dit voorjaar ondervinden, hehe.

Denk dat ik bij de Black Friday of actie volgende winter een liner bestel voor in m’n jas. Doe nu wel eens een dikke trui aan als het echt /guur is, maar denk dat het stiekem wel fijn is om ook nog iets dikkers te hebben voor over m’n benen. Voor de echt koude dagen zeg maar. ;) :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 23:42 



 
Profiel   

Bunn schreef
Ik heb ook de lange Urban Stretch naar grote tevredenheid! Leef er op dit moment in: kan perfect tegen een regenbui en super winddicht. Niet overdreven dik trouwens, dus perfect voor de Nederlandse winter. Hij ademt ook heel goed: dus je krijgt het er bij inspanning niet snel te warm in.


Deze lijkt me dus heerlijk. Waar heb jij de jas besteld? Volgens mij is Atorka in NL de enige die dit merk verkoopt..

Is hij warm genoeg voor dagen zoals deze met gewoon een trui oid eronder? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 17:22 



 
Profiel   

ik had vandaag mn stretch aan met -3, goede laagjes er onder en dan gaat het prima. :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 18:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen