Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Uhipwear ervaringen?

 
Profiel   

Jup, ik had het ook zo! Had een shirt met lange mouwen, dunne fleece trui en een zo'n dun bodywarmertje eronder en dat was helemaal prima.

Had mijn jas trouwens bij Uhip zelf besteld.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 18:27 



 
Profiel   

Okee dus hij is wel echt als winterjas bedoeld ? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 18:32 



 
Profiel   

De urban stretch is 7/10 warm, de regular sport 2/10 warm.
De eerste is dus veel meer een winterjas dan de tweede.

Ik heb bij Uhip zelf besteld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 22:09 



 
Profiel   

Bedankt! Hebben jullie gewoon de maar besteld die je normaal ook hebt? Ik twijfel een beetje welke ik nodig heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 22:28 



 
Profiel   

Op de site kun je een maattabel vinden als je klikt op size guide en dan naar onder scrollen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 23:01 



 
Profiel   

Bunn schreef
Ik denk dat hij bijvoorbeeld over een basic shirtje met lange mouwen inderdaad best nog wel een eindje het voor- en najaar mee in kan: vooral op regenachtige dagen. Voor mij denk wel langer dan m’n oude lange Spooks-winterjas: die werd snel te warm, maar die ademde ook slecht. Ga het dit voorjaar ondervinden, hehe.

Denk dat ik bij de Black Friday of actie volgende winter een liner bestel voor in m’n jas. Doe nu wel eens een dikke trui aan als het echt /guur is, maar denk dat het stiekem wel fijn is om ook nog iets dikkers te hebben voor over m’n benen. Voor de echt koude dagen zeg maar. ;) :brr:


In de stretch kan geen liner toch? Ik dacht dat die alleen in de sports en trench coat kon... :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 11:44 



 
Profiel   

Unravelation schreef
Bunn schreef
Ik denk dat hij bijvoorbeeld over een basic shirtje met lange mouwen inderdaad best nog wel een eindje het voor- en najaar mee in kan: vooral op regenachtige dagen. Voor mij denk wel langer dan m’n oude lange Spooks-winterjas: die werd snel te warm, maar die ademde ook slecht. Ga het dit voorjaar ondervinden, hehe.

Denk dat ik bij de Black Friday of actie volgende winter een liner bestel voor in m’n jas. Doe nu wel eens een dikke trui aan als het echt /guur is, maar denk dat het stiekem wel fijn is om ook nog iets dikkers te hebben voor over m’n benen. Voor de echt koude dagen zeg maar. ;) :brr:


In de stretch kan geen liner toch? Ik dacht dat die alleen in de sports en trench coat kon... :?


Kan altijd, hij kan alleen niet vast langs de rits. De drukkers en beenbandjes kunnen er wel doorheen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 15:39 



 
Profiel   

Ik heb hem binnen! *\o/*

Alleen twijfel ik nog steeds enorm :') Het lijkt me een heerlijke winterjas, maar erg warm om in te gaan buitenrijden! Maar ja, hoe vaak doe je dat nu in de regen.... Of ik hou deze al lekker warme jas en spaar door voor de sports jack.. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 15:31 



 
Profiel   

Een deel van de collectie is nu in uitverkoop *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 21:49 



 
Profiel   

Ik ben echt helemaal Uhip fan. Heb een Ice winterjas en winterrok, een trenchcoat, midlayer jasjes eentje om paard te rijden en eentje als ik niet bij de paarden kom, van die heerlijke kniekousen en sinds kort ook een stalbroek. Alles even fijn om te dragen. Goede kwaliteit, goede klantenservice.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 11:37 



 
Profiel   

Ik heb vandaag mijn eerste Uhip jas gekocht, is de hybrid versie roze, ben benieuwd! Was ook nog korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:58 



 
Profiel   

Als er weer uitverkoop is wil ik ook voor een uhip gaan, dus ik houd het topic in de gaten vanaf nu :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 21:16 



 
Profiel   

shadowstar schreef
Ik heb vandaag mijn eerste Uhip jas gekocht, is de hybrid versie roze, ben benieuwd! Was ook nog korting


Ik vind die kleur zo mooi! Mag alleen niets kopen omdat Ik het niet nodig heb -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 21:35 



 
Profiel   

Ik heb de 3 in 1 besteld (pre-order). Zo lang over getwijfeld, zelfs over de tweedehandse die op de bokt markt voorbij kwam toch niet gedaan en nu spijt. Ben heel benieuwd! Hopelijk komende winter eens minder koude benen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 21:42 



 
Profiel   

Ben benieuwd hoe de jas in het echt is, vind de omschrijving, kleur en looks via de foto erg mooi!

Edit:

Ik vind de 3 in 1 jas ook erg mooi, maar hoe is het om met zo een lange jas te rijden? Zit de jas niet in de weg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 05:24 



 
Profiel   

Ik heb destijds voor een combi gekozen, jas met losse rok, bevalt mij prima. In de toekomst ook eentje uit 1 stuk voor "erbij" ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 18:11 



 
Profiel   

Azmay schreef
Als er weer uitverkoop is wil ik ook voor een uhip gaan, dus ik houd het topic in de gaten vanaf nu :Y)


Er is nog uitverkoop, net de roze bodywarmer voor een vriendin en het oranje hybrid jasje voor mezelf... veel maten zijn er vast al uit.. maar kijken kan nog https://uhipwear.com/sale

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 21:41 



 
Profiel   

vandaag 40% korting op geselecteerde items https://uhipwear.com/sale

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:21 



 
Profiel   

Ik heb mijn hybrid 365 roze binnen, toen ik em zaterdag binnen kreeg dacht ik wat een flut jasje, maar nu ik em met rijden aan heb gehad volledig van gedachten veranderd, wat een heerlijke jas

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:37 



 
Profiel   

shadowstar schreef
Ik heb mijn hybrid 365 roze binnen, toen ik em zaterdag binnen kreeg dacht ik wat een flut jasje, maar nu ik em met rijden aan heb gehad volledig van gedachten veranderd, wat een heerlijke jas


Ja he... ik had ooit in de uitverkoop die hybrid mee laten komen en vond het eigenlijk niets... maar had hem toch altijd aan, heb er maar een oranje en een rode bijgekocht *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 20:44 



 
Profiel   

Ik ben verhuisd naar een stal met alleen een buitenbak dus op zoek naar een goede waterdichte jas. Ik vind het alleen lastig kiezen. Ik wil hem zoveel mogelijk doordragen in najaar en winter en voorjaar bij kou en regen. Zelf denk ik een lange jas zodat mijn benen lekker warm en droog blijven. Of kan de kortere variant ook? kun je dan nog wel lekker bewegen in zo’n lang ding?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 03:02 



 
Profiel   

Je kunt ook voor een combi kiezen, korte jas met rok - heerlijk! En je kunt ook kiezen voor een jas met verschillende lagen. Ik heb bijv. de trench coat en daar kan dan hybrid jacket onder als het echt koud is. In het voor en najaar kun je bij nat weer alleen het trench jasje aan en bij droog weer alleen de hybrid jacket...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 21:11 



 
Profiel   

sunny43 schreef
Je kunt ook voor een combi kiezen, korte jas met rok - heerlijk! En je kunt ook kiezen voor een jas met verschillende lagen. Ik heb bijv. de trench coat en daar kan dan hybrid jacket onder als het echt koud is. In het voor en najaar kun je bij nat weer alleen het trench jasje aan en bij droog weer alleen de hybrid jacket...



Ik wil starten met de lange regular sport coat. En in een later stadium de Liner erbij. In een keer vind ik hem wel heel duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 07:56 



 
Profiel   

Heb van het weekend de hybrid 365 besteld en vandaag al binnen. Je denk in 1e instantie wat een dun jasje.
Ik trok hem aan en wilde hem eigenlijk niet meer uit doen.

Toch ga ik ook nog die korte jas voor eroverheen bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 19:37 



 
Profiel   

Ik heb de 3 in 1 jas besteld, ben zo benieuwd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen