Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Uhipwear ervaringen?

 
Profiel   

Hey bokkers,

Wie heeft er een jas van uhip wear en kan erover berichten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 18:43 



 
Profiel   

Ik heb een Nordic jack en rok. Heel erg warm, eigenlijk te warm..is eigenlijk alleen in februari als het echt 0 graden te dragen.
Maar heel handig rits zak voor telefoon, mouwen om je handen warm te houden en een capuchon groot genoeg om over je kap te dragen. Voor mij nog een plus is dat het niet uit dons is gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 19:22 



 
Profiel   

Ik heb de Ice Jacket. :D Niet 100% waterdicht, maar wel fijne jas voor in de winter en als vervanger van mijn KL Bomber. :) Geloof dat ik hem vorig jaar uit de Black Friday Deals had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 19:41 



 
Profiel   

_bella_ schreef
Ik heb een Nordic jack en rok. Heel erg warm, eigenlijk te warm..is eigenlijk alleen in februari als het echt 0 graden te dragen.
Maar heel handig rits zak voor telefoon, mouwen om je handen warm te houden en een capuchon groot genoeg om over je kap te dragen. Voor mij nog een plus is dat het niet uit dons is gemaakt.


Hmm, goed punt, ik heb het snel warm. Ik zoek eigenlijk vooral iets dat goed waterdicht is, redelijk warm, en het belangrijkste... Ik zou graag eens een winter niet het kleine zusje van de Michelinman willen zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 19:54 



 
Profiel   

Ik heb de 3 in 1 jas van uhip
Ontzettend lang op gewacht maar dat was het voor zolang ik hem nu aan heb gehad wel waard!
Ik ben een ontzettende kou kleum en in deze jas blijf ik lekker warm en op een warmere dag kies ik gewoon de helft van de jas

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 20:08 



 
Profiel   

Bagheera_206 schreef
Ik heb de Ice Jacket. :D Niet 100% waterdicht, maar wel fijne jas voor in de winter en als vervanger van mijn KL Bomber. :) Geloof dat ik hem vorig jaar uit de Black Friday Deals had.


Met deze frissere dagen toch wel blij met mijn Uhip. :D

Zie wel dat er een BF korting is. 15% Op alles en op sommige artikelen 25%.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 07:47 



 
Profiel   

Ik zit er ook naar te kijken nu met de Black Friday korting: zou denk ik graag de lange Urban Stretch willen. Loop al twee jaar over een Uhip-jas te twijfelen en steeds als het kouder of natter wordt denk ik 'had ik maar'. Misschien moet ik nu toch maar eens toegeven, haha. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 13:50 



 
Profiel   

Bunn schreef
Ik zit er ook naar te kijken nu met de Black Friday korting: zou denk ik graag de lange Urban Stretch willen. Loop al twee jaar over een Uhip-jas te twijfelen en steeds als het kouder of natter wordt denk ik 'had ik maar'. Misschien moet ik nu toch maar eens toegeven, haha. :P


Die is ook wel mooi! Voor de hele echte kou heb ik gelukkig ook nog mijn rijoverall. Had vandaag ook mijn Uhip aan, maar was veel te warm dus longsleeve uit gedaan en Uhip even ingeruild voor vest met hardshell erover. Haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 14:09 



 
Profiel   

Ik zit ook te kijken, zou graag een urban stretch jacket willen, maar daar staat bij dat ie wat groter uitvalt. :')
Dus nu twijfel ik over de maat, heb normaal M/38 en daar past dan nog een trui onder alleen heb ik nu geen idee of een 38 te groot is. -O-

Straks bestel ik een een maatje 36 en dan is hij te krap. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 14:18 



 
Profiel   

Dat heb ik precies hetzelfde! Zit ook een beetje tussen 36 en 38 in en normaal gesproken zou ik voor een jas inderdaad 38 bestellen. Vooral ook om m'n lengte. Ik denk, ondanks dat hij volgens de omschrijving ruim valt, dat ik toch gewoon voor de 38 ga. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 16:39 



 
Profiel   

Bagheera_206 schreef
Die is ook wel mooi! Voor de hele echte kou heb ik gelukkig ook nog mijn rijoverall. Had vandaag ook mijn Uhip aan, maar was veel te warm dus longsleeve uit gedaan en Uhip even ingeruild voor vest met hardshell erover. Haha.


Je precies! Ik had eerst zo'n dikkere Uhip in gedachte, maar ik bedacht me dat ik het in de winter eigenlijk nooit echt koud krijg omdat het koud is, maar eerder omdat het regent of heel hard waait. Die Urban is echt vooral regen- en winddicht en een beetje medium warm, dus dat leek me voor dat lekkere Nederlandse polderweer perfect. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 16:41 



 
Profiel   

Zag dat er via Atorka ook BF korting is op Uhip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 07:56 



 
Profiel   

Ik heb de regular sports coat :)
Mooie kwaliteit, maatvoering klopt en echt goed waterdicht.

Twijfel nu over zo een hybride liner :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 08:07 



 
Profiel   

Ik heb net mijn jas besteld. Zal vast druk zijn want de bestelling staat nog niet op mijn account en heb nog bevestigingsemail. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 08:43 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Ik heb net mijn jas besteld. Zal vast druk zijn want de bestelling staat nog niet op mijn account en heb nog bevestigingsemail. :')


Jaaa, ben ook overstag gegaan en heb hem besteld! :D Bij mij staat 'ie er ook nog niet in hoor, dus denk dat je gelijk hebt! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 10:49 



 
Profiel   

Dat stelt me gerust want ik heb nog niks. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 11:24 



 
Profiel   

Heb het mailtje intussen al wel binnen, maar hij staat nog niet bij de orders. Komt er misschien pas bij als de order helemaal verwerkt en verzonden is, da's wel eens vaker. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 15:32 



 
Profiel   

ik had het verzendmailtje eerder binnen dan dat ik de bevestiging had :')
Kreeg een mailtje " your order comfirmation got lost in cyber space", komt wel goed denk ik. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 15:51 



 
Profiel   

Hehe denk ik ook! Nou... en nu heeeeel geduldig wachten! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 17:12 



 
Profiel   

Als jullie nou je Uhippies al binnen hadden... Het is er heerlijk weer voor. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 19:45 



 
Profiel   

Bagheera_206 schreef
Als jullie nou je Uhippies al binnen hadden... Het is er heerlijk weer voor. <3


Hehe ja hè: dat dacht ik vanmorgen vroeg toen ik in de kou het weiland af liep ook. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 22:58 



 
Profiel   

Ik heb de mijne binnen,zit nu al fantastisch! Kan niet wachten om hem uit te proberen buiten! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 13:59 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Ik heb de mijne binnen,zit nu al fantastisch! Kan niet wachten om hem uit te proberen buiten! *\o/*


Ohhh jeeeeej gaaf!


Die van mij is nog niet eens verzonden. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 14:47 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Ik heb de mijne binnen,zit nu al fantastisch! Kan niet wachten om hem uit te proberen buiten! *\o/*

Foto! :D

Kom maar op met de winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 15:30 



 
Profiel   

Ik heb uiteindelijk een maatje kleiner genomen dan ik normaal heb, en hij past! *\o/*
Ik had met passen ook een oversized trui aan, en kon nog prima bewegen dus helemaal prima. :o
Spoiler:
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 15:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen