Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Texas02

Berichten: 4601
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:47

Op de Duitse site (kraemer-pferdesport.de) staan bij veel producten wel recensies (wel in het Duits natuurlijk). Daar kijk ik vaak als er op de Nederlandse site geen recensies staan.

Renss

Berichten: 174
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:49

Christel, Dan zou ik voor de kleinere maat gaan.
Heb ik ook gedaan voor 2 shirts van Fengur. Zie aantal posts hierboven.

Christel1

Berichten: 600
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 22:45

Renss schreef:
Christel, Dan zou ik voor de kleinere maat gaan.
Heb ik ook gedaan voor 2 shirts van Fengur. Zie aantal posts hierboven.

Bedankt! Dan ga ik het jasje in maat M bestellen

Achterom
Berichten: 23029
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 08:13

Christel1 schreef:
Weet iemand hoe de maten van het merk Fengur vallen? Ik heb een leuk jasje gezien maar ik twijfel tussen maat M en L, volgens de maat tabel heb ik maat 40, maar M is 38 en L is 42 dus ik zit er precies tussenin :Y) er staan helaas ook geen recensies bij...

Kijk heel even hierboven, gewoon even scrollen.

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 16:52

Ik heb ze dan toch in een maat kleiner besteld, de Fengur shirts, en ze zijn binnen en zitten perfect. Echt leuke kwaliteit en ze zien er goed uit. Blij mee :)
Bedankt voor de tip, dames :D

pumpina

Berichten: 444
Geregistreerd: 05-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 20:08

Texas02 schreef:
Op de Duitse site (kraemer-pferdesport.de) staan bij veel producten wel recensies (wel in het Duits natuurlijk). Daar kijk ik vaak als er op de Nederlandse site geen recensies staan.


Slim, dankjewel!

Lapach
Berichten: 96
Geregistreerd: 21-10-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 09:41

Hoi allemaal, nieuw in dit topic.
Weten jullie misschien of de kleur fango van kramer en stonedeek hetzelfde zijn?
Ik kon met geluk een trui van kramer in fango krijgen maar ik denk dat hij door de stof niet helemaal matcht. Afbeelding

Groetjes een nieuwe kramer fan!

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:09


Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 11:40

Hebben jullie het ook gehad dat je iets in je mandje hebt en dat het bij het afrekenen opeens eruit is? Zo vervelend.. Is het opeens uitverkocht, terwijl het al in mijn mand zat ;(

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 11:52

Ania schreef:
Hebben jullie het ook gehad dat je iets in je mandje hebt en dat het bij het afrekenen opeens eruit is? Zo vervelend.. Is het opeens uitverkocht, terwijl het al in mijn mand zat ;(

Ja zelfs als ik het al betaald heb en verzonden is toen ik mijn pakket binnen had stond er op de bon uitverkocht en kreeg ik het geld terug gestort

Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 12:22

candalisa schreef:
Ania schreef:
Hebben jullie het ook gehad dat je iets in je mandje hebt en dat het bij het afrekenen opeens eruit is? Zo vervelend.. Is het opeens uitverkocht, terwijl het al in mijn mand zat ;(

Ja zelfs als ik het al betaald heb en verzonden is toen ik mijn pakket binnen had stond er op de bon uitverkocht en kreeg ik het geld terug gestort

|( |( |(

Texas02

Berichten: 4601
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 18:29

Dat heb ik echt nog nooit gehad, dat vind ik wel heel slecht..

Celebi
Berichten: 3646
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 20:17

Ja ik ook met een gaaf dekje. Deed de doos open, geen dekje. Stond op de bon dat het uitverkocht was inderdaad. Dacht echt, mail dan even netjes zodat het verwachtingspatroon anders is. Voorkomt nogal wat teleurstelling bij het openen van de lang verwachte doos.

Christel1

Berichten: 600
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 20:33

candalisa schreef:
Ania schreef:
Hebben jullie het ook gehad dat je iets in je mandje hebt en dat het bij het afrekenen opeens eruit is? Zo vervelend.. Is het opeens uitverkocht, terwijl het al in mijn mand zat ;(

Ja zelfs als ik het al betaald heb en verzonden is toen ik mijn pakket binnen had stond er op de bon uitverkocht en kreeg ik het geld terug gestort

Dit heb ik helaas ook een keer gehad met een shirt... op de pakbon stond toen inderdaad dat het was uitverkocht of niet leverbaar was oid.

pumpina

Berichten: 444
Geregistreerd: 05-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 20:36

blackstar schreef:
Over 2 weken komt er een zadelmaker voor mijn pony. Als we een geschikt zadel kunnen vinden dan gaan we over van een boomloze Barefoot naar een dressuur zadel *\o/* .
Ik heb mij dus al een aantal jaar niet meer verdiept in dekjes... :=

Maar welke dekjes zijn nou echt fijn van Kramer

Deze is heel mooi, maar blijft deze ook mooi na gebruik en wassen?
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... -Essential

En deze...
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... ldek-Basic


Ervaring met de eerste! Ik vind t een heel fijn dekje, voor op een groot paard/onder klein zadel niet zo geschikt, komen wel snel zweetvlekken in. Ik heb dat nog nooit eerder met een dekje gehad eigenlijk.

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 10:04

blackstar schreef:
Over 2 weken komt er een zadelmaker voor mijn pony. Als we een geschikt zadel kunnen vinden dan gaan we over van een boomloze Barefoot naar een dressuur zadel *\o/* .
Ik heb mij dus al een aantal jaar niet meer verdiept in dekjes... :=

Maar welke dekjes zijn nou echt fijn van Kramer

Deze is heel mooi, maar blijft deze ook mooi na gebruik en wassen?
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... -Essential

En deze...
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... ldek-Basic


Ik heb het eerste dekje in de kleur Green lake. Mooi dekje maar het glijd als de ziekte onder mijn zadel (andere dekje blijven gewoon netjes liggen) en is dus ook de rede dat ik hem niet vaak pak.

dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 14:46

Murphylover schreef:
blackstar schreef:
Over 2 weken komt er een zadelmaker voor mijn pony. Als we een geschikt zadel kunnen vinden dan gaan we over van een boomloze Barefoot naar een dressuur zadel *\o/* .
Ik heb mij dus al een aantal jaar niet meer verdiept in dekjes... :=

Maar welke dekjes zijn nou echt fijn van Kramer

Deze is heel mooi, maar blijft deze ook mooi na gebruik en wassen?
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... -Essential

En deze...
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... ldek-Basic


Ik heb het eerste dekje in de kleur Green lake. Mooi dekje maar het glijd als de ziekte onder mijn zadel (andere dekje blijven gewoon netjes liggen) en is dus ook de rede dat ik hem niet vaak pak.



Ik heb de green lake van de eerste ook. Valt erg klein!

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 16:42

Dank voor jullie antwoorden.
Dan valt die af.

Dais_

Berichten: 4027
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 16:51

candalisa schreef:
Ania schreef:
Hebben jullie het ook gehad dat je iets in je mandje hebt en dat het bij het afrekenen opeens eruit is? Zo vervelend.. Is het opeens uitverkocht, terwijl het al in mijn mand zat ;(

Ja zelfs als ik het al betaald heb en verzonden is toen ik mijn pakket binnen had stond er op de bon uitverkocht en kreeg ik het geld terug gestort


Dit heb ik ook eens gehad. Niet eens een mail gehad toen. Ik rekende op een nieuwe winterjas en ik kreeg alleen wat prulletjes die ik besteld had en het geld van de jas zou terug gestort worden. Dat was toen echt een domper. Uiteindelijk heb ik een andere besteld en daar ben ik nu nog altijd heel blij mee, maar even contact vooraf had wel fijn geweest.

silby

Berichten: 5412
Geregistreerd: 18-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 14:12

Heeft iemand toevallig een foto van de kleur Dusty rose of braam op een haflinger?

DenieesB

Berichten: 479
Geregistreerd: 11-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 15:28

Ik wilde graag de baselayer in Jade bestellen, maar deze is er niet meer in XS en ik heb net reactie van Kramer dat deze niet meer op voorraad komt ;(

Iemand heel heel toevallig de Jade in XS die ik zou kunnen overnemen? :x

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 15:34

Heb de Fengur baselayer nog besteld in twee kleuren. Echt fijne shirts om mee te trainen.

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 20:34

Texas02 schreef:
Op de Duitse site (kraemer-pferdesport.de) staan bij veel producten wel recensies (wel in het Duits natuurlijk). Daar kijk ik vaak als er op de Nederlandse site geen recensies staan.

Toevallig zocht ik in dit topic iets over recensies bij Kramer. Ik krijg er nooit een automatische mail van bijvoorbeeld en nergens zie ik een mogelijkheid om producten te beoordelen. Is andersom ook fijn om van andere mensen feedback te lezen m.b.t. maten enzo. Of heb ik iets gemist en kun je ergens reviews plaatsen?

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 20:35

Ik krijg de ene keer wel mail om een artikel te beoordelen en de andere keer niet.

Texas02

Berichten: 4601
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 20:38