Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Rijlaarzen die goed passen, iemand een idee?

 
Profiel   

Ja, uhh.. goede nacht bokt?

Ik zit nu al 2 dagen lang tot midden in de nacht overal online te zoeken naar niet al te dure rijlaarzen die mij goed passen, maar mijn maat is nou niet een standaard maat en om ze nu op maat te laten maken... nou ik weet het niet hoor.. eerst de loterij maar winnen denk ik :+ Mijn oude laarzen zijn ook plotseling stuk gegaan, dus veel geld heb ik er nu ook niet voor :')

Ik heb voetmaat 39, kuit hoogte 42 en omvang 31!

Iemand die mij iets op weg zou kunnen helpen? Alvast bedankt! *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 02:06 



 
Profiel   

Ik ben uiteindelijk geslaagd bij De Niro met mijn smalle pootjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 02:58 



 
Profiel   

Laatst dus laarzen besteld bij divoza, de mondini wakefield kinder laars, maatje 39, ik moet iets toch? Hoogte is prima zal toch nog wel wat zakken, voetmaat ook helemaal top maar ze zijn me dus wel te breed bij de bovenkant van mijn been, ik kan er wel anderhalve vinger bij in.

Heel internet weer afgezocht, ja en daar zie ik de laars, kuithoogte 42, breedte 32 maaaaaaaar voetmaat 38...

Hele brutale vraag maar; is die breedte te erg bij mijn kuiten? Kan ik niet gewoon lekker weer rijden? Misschien voor een tijdelijke tussenweg en maar sparen voor aan aantal op maat gemaakte? Of gaat dit echt erg in de weg zitten? Hoeveel mag er nou dan tussen mijn kuit en de laars zitten?

Wat een gedoe dit zeg _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 17:32 



 
Profiel   

bij mijn laarzen past er een hand tussen de kuit als ik ze aan heb. Ervaar hier geen last van. Ik heb wel dat ze boven wel strak zitten en onder ook goed passen. Alleen het dikste deel is groot.

Edit: Hoe vaak rij jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 17:35 



 
Profiel   

Ruitersport Ruinen even berichten. Zij hebben een heel breed aanbod. Ik heb nog 2 maten groter dan jou, maar ook hele smalle kuiten. Daar heb ik mooie leren laarzen van Equi-Theme gevonden voor een mooi prijsje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 17:40 



 
Profiel   

Mirre1415 schreef
bij mijn laarzen past er een hand tussen de kuit als ik ze aan heb. Ervaar hier geen last van. Ik heb wel dat ze boven wel strak zitten en onder ook goed passen. Alleen het dikste deel is groot.

Edit: Hoe vaak rij jij?


3x per week!

HopeDreamer schreef
Ruitersport Ruinen even berichten. Zij hebben een heel breed aanbod. Ik heb nog 2 maten groter dan jou, maar ook hele smalle kuiten. Daar heb ik mooie leren laarzen van Equi-Theme gevonden voor een mooi prijsje :)


Ik zal even bij hun kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 17:59 



 
Profiel   

Nou wat een top tip @HopeDreamer ! Gelijk een berichtje gestuurd en ik kreeg binnen 5 minuten antwoord. HH Donatelli 39XS. Nog goedkoper dan de laarzen van divoza en ze passen me ook nog perfect (hopelijk ik kan ze niet passen, alleen bestellen stomme corona) de rest in die maten zijn boven de 200 euro of wijken de maten af, maar ja dat deden deze ook al :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 19:02 



 
Profiel   

hmetwn schreef
Nou wat een top tip @HopeDreamer ! Gelijk een berichtje gestuurd en ik kreeg binnen 5 minuten antwoord. HH Donatelli 39XS. Nog goedkoper dan de laarzen van divoza en ze passen me ook nog perfect (hopelijk ik kan ze niet passen, alleen bestellen stomme corona) de rest in die maten zijn boven de 200 euro of wijken de maten af, maar ja dat deden deze ook al :P


Super! Is ook echt een fijne winkel met fijne mensen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen