Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 8 [ 180 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je outdoorlaars

 
Profiel   

Goldie schreef
Oooh ik wil ook zo graag van die stroere outdoor laarzen, maar ik heb hele smalle voeten. De meeste die ik gepast heb zijn veel te wijd en daar loop ik zo uit vandaan.
Wie heeft de gouden tip :Y)


Greenfield Outdoor L1 die ik eerder showde in het topic. Ik heb smalle kuiten en zeer smalle voeten en na een rondje Laarzen passen op een paarden event waren dit de enige waar ik niet in zwom. Ze hebben bij Greenfield 2 soorten, maar het is enkel die L1 die aansloot bij mij.

Jij kunt dus ook geen pumps dragen omdat je tenen tot helemaal in de punt glijden en je dan 2 cm achter je hiel overhebt ? Als je tips hebt hiervoor laat maar weten...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-21 13:52 



 
Profiel   

Goldie schreef
Oooh ik wil ook zo graag van die stroere outdoor laarzen, maar ik heb hele smalle voeten. De meeste die ik gepast heb zijn veel te wijd en daar loop ik zo uit vandaan.
Wie heeft de gouden tip :Y)


Na jaren op HKM outdoorlaarzen gelopen te hebben, waren ze nu echt niet meer waterdicht. Dus ik heb van de week de epplejeck upsigo gekocht. Tot nu toe zijn ze nog erg strak rond m'n voeten. Dit zal ongetwijfeld uitgelopen worden, maar voor jou is het misschien wel goed dat ze zo strak zitten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-21 15:32 



 
Profiel   

betadine schreef
Goldie schreef
Oooh ik wil ook zo graag van die stroere outdoor laarzen, maar ik heb hele smalle voeten. De meeste die ik gepast heb zijn veel te wijd en daar loop ik zo uit vandaan.
Wie heeft de gouden tip :Y)


Greenfield Outdoor L1 die ik eerder showde in het topic. Ik heb smalle kuiten en zeer smalle voeten en na een rondje Laarzen passen op een paarden event waren dit de enige waar ik niet in zwom. Ze hebben bij Greenfield 2 soorten, maar het is enkel die L1 die aansloot bij mij.

Jij kunt dus ook geen pumps dragen omdat je tenen tot helemaal in de punt glijden en je dan 2 cm achter je hiel overhebt ? Als je tips hebt hiervoor laat maar weten...

Ik meld me. Heb mijn pumps volgeplakt met dingetjes van Ladies Secret maar helaas. Greenfield is '1' winkel? Heb de Muck in gedachten maar ben bang dat die zo breed zijn. Vooral omdat ze geen maat 39 normaal hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-21 15:57 



 
Profiel   

Zijn er mensen die de Ariat Windmere op waterdichtheid getest hebben?

Ik heb sinds paar maanden die laarzen, maar heb nu al paar keer toch het idee dat ze niet 100% waterdicht zijn. Met regelmatig heb ik natte plekken op m'n sokken (of ze ademen slecht en het is zweet :+ ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-21 16:02 



 
Profiel   

Coentjuh: Ja is een paardenwinkel en staan regelmatig op paarden events, maar hebben ook een online winkel. In België zijn ze best wel bekend. Vooral vroeger voor hun onverwoestbare halsters. Die hebben ze helaas niet meer.

Dispar_vulgo: Een vriendin van mij heeft ze en die zijn waterdicht ja. Ariat geeft geloof toch wel garantie hierop. Stuur ze misschien een mail hierover ?
Om te testen kun je misschien wc papier of krantenpapier in steken en ze dan onderdompelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-21 16:29 



 
Profiel   

betadine schreef
Dispar_vulgo: Een vriendin van mij heeft ze en die zijn waterdicht ja. Ariat geeft geloof toch wel garantie hierop. Stuur ze misschien een mail hierover ?
Om te testen kun je misschien wc papier of krantenpapier in steken en ze dan onderdompelen.


Goed idee met wc papier, dan is vocht wel duidelijk te zien. Van de week is thuis proberen en gelijk wat foto’s maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 08:43 



 
Profiel   

[ img ]
Waterdicht en nooit koude voeten!
Mucks.
Ik heb ze een maatje groter gekocht en hoor dat meer mensen dat nodig hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 08:49 



 
Profiel   

betadine schreef
Goldie schreef
Oooh ik wil ook zo graag van die stroere outdoor laarzen, maar ik heb hele smalle voeten. De meeste die ik gepast heb zijn veel te wijd en daar loop ik zo uit vandaan.
Wie heeft de gouden tip :Y)


Greenfield Outdoor L1 die ik eerder showde in het topic. Ik heb smalle kuiten en zeer smalle voeten en na een rondje Laarzen passen op een paarden event waren dit de enige waar ik niet in zwom. Ze hebben bij Greenfield 2 soorten, maar het is enkel die L1 die aansloot bij mij.

Jij kunt dus ook geen pumps dragen omdat je tenen tot helemaal in de punt glijden en je dan 2 cm achter je hiel overhebt ? Als je tips hebt hiervoor laat maar weten...


Oh bedankt voor de tip! Waarom zijn die dingen zo duur _O- Nouja voor volgende winter, nu al even een hoop uitgaven gehad.

Nee, maar gelukkig heb ik die behoefte ook niet echt, of om die reden misschien ook :+ Ik moet altijd bandjes etc..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 09:39 



 
Profiel   

Die Muckboots zijn niet gevoerd toch?

Zouden die in het voorjaar/najaar ook prima zijn qua temperatuur of krijg je daar zweetvoeten in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 11:35 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Die Muckboots zijn niet gevoerd toch?

Zouden die in het voorjaar/najaar ook prima zijn qua temperatuur of krijg je daar zweetvoeten in?


Geen zweetvoeten en geen koude voeten, jaar rond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 21:00 



 
Profiel   

Ik heb de horka highlander en de “standaard” thermo laarzen van Mondoni. Voor het mesten en de modder gebruik ik graag de laarzen van mondoni, en met het koude weer van afgelopen tijd heb ik ook zeker geen koude voeten gehad. De horka laarzen zijn heerlijke laarzen, alleen knelt hij bij mijn rechtervoet de eerste 20 min. En het bont aan de binnekant wordt snel losser bij die van mij en schuift dus af en toe mee naar beneden. Verder megaaa tevreden, waterdicht, warm en mooi!
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 21:33 



 
Profiel   

Ik heb begin deze winter laarzen gekocht via de ANWB

[ img ]

Ben fan! Waterdicht, warm en goed te onderhouden.
Hebben al heel wat modder, sneeuw en water doorstaan en zien er nog steeds goed uit.
Rijd er ook mee in het bos en soms wat dressuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 22:06 



 
Profiel   

Die hierboven heb ik ook en ik dacht om er nog een paar van te kopen maar ik zag ze niet meer op de site? Draag ze nu voor de tweede winter(of nou ja van oktober tot ik denk maart) en dan elke dag met de hond. Ben er echt super blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 22:25 



 
Profiel   

Bridleless schreef
Goldie schreef
Oooh ik wil ook zo graag van die stroere outdoor laarzen, maar ik heb hele smalle voeten. De meeste die ik gepast heb zijn veel te wijd en daar loop ik zo uit vandaan.
Wie heeft de gouden tip :Y)


Ik heb zelf ook smalle voeten en smalle kuiten, maar ben sinds enkele weken zeer tevreden over deze outdoorlaarzen: https://www.bol.com/nl/p/travelin-norwa ... re_pdp_www

Ze zijn waterdicht en gevoerd met heerlijk warme wol. Je kan bovenaan bij de kuit de laars ook nog een beetje aansnoeren, mocht hij toch te ruim vallen. Ze lopen nog wel wat uit, maar ik zou gewoon je normale schoenmaat nemen. Een paar dikke sokken erin of een zooltje, mocht het nodig zijn, en je merkt er niets van :)


Ik heb deze ook ( in t volledig bruin) vind ze na t inlopen wel heel fijn zitten en krijg ook echt geen koude voeten. Vet ze wel rijkelijk en geregeld in. Mest er ook de stallen mee uit en hoop zo dat ze hierdoor langer mee gaan. Na een middag in de sneeuw wordt t leer wel nat maar t water komt niet bij je voeten. Heel fijn! Heb ze ook in mijn eigen maat genomen, ze vallen eerder ruim dan krap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 22:52 



 
Profiel   

Ik heb de gateway pheasant besteld.
Ging vorige week voor nieuwe outdoor laarzen en mijn zinnen gezet op muckboots. Zaten helaas niet fijn, te breed. En de 38 te klein, 39/40 te groot ook met zooltje.
Gateway zat veel beter maar iets te groot dus komt deze week in een maat kleiner binnen. Hopelijk passen die.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 03:48 



 
Profiel   

keeyzie schreef
Ik heb begin deze winter laarzen gekocht via de ANWB

[ [url=m/1jX4Ub.png]Afbeelding[/url] ]

Ben fan! Waterdicht, warm en goed te onderhouden.
Hebben al heel wat modder, sneeuw en water doorstaan en zien er nog steeds goed uit.
Rijd er ook mee in het bos en soms wat dressuur.


Ik heb deze ook voor netjes, gaan niet mee naar stal. Heb er wel een andere inlegzool in gedaan want die van de ANWB zelf vind ik niet lekker lopen. Maar heb ze nu 4 jaar en zien er nog steeds goed uit idd, en zijn veel gedragen in de wintermaanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 07:44 



 
Profiel   

Weet iemand hoe de Dunlops blizzard valt en of daar t zooltje uit kan voor een eigen zooltje erin?
Heb maar 39.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 09:31 



 
Profiel   

Vallen vrij ruim. Denk dat je daar wel een zooltje in kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 09:32 



 
Profiel   

Dat zou idd prima moeten passen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 10:01 



 
Profiel   

En daarmee kan je ook lange wandelingen maken? En warm?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 10:03 



 
Profiel   

Ik heb er weleens een paar uur achter elkaar op gelopen als dat zo uitkwam. Dan had ik daarna nog steeds warme voeten. Maar echte wandellaarzen vind ik het niet. Dan trek ik toch liever mijn Redbacks of mijn winterschoenen van Mountain Horse aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 10:20 



 
Profiel   

Meer voor wandelen met hond en paard, paard uit blub halen zeg maar.
Kijk ook naar muck maar veel is nu niet leverbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 10:34 



 
Profiel   

Als er weinig naar wens te krijgen is, dan lijkt de Blizzard mij een prima keuze voor die paar tientjes. :j

Paard uit de blub halen gaat er iig prima mee :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 10:38 



 
Profiel   

Ook die zijn bijna niet te krijgen, zie er op 1 plek nog te koop. Iedereen heeft ingeslagen denk ik.
En m’n ariats laten water door, ik moet iets

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 10:38 



 
Profiel   

Nog even over die Greenfield laarzen. Zit daar wel garantie op? Omdat het een iets onbekender merk is en ze ook redelijk prijzig zijn is dat wel een dingetje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 11:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 8 [ 180 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen