Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 8 [ 180 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je outdoorlaars

 
Profiel   

Hallo Bokkers,

Aangezien het nu tijd is voor outdoorlaarzen dacht ik dat dit misschien een leuk en handig topic is.

Helaas kan ik zelf nog geen outdoorlaarzen showen aangezien ik nog zoekende ben dus wie trapt af met een gave foto van jou outdoorlaars :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 14:39 



 
Profiel   

[ img ]

Deze met 3 a 5 paar sokken :+

Heb al zoveel gehad, maar alles gaat stuk... Muckboots binnen een jaar lek, toen was ik er klaar mee. Dunlop met sokken gaat prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 14:42 



 
Profiel   

Caily schreef
[ Afbeelding ]

Deze met 3 a 5 paar sokken :+

Heb al zoveel gehad, maar alles gaat stuk... Muckboots binnen een jaar lek, toen was ik er klaar mee. Dunlop met sokken gaat prima.


Dit heb ik nu dus ook
Maar met 3 paar sokken na een les grondwerk ben ik alsnog bevroren haha


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:06 



 
Profiel   

Ik heb gevoerde Dunlop laarzen voor tijdens het mesten in de paddocks/op de track :+ Gaan nu al 4 jaar mee, prima kwaliteit! Ook warm genoeg, al doe ik als het echt koud is (vriest) wel dikkere sokken of dubbele sokken in aan.
[ img ]

Sinds december heb ik er voor grondwerk/rijden ook Ariats bij. Zijn de Ariat wythburn h2o, als ik me niet vergis. Tot nu toe alleen aangehad met dunne sokken, voor nu nog warm genoeg. Volgens de beschrijving zou de voet van deze laars waterdicht zijn, heb ik tot nu toe nog niet getest :+ Gebruik ze voornamelijk op stal en in de binnenbak of een rondje wandelen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:12 



 
Profiel   

Die hierboven vind ik eigenlijk wel tof voor dagelijks gebruik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:15 



 
Profiel   

Ik ben heel erg tevreden met deze;
[ img ]

Al sinds 2012 liep ik elke winter op stal met uggs. Helaas hebben deze het deze winter begeven en heb ik de bovenstaande laarzen aangeschaft. Ze zijn super warm, fijn om de hele dag mee te lopen en ik vind het ideaal dat je er ook mee kunt rijden! Normaal reed ik met mijn leren rijlaarzen, maar omdat deze een wat smallere voet als andere thermolaarzen hebben, kun je hier ook mee rijden :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:15 



 
Profiel   

Ik heb meerdere laarzen voor verschillende weertypes.[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:17 



 
Profiel   

Inderdaad,de Dunlop thermo laarzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:18 



 
Profiel   

Ik heb Dubarry's en Mongo's.

[ img ]

Deze zijn gevoerd.
[ img ]


Laatst bijgewerkt door Myfairytale op 14-01-21 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:18 



 
Profiel   

Kan je daarmee de modder wel in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:19 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Kan je daarmee de modder wel in?


Bedoel je die van mij?
Jazeker! Dubarry heeft Gore-Tex en de Mongo's zijn ook waterdicht. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:21 



 
Profiel   

Die rode dunlops heb ik ook, voor de niet-koude dagen. Die dunlop thermo laarzen heb ik 3 jaar terug ofzo gekocht en ging binnen een paar weken al lek. Nieuw paar mogen halen, weer lek. Mijn moeder had precies hetzelfde. Dus die koop ik nooit meer.

Voor koudere dagen gebruik ik mijn pfiff winterboots (HKM heeft ze nu ook, zijn volgens mij precies dezelfde) of horka greenwich. Die van Pfiff kan ik afborstelen en dan kunnen ze weer mee, mijn horka laarzen heb ik verwaarloosd en ik ben bang dat die volgende winter niet meer waterdicht zijn.
[ img ] (ik heb ze in meer blauw/grijze kleur)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:24 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb de voorganger van deze, Ariat H2O. Ik gebruik ze al zo'n 5 jaar iedere winter in weer en wind en drek, maar ze zijn nog steeds nergens kapot en lopen als slofjes <3


Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 14-01-21 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:27 



 
Profiel   

Ik heb Dubarry Clare
Vrij goed warm en waterdicht vanwege een waterdicht membraan.
[ img ]

En mijn dochter heeft Loesdau Lappland laarzen met lamsvacht erin (nubuck dus wel een beetje waterdicht, maar niet om kniediep door plassen heen te gaan).
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:27 



 
Profiel   

sandra1312 schreef
Ik heb gevoerde Dunlop laarzen voor tijdens het mesten in de paddocks/op de track :+ Gaan nu al 4 jaar mee, prima kwaliteit! Ook warm genoeg, al doe ik als het echt koud is (vriest) wel dikkere sokken of dubbele sokken in aan.
[ [url=m/Nppbdu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sinds december heb ik er voor grondwerk/rijden ook Ariats bij. Zijn de Ariat wythburn h2o, als ik me niet vergis. Tot nu toe alleen aangehad met dunne sokken, voor nu nog warm genoeg. Volgens de beschrijving zou de voet van deze laars waterdicht zijn, heb ik tot nu toe nog niet getest :+ Gebruik ze voornamelijk op stal en in de binnenbak of een rondje wandelen.
[ [url=m/gWfzuP.gif]Afbeelding[/url] ]


Ze zijn waterdicht hoor :j Ik heb ze ook en geen koude voeten ( in de blizzard wel) ook fijn zand gaat er zo af dus ze zien er al snel weer netjes uit ook al heb je door de modder gelopen. O ja en ze zitten idd heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:33 



 
Profiel   

[ img ]

Van zoo adventure :D zelfs met dunne sokken geen koude voeten meer (heb wel de gevoerde versie)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 17:51 



 
Profiel   

Er is recent een uitgebreid topic over outdoorlaarzen geweest: [RUI] Welke outdoorlaarzen?

Misschien heb je er wat aan ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 18:24 



 
Profiel   

sandra1312 schreef
Ik heb gevoerde Dunlop laarzen voor tijdens het mesten in de paddocks/op de track :+ Gaan nu al 4 jaar mee, prima kwaliteit! Ook warm genoeg, al doe ik als het echt koud is (vriest) wel dikkere sokken of dubbele sokken in aan.
[ [url=m/Nppbdu.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mmm die Dunlops van mij zijn heerljk maar... ieder jaar zijn ze lek en toe aan vernieuwing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 18:32 



 
Profiel   

Ik heb ook die Dunlops en deed met het vorige paar ook maar 1 seizoen helaas. Hier veel modder, dus kan ze goed gebruiken, hier zit een dikkere zool in en idd lekker gevoerd. Maar die voering liet bij mij van binnen dus bij de hiel al heel snel los.. Nu wel een tweede paar, heb moeite met vinden van een passende laars, vanwege wat stevigere kuiten :o Zitten en lopen heerlijk, maar hier dus ook snel kapot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 18:45 



 
Profiel   

sandra1312 schreef
Ik heb gevoerde Dunlop laarzen voor tijdens het mesten in de paddocks/op de track :+ Gaan nu al 4 jaar mee, prima kwaliteit! Ook warm genoeg, al doe ik als het echt koud is (vriest) wel dikkere sokken of dubbele sokken in aan.
[ [url=m/Nppbdu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sinds december heb ik er voor grondwerk/rijden ook Ariats bij. Zijn de Ariat wythburn h2o, als ik me niet vergis. Tot nu toe alleen aangehad met dunne sokken, voor nu nog warm genoeg. Volgens de beschrijving zou de voet van deze laars waterdicht zijn, heb ik tot nu toe nog niet getest :+ Gebruik ze voornamelijk op stal en in de binnenbak of een rondje wandelen.
[ [url=m/gWfzuP.gif]Afbeelding[/url] ]


Bovenste heb ik, onderste wil ik. :+
Zit nogal prijsverschil in.

Heb die Dunlops nu voor de tweede winter. Misschien gaan ze niet super lang mee, maar kosten ook niet zo heel veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 18:58 



 
Profiel   

Ik heb ook Dunlops (geen thermo versie) die ik aan heb met uitmesten. Gaat redelijk met warme sokken.

Verder heb ik deze [ img ] foto gejat van ninaphilo bedankt. Maar ik heb ze van HKM. En tot nu toe zijn ze echt goed waterdicht. Had daar vooraf een beetje mijn vraagtekens over. Maar tot nu toe zeer tevreden zeker voor die prijs. Zitten ook lekker en lekker warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 18:59 



 
Profiel   

Ik heb deze
[ img ]
In olijf ipv zwart. Nog niet getest, gisteren pas bezorgd :)
Ik had jarenlang halfhoge leren laarzen van Travelin maar die zijn wel op hun eind inmiddels...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 19:07 



 
Profiel   

MightyMike schreef
Ik heb ook die Dunlops en deed met het vorige paar ook maar 1 seizoen helaas. Hier veel modder, dus kan ze goed gebruiken, hier zit een dikkere zool in en idd lekker gevoerd. Maar die voering liet bij mij van binnen dus bij de hiel al heel snel los.. Nu wel een tweede paar, heb moeite met vinden van een passende laars, vanwege wat stevigere kuiten :o Zitten en lopen heerlijk, maar hier dus ook snel kapot.


ja en ik doe er de zooltjes van mijn versleten ariat schoenen in, en dan lopen zelfs die dunlop laarzen "op wolkjes" *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 08:40 



 
Profiel   

Eh ik heb 3 paar van lipica, deze groene croco lak van de foto is een beetje een rare foto maar is even snel gemaakt net deze zijn van vorig jaar, en ik heb roze deze zijn 2 jaar, bordeaux rode deze zijn 3 jaar. Ik heb ook nog andere kleuren gehad maar eigenlijk heb ik ze altijd van Lipica.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 10:35 



 
Profiel   

"Goed" te lezen dat de Dunlop laarzen zo snel stuk gaan. Ik had ook een paar en dit najaar wat intensiever gebruikt. Flinke scheur net boven de hak. Dus nu na alle opmerkingen hier koop ik die niet meer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 11:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 8 [ 180 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen