Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen rijbroek Back on Track?

 
Profiel   

De rijbroeken zijn pas net op de markt en helaas alleen online te bestellen...
dus vandaar even mijn vraag of iemand deze al heeft en hoe ze bevallen?

Maat voering, kwaliteit, dikke/dunne stof?

(lijkt me een fijne broek wanneer je op zoek bent naar een rijbroek zonder leer of siliconen, die bijna niet te verkrijgen zijn... :( )
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 11:22 



 
Profiel   

Geen ervaring met deze broek maar Montar heeft nu ook een fijne broek zonder siliconen/leer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 11:45 



 
Profiel   

Heb ik wel gehoord inderdaad dat die er ook moet zijn, maar ik kan deze nog niet vinden?? Zou dacht ik bij EJ in het assortiment moeten zitten???

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 12:14 



 
Profiel   

Crosskip schreef
Heb ik wel gehoord inderdaad dat die er ook moet zijn, maar ik kan deze nog niet vinden?? Zou dacht ik bij EJ in het assortiment moeten zitten???


Klopt, zie de link hieronder

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041

Hier staat wel bij dat het kniegrip is maar dat klopt niet, deze zijn met stoffen knie. De maatvoering valt gewoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 12:25 



 
Profiel   

Ah vandaar! Dank voor je link!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 12:40 



 
Profiel   

Even een upje, heb je toevallig inmiddels ervaring met de rijbroek van Back on Track? :D
Ik wil hem ook gaan bestellen maar twijfel erg over de maat..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-20 13:40 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met deze rijbroek? Ik ben zelf erg tevreden over de back on track producten en wil graag een nieuwe rijbroek. Wellicht dat deze iets is ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 21:55 



 
Profiel   

Ik heb geen ervaring met deze specifieke rijbroek maar omdat ik ook geen legging wil met siliconen gebruik ik een gewone sportlegging van Adidas, die heeft wel naden aan de binnenkant maar die zijn plat waardoor je er geen last van hebt. Voorbeeld: https://www.adidas.nl/own-the-run-7-8-h ... 13249.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 22:35 



 
Profiel   

Toch nog maar even een reactie in een ouder topic... :o iemand toevallig inmiddels ervaring met de Back on Track rijbroek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 08:35 



 
Profiel   

Nee nog steeds niet. Kijk er wel af en toe naar maar nog niet de stap genomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 08:45 



 
Profiel   

En toch nog maar weer een berichtje of er inmiddels ervaringen zijn met de Back on Track rijbroek... mijn dikkere winterrijbroek is inmiddels aan vervanging toe en een (voor mij) comfortabele rijbroek vinden zonder siliconen is lastig (Montar rijbroek voor de zomer is top!) maar nu een iets dikkere gezocht. Wellicht is de back on track rijbroek interessant voor de winter?

Of iemand nog een andere suggestie voor een dikkere rijbroek (geen legging) voor de winter zonder siliconen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 17:42 



 
Profiel   

De kipwarm rijbroek van Decathlon. Hoog, stretch, wind en waterafstotend. Prima voor guur weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 17:59 



 
Profiel   

maria_62 schreef
De kipwarm rijbroek van Decathlon. Hoog, stretch, wind en waterafstotend. Prima voor guur weer.

Sluit ik me bij aan! En deze is ook fijn als je wel warmte maar niet die waterafstotende stof wil: https://www.decathlon.nl/p/warme-rijbro ... W_TURKOOIS Wel een maatje kleiner bestellen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 19:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen