Show je outdoorlaars

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 19:31

DuoPenotti schreef:
cissy schreef:
Ik loop hele jaar door op deze schoenen, heerlijk voetbed, zijn net pantoffels. Met rijden laarzen aan en na rijden gelijk die schoenen weer aan.
[ [url=m/0Qhvz8.png]Afbeelding[/url] ]

Als jij die nog ergens kunt vinden?!

Ze zijn heerlijk!!!
Maar hier echt versleten en kreeg ze pas niet meer gevonden.


Ben bang dat ze niet meer gemaakt worden. Ik heb 3 paar dus ben voorlopig voorzien.
Ze lopen erg lekker, fijn voetbed en geen zweetvoeten. Wijder worden valt bij mij reuze mee.

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 18:33


Miekje23

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 19:16

Heb zelf outdoor laarzen van Nokian. Knalrood met zwarte zool. Onlangs nieuwe zolen onder laten zetten. Goed waterdicht en in de winter géén koude voeten

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 23:50

SillyB schreef:
Iemand hier ervaring met de Zoo adventure? https://zooadventure.nl/outdoor-laarzen ... gnac-bruin
Zien er wel heel fijn én gaaf uit zeg


Ja ik! Zijn echt een aanrader, ik heb de wolgevoerde versie maar wil nu ook de normale bestellen aangezien ik ze echt het liefste draag van al mn schoenen/laarzen :j

Ceetje_bokt
Berichten: 5167
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 07:08

SillyB schreef:
Iemand hier ervaring met de Zoo adventure? https://zooadventure.nl/outdoor-laarzen ... gnac-bruin
Zien er wel heel fijn én gaaf uit zeg

Ik! Heb de hoge voor dikke kuiten in het donkerbruin. De maatvoering klopt imo niet helemaal, ik kwam uit op maat 39 en heb normaal 41. Gebeld en advies was om dan twee maten te bestellen en er eentje terug te sturen. Gedaan en idd 40 gehouden. Ik heb last van een stugge plek op mijn linker enkel, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over hoe ze bij jou zitten.