Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Uhipwear ervaringen?

 
Profiel   

salamaleque schreef
sunny43 schreef
Je kunt ook voor een combi kiezen, korte jas met rok - heerlijk! En je kunt ook kiezen voor een jas met verschillende lagen. Ik heb bijv. de trench coat en daar kan dan hybrid jacket onder als het echt koud is. In het voor en najaar kun je bij nat weer alleen het trench jasje aan en bij droog weer alleen de hybrid jacket...



Ik wil starten met de lange regular sport coat. En in een later stadium de Liner erbij. In een keer vind ik hem wel heel duur.


Ik heb hem inmiddels binnen maar nog niet aan gehad omdat het niet regende haha. Ik ben meteen hebberig geworden en kijk nu ook naar een jas die ik met koud maar droger weer kan dragen. Mijn oog viel op de Ice Jacket icm een rok. Maar ik weet niet, een rok is dat wel handig?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 07:55 



 
Profiel   

salamaleque schreef
Ik heb hem inmiddels binnen maar nog niet aan gehad omdat het niet regende haha. Ik ben meteen hebberig geworden en kijk nu ook naar een jas die ik met koud maar droger weer kan dragen. Mijn oog viel op de Ice Jacket icm een rok. Maar ik weet niet, een rok is dat wel handig?


Ja ik vind het heerlijk!!! Stiekjes onder de benen werken niet altijd mee maar meestal wel. Ben ook hebberig, heb na die combi Ice jas en rok nu de lange Ice in bestelling <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:40 



 
Profiel   

Blij dat ik dit topic vind! Ik zit te kijken naar de lange jassen. Ze lijken ideaal maar dan hoor ik van bepaalde bronnen dat ze dus niet waterdicht zijn maar juist water opnemen..
zijn jullie jassen waterdicht?


[ img ]
Ik zat naar deze te kijken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 18:34 



 
Profiel   

Daniquebyoux schreef
Blij dat ik dit topic vind! Ik zit te kijken naar de lange jassen. Ze lijken ideaal maar dan hoor ik van bepaalde bronnen dat ze dus niet waterdicht zijn maar juist water opnemen..
zijn jullie jassen waterdicht?


[ [url=m/PhqwWg.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zat naar deze te kijken <3


Volgens mij is die niet waterdicht. := Ze hebben inderdaad ook waterdichte jassen in het assortiment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 18:54 



 
Profiel   

mijn jas is inderdaad waterdicht, ik heb de urban stretch:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 20:02 



 
Profiel   

Oh bagger :/
Die vind ik nou juist de mooiste van het hele stel.. verder met de zoektocht dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 20:51 



 
Profiel   

De stalbroeken zijn ook HEERLIJK! Ik woon er tegenwoordig in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:22 



 
Profiel   

hoe vallen die qua maat? ik zat er ook naar te kijken, maar ik weet niet hoe ze vallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:30 



 
Profiel   

Oh nee, ik word hebberig van dit topic..
Heb inmiddels drie Uhip kledingstukken en dat smaakt naar meer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 20:52 



 
Profiel   

Rinkex schreef
hoe vallen die qua maat? ik zat er ook naar te kijken, maar ik weet niet hoe ze vallen
dat is dan weer een beetje ingewikkeld, had vorig jaar de winterstalbroek, maat 38 ik ben 55 kg / 165 cm lang - zit heerlijk, iets wijd en daardoor misschien nog wel lekkerder!! Laatst in de uitverkoop de zomerbroek besteld, bleek die 4 cm langer. Doordat ie vanonder is afgewerkt met een drukker, kun je daar dus niets mee. In overleg omgeruild voor een maat 36, die zit eigenlijk ook goed. Iets minder ruim dan de 38 - en qua lengte vlgs mij ook nog ietsiepietsie langer...

Heb nu er nog eentje in bestelling, maar gelijk twee maten besteld, want opsturen is best duur, alleen retourneren is gratis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 07:07 



 
Profiel   

sunny43 schreef
Rinkex schreef
hoe vallen die qua maat? ik zat er ook naar te kijken, maar ik weet niet hoe ze vallen
dat is dan weer een beetje ingewikkeld, had vorig jaar de winterstalbroek, maat 38 ik ben 55 kg / 165 cm lang - zit heerlijk, iets wijd en daardoor misschien nog wel lekkerder!! Laatst in de uitverkoop de zomerbroek besteld, bleek die 4 cm langer. Doordat ie vanonder is afgewerkt met een drukker, kun je daar dus niets mee. In overleg omgeruild voor een maat 36, die zit eigenlijk ook goed. Iets minder ruim dan de 38 - en qua lengte vlgs mij ook nog ietsiepietsie langer...

Heb nu er nog eentje in bestelling, maar gelijk twee maten besteld, want opsturen is best duur, alleen retourneren is gratis.

ah, ik zit inderdaad naar de winter te kijken, ben net zo lang als jij, maar een paar kilo zwaarder (+-60) dus dan denk ik dat ik ook voor 38 moet gaan. := vind het wel lastig want het is een unisex model dus dan heb ik eigenlijk nooit een goed idee of een maat M/38 wel past. :')

update: heb er 1 besteld, ben benieuwd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:56 



 
Profiel   

fransje23 schreef
Oh nee, ik word hebberig van dit topic..
Heb inmiddels drie Uhip kledingstukken en dat smaakt naar meer :+



Het is verschrikkelijk :j ik heb nu de (lange) Liner voor onder mijn regenjas, Ice Jacket Stormy Weather en de bijpassende rok in mijn winkelmandje zitten. Ik heb het niet a la minute nodig dus ik twijfel of ik zal wachten op de Black Friday sale? Geen idee of dit soort items überhaupt in de sale komen …..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 14:27 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar gewacht tot de lange Ice in de uitverkoop kwam (bordaux rood) de andere modelen wel maar de ice was uitverkocht, dit jaar... wacht ik niet... Black Friday is soms 10% korting of gratis verzenden maar niet veel meer... Op de FB pagina van Uhipwear international kun je scrollen naar aanbiedingen die er afgelopen jaar waren...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 15:40 



 
Profiel   

sunny43 schreef
Ik heb vorig jaar gewacht tot de lange Ice in de uitverkoop kwam (bordaux rood) de andere modelen wel maar de ice was uitverkocht, dit jaar... wacht ik niet... Black Friday is soms 10% korting of gratis verzenden maar niet veel meer... Op de FB pagina van Uhipwear international kun je scrollen naar aanbiedingen die er afgelopen jaar waren...


Ga ik doen, dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 15:58 



 
Profiel   

Doordat jullie over de Uhip broek praatten wil ik die nu ook kopen:( ga daar denk ik wel voor wachtten tot black friday

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 19:26 



 
Profiel   

Ik was vandaag erg blij met mijn waterdichte mega lange Uhip jas! Op insta zag ik inderdaad dat er warme broeken komen, ben erg benieuwd! Heb eigenlijk het liefst zonder grip oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 20:00 



 
Profiel   

Ja ik was ook super blij met mijn lange waterdichte uhip jas! Heerlijke bosrit gemaakt in de regen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 21:33 



 
Profiel   

Gisteren voor het eerst de lange regenjas kunnen proberen. Echt superfijn! Heerlijk licht en snel droog. Ik heb inmiddels ook de lange voering erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:30 



 
Profiel   

Jets schreef
Ik was vandaag erg blij met mijn waterdichte mega lange Uhip jas! Op insta zag ik inderdaad dat er warme broeken komen, ben erg benieuwd! Heb eigenlijk het liefst zonder grip oid.


Ik hoorde dat die broeken pas eind November binnenkomen, vlgs de foto's zit de grip alleen op de knieen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:49 



 
Profiel   

Vorig jaar hadden met Black Friday alleen een aantal items die speciaal voor BF waren met korting.
Geen korting op het hele assortiment in ieder geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:54 



 
Profiel   

Na gisteren en het simpele feit dat ik überhaupt geen waterdichte jas heb, maar wel paarden aan huis weet ik het zeker. Ik wil ook een uhip :+

Nu heb ik een maattabel gevonden. En vroeg ik me af of er ervaringen zijn dat die maattabel ook wel een beetje klopt? Of toch beter een maatje groter?

Ik zit te kijken voor alleen de buiten jas van de 3-in-1 jas. Wel een lang model dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:28 



 
Profiel   

Akshay schreef
Na gisteren en het simpele feit dat ik überhaupt geen waterdichte jas heb, maar wel paarden aan huis weet ik het zeker. Ik wil ook een uhip :+

Nu heb ik een maattabel gevonden. En vroeg ik me af of er ervaringen zijn dat die maattabel ook wel een beetje klopt? Of toch beter een maatje groter?

Ik zit te kijken voor alleen de buiten jas van de 3-in-1 jas. Wel een lang model dus


Ik zeg, bestel twee maten, want retourneren is gratis... Maten kloppen goed, maar het is ook net wat je fijn vindt. Ik draag normaliter maat 38, maar heb van de Ice maat 40, van de Trench maat 40 maar van die tussenjassen maat 38. Ik vind het fijn als mijn jassen goed over een wat dikkere trui of vest heenkunnen... en ik dan mijn armen nog goed kan bewegen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:44 



 
Profiel   

Akshay schreef
Na gisteren en het simpele feit dat ik überhaupt geen waterdichte jas heb, maar wel paarden aan huis weet ik het zeker. Ik wil ook een uhip :+

Nu heb ik een maattabel gevonden. En vroeg ik me af of er ervaringen zijn dat die maattabel ook wel een beetje klopt? Of toch beter een maatje groter?

Ik zit te kijken voor alleen de buiten jas van de 3-in-1 jas. Wel een lang model dus


Ja ik vind dat de maten goed kloppen althans van de jassen, met broeken heb ik geen ervaring. Ik heb de vragen beantwoord op de Uhip site ‘find out your size” je kunt daar aangeven of je zelf bijvoorbeeld wat breder bent van boven of wil dat eea wat ruimer zit zodat je een dikke trui eronder kunt dragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 19:13 



 
Profiel   

Ik zit te kijken naar de jas Ice. Is die echt goed waterdicht? En zo niet, welk model is dat wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 19:23 



 
Profiel   

Ik heb de Ice Jacket geloof ik. Kan prima buitje hebben, maar geen intense lange regenbuien. Dan kun je beter een van die andere jassen van uhip nemen die wel volledig waterdicht zijn.

Ice Jacket is voor mij de opvolger van mijn KL bomber.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 19:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen