Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 100 [ 2496 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 100  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Cioccolato schreef
Is er momenteel nog een kortings actie bij kramer? Ik wil bestellen maar gooi die papieren altijd weg :')

Van 6 t/m 10 Mei hebben ze 10% korting op rijbroeken, zat vandaag een kaartje in de brievenbus :-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 19:45 



 
Profiel   

slmt9 wat fijn dat de broek zo goed bevalt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 19:46 



 
Profiel   

Ik heb 2 jassen en 2 polo's besteld bij Kramer gister. Wordt morgen al geleverd :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 20:26 



 
Profiel   

Zo dat is vlot

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 09:32 



 
Profiel   

Wat een perfecte timing van de korting op rijbroeken :+
Ik wacht even met bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 10:45 



 
Profiel   

Berry vest met Mulberry van Lemieux <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 13:33 



 
Profiel   

Mooi setje @Silby

Vandaag ook nog weer even een bestelling gedaan.

Moest nog een lagere singel
en een pad beschermer beide van Stonedeek
En nog 2 polo,s van Felix Buhler de Olivia 1 voor mij en een voor mijn dochter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 17:46 



 
Profiel   

Ik ga binnenkort ook weer bestellen, maar wacht nog even die 10% broekenkorting van komende week af. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 18:41 



 
Profiel   

Is er iemand die onderstaand, zadelvormig dekje heeft?
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... ldek-Basic

Ik ben namelijk benieuwd naar de maten. Tot nu toe is een normale maat ijslanderdekje is helaas te groot...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 19:02 



 
Profiel   

Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar nieuwe rijkleding, zoals rijjas, vest en rijbroek. Nu zag ik bij kramer hele leuke kleding <3 maar deze is bijna volledig uitverkocht... weet iemand misschien of deze binnenkort weer voorradig wordt? Of is dat vaak zo bij kramer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 11:40 



 
Profiel   

Iemand met slanke/dunne kuiten ervaring met de FB rijbroeken?
Ik loop er met die elastische uiteinden vrijwel altijd tegenaan dat ze om mijn onderbenen heen slobberen, dus ik vroeg me af of er iemand is die me kan vertellen hoe of ze daar een beetje passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 21:45 



 
Profiel   

Ik heb kuitmaat 34 en bij mij sluiten ze mooi aan! Dan heb ik het wel over broekmaat S.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 11:36 



 
Profiel   

Hmm, ja, en ik heb maat 42 op de heup, dat het kromme bij mij een beetje. :') Peermodel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 11:49 



 
Profiel   

Heeft er iemand ervaring met de Fengur shirts? Ik zou er eentje willen bestellen, maar twijfel tussen een M of L. Vallen ze groot of klein?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 15:29 



 
Profiel   

Misschien niet helemaal antwoord op je vraag Sevke, maar heb vandaag Felix Buhler shirts binnengekregen en die vallen perfect op maat. Shirts hebben ook een mooie kwaliteit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 20:02 



 
Profiel   

Weet iemand hoe de rijbroeken vallen van Kramer? Natuurlijk hangt het af van welke merk je neemt. Zat zelf te kijken naar de Felix Bühler, maar ben beetje benieuwd wat jullie ervaring is met deze broeken. Vallen ze beetje als pikeur broeken bijvoorbeeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 20:07 



 
Profiel   

BOTtraining schreef
Weet iemand hoe de rijbroeken vallen van Kramer? Natuurlijk hangt het af van welke merk je neemt. Zat zelf te kijken naar de Felix Bühler, maar ben beetje benieuwd wat jullie ervaring is met deze broeken. Vallen ze beetje als pikeur broeken bijvoorbeeld?


Ik heb 2 Felix Bühler rijbroeken. En die zijn gewoon de maat die ik normaal heb. Vallen niet echt groter of kleiner dan andere rijbroeken in dezelfde maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 21:11 



 
Profiel   

sevke schreef
Heeft er iemand ervaring met de Fengur shirts? Ik zou er eentje willen bestellen, maar twijfel tussen een M of L. Vallen ze groot of klein?


Ik heb laatst een polo shirt Edda en longsleeve Ari van Fengur besteld. Wel een maat kleiner dan normaal, omdat ik het op de product foto’s wat ruim vond. Voor mij past een maat kleiner perfect, dan mooi aansluitend en mouwlengte bij lange mouw shirt ook prima.


[ img ]

In kleur fuchsia een goede match met LeMieux Mulberry.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 21:16 



 
Profiel   

FriesWytske schreef
BOTtraining schreef
Weet iemand hoe de rijbroeken vallen van Kramer? Natuurlijk hangt het af van welke merk je neemt. Zat zelf te kijken naar de Felix Bühler, maar ben beetje benieuwd wat jullie ervaring is met deze broeken. Vallen ze beetje als pikeur broeken bijvoorbeeld?


Ik heb 2 Felix Bühler rijbroeken. En die zijn gewoon de maat die ik normaal heb. Vallen niet echt groter of kleiner dan andere rijbroeken in dezelfde maat.


Oh dat is fijn om te weten! Hoewel Pikeur vaak wel lekker zit, vallen ze naar mijn mening vaak een beetje klein uit.
Dan kan ik iets geruster shoppen, ze hebben mooie spullen. Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 21:30 



 
Profiel   

Mooi hoor, die Fengur shirts. Misschien wil ik later dit jaar ook nog een Fengur shirt bestellen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 21:32 



 
Profiel   

Wat is jullie ervaring met de (vliegen) dekens va kramer? Goede kwaliteit en vallen gewoon op maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 17:03 



 
Profiel   

Fengur bestel ik ook mijn normale maat van, fijne kwaliteit :)

Ik heb de jeans rijlegging van FB vandaag uitgetest. Was nogal een gehannes met aankrijgen :') maar eenmaal aan zat hij erg lekker! Ik heb een hekel aan grip maar deze stoorde me niet. Hij is wel érg high waist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 17:08 



 
Profiel   

Narcissa schreef
Fengur bestel ik ook mijn normale maat van, fijne kwaliteit :)

Ik heb de jeans rijlegging van FB vandaag uitgetest. Was nogal een gehannes met aankrijgen :') maar eenmaal aan zat hij erg lekker! Ik heb een hekel aan grip maar deze stoorde me niet. Hij is wel érg high waist.


Whaha ik vind de Hermine (ofzo, de thermo) ook érg hoog. Maar ik heb er toch nog twee bijbesteld met de korting (en hoefde nog steeds geen verzendkosten te betalen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 18:12 



 
Profiel   

Blaze1994 schreef
Wat is jullie ervaring met de (vliegen) dekens va kramer? Goede kwaliteit en vallen gewoon op maat?


Ik heb er meerdere. Vallen netjes op maat, zijn van goede kwaliteit in het algemeen. (Had vorige week een exceem deken binnen gekregen, maar die kwam kapot en vies aan, netjes gemeld en is terug gestuurd en als het goed is krijg ik een nieuwe)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 00:56 



 
Profiel   

Weet iemand hoe de maten van het merk Fengur vallen? Ik heb een leuk jasje gezien maar ik twijfel tussen maat M en L, volgens de maat tabel heb ik maat 40, maar M is 38 en L is 42 dus ik zit er precies tussenin :Y) er staan helaas ook geen recensies bij...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 21:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 100 [ 2496 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 100  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen