Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dais_

Berichten: 4032
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 05:33

Ik heb een beschadigd product ontvangen van kramer. Weet iemand of je dan de retour kosten van 4.99 ook moet betalen? Dat zou ik wel waardeloos vinden namelijk...

MoonWencke

Berichten: 5454
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 07:14

Ik geloof van niet. Even contact opnemen met de klantenservice :)

Dais_

Berichten: 4032
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 08:52

MoonWencke schreef:
Ik geloof van niet. Even contact opnemen met de klantenservice :)


Heb ik gedaan maar reactie kan tot 3 werkdagen duren. Bokt is sneller haha.

Verder is het een heel mooi halster, maar hij is niet goed geverfd en er zitten fouten in met de stiksels. Een maandag ochtend product denk ik.

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 11:10

Neehoor, gewoon even contact met Ze opnemen. Ik heb het hier een keer gehad met een hoofdstel: gesp was binnenste buiten erop gezet. Terug gestuurd en kon kiezen: geld terug of dat ze alsnog een andere gingen sturen.

MoonWencke

Berichten: 5454
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 13:03

Wilde er nog iemand een € 10 kortingscode bij besteding vanaf € 50? Geldig t/m 30 augustus.

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 14:18

Dais_ schreef:
Ik heb een beschadigd product ontvangen van kramer. Weet iemand of je dan de retour kosten van 4.99 ook moet betalen? Dat zou ik wel waardeloos vinden namelijk...

Snelste reactie krijg je via facebook messenger volgens mij, fotootje meesturen en je krijgt vervanging

Coentjuh

Berichten: 9847
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 17:37

MoonWencke schreef:
Wilde er nog iemand een € 10 kortingscode bij besteding vanaf € 50? Geldig t/m 30 augustus.

Ik zou wel interesse hebben, je hebt een PB!

Dais_

Berichten: 4032
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 07:17

Maddy_Paola schreef:
Dais_ schreef:
Ik heb een beschadigd product ontvangen van kramer. Weet iemand of je dan de retour kosten van 4.99 ook moet betalen? Dat zou ik wel waardeloos vinden namelijk...

Snelste reactie krijg je via facebook messenger volgens mij, fotootje meesturen en je krijgt vervanging



Ik had gemaild, maar ik kreeg een beetje een gekke reactie terug.

Iets in de trant van: wat jammer dat het product niet voldoet bij normaal gebruik o.i.d.?

Ja maar.. hij is beschadigd geleverd, hij is letterlijk alleen de doos uitgeweest om een foto te maken en er terug ingestopt :')

Maargoed, hij is nu retour 'ter beoordeling'...

JosjeDZ
Berichten: 268
Geregistreerd: 23-11-11

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 22:16

Heeft iemand de nieuwe catalogus al?

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 07:23

Nee nog niet

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:05

Texas02 schreef:
Zooo gaaf, het nieuwe dekje! En ik heb er een bijpassende frontriem bij gekocht (niet van Kramer, van Hypostore :+)! <3

[ [url=m/8Wuut6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nlri2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u3Pa3c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K8XoTw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fSvMip.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ben je er nog blij mee? :+

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:06

Ik heb hem vanwege vakantie nog maar 2x gebruikt :+ Maar ik ben er heel blij mee! :j

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 11:35

Texas02 schreef:
Ik heb hem vanwege vakantie nog maar 2x gebruikt :+ Maar ik ben er heel blij mee! :j

Dan wil ik je als tip geven: ga er niet mee rijden als je denk dat je paard echt veel gaat zweten. Dekje neemt vocht slecht op en daardoor word de buitenstof helemaal lelijk.

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:13

Petrichor schreef:
Texas02 schreef:
Ik heb hem vanwege vakantie nog maar 2x gebruikt :+ Maar ik ben er heel blij mee! :j

Dan wil ik je als tip geven: ga er niet mee rijden als je denk dat je paard echt veel gaat zweten. Dekje neemt vocht slecht op en daardoor word de buitenstof helemaal lelijk.


Echt? Dat ging bij mij prima. Ik heb er de tweede keer zo mee gereden dat hij echt goed nat geworden is. Ik heb hem meegenomen naar huis om te drogen en later die avond was hij weer droog en nog net zo mooi als voor tijd.

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:16

Bij mij was het dekje aan de bovenkant net zo nat als de onderkant, ik had hem netjes uitgehangen over het wasrek maar hij is nu dus spuuglelijk opgedroogd ik denk door het zout. :(

Macs

Berichten: 7640
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:22

Dan neemt ie toch juist goed vocht op?
Hij ventileert dan alleen slecht.

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 14:19

Hij was bij mij wel bovenop ook nat, maar dat is netjes weer opgedroogd en mooi gebleven.. Ik ben benieuwd hoe dat de volgende keren dan gaat. Maar helpt even wassen niet om hem weer mooi te krijgen? Of anders even met Dasty vlekkenspul van de Wibra, dat krijgt er bij mij zelfs zwarte zadelvlekken uit..

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 16:38

Macs schreef:
Dan neemt ie toch juist goed vocht op?
Hij ventileert dan alleen slecht.

Naja hij was echt verzadigd met zweet, dat heb ik nog nooit eerder mee gemaakt met een dekje. Het is een erg mooi dekje zeker weten, maar kwa kwaliteit kan ik hem helaas niet aanraden. Baal er wel heel erg van..

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 16:39

Texas02 schreef:
Hij was bij mij wel bovenop ook nat, maar dat is netjes weer opgedroogd en mooi gebleven.. Ik ben benieuwd hoe dat de volgende keren dan gaat. Maar helpt even wassen niet om hem weer mooi te krijgen? Of anders even met Dasty vlekkenspul van de Wibra, dat krijgt er bij mij zelfs zwarte zadelvlekken uit..

Ik heb hem nog niet gewassen, misschien ga ik hem van de week even met de hand wassen. Durf dat glim stofje niet zo goed in de wasmachine te doen.

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 16:45

Daar zou hij wel tegen moeten kunnen.. Anders is het niet best, een dekje dat niet gewassen worden kan..

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 19:04

Dat vlekken spul waar jij het over hebt moet je dat gewoon in sprayen en dan afspoelen? Misschien een idee om die te halen. :)

kitobeer

Berichten: 1293
Geregistreerd: 16-07-14
Woonplaats: Baarle nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 20:21

Macs schreef:
Dan neemt ie toch juist goed vocht op?
Hij ventileert dan alleen slecht.


Lijkt mij erg slecht voor je zadel. Je dekje is voor het absorberen maar als het vol is gaat de rest in je leder van de kussens

Spenk
Berichten: 21781
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 20:51

Een dekje is niet om te absorberen en je zadel is gemaakt om daar tegen te kunnen :) daarom moet je ook regelmatig de kkussen schoonmaken maar dat doen veel mensen niet.

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 21:44

Klopt, gewoon de kussens even meenemen als je je zadel poetst! Dan geeft dat geen problemen :)

De Dasty doe ik gewoon met een natte doek of spons op de vlek, goed inwrijven en laten drogen. Of eventueel even met gewoon een natte doek of spons er weer over als ik de Dasty erop doe en het schuimt, dan haal ik daarmee de schuim eraf. Werkt ook goed bij kleding trouwens! En je kunt het ook op de vlek doen met natte doek of spons, in laten werken en dan in de wasmachine. Zo hoort het officieel. Maar voor mij werkt de andere manier ook goed :j

Macs

Berichten: 7640
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 23:12

kitobeer schreef:
Macs schreef:
Dan neemt ie toch juist goed vocht op?
Hij ventileert dan alleen slecht.


Lijkt mij erg slecht voor je zadel. Je dekje is voor het absorberen maar als het vol is gaat de rest in je leder van de kussens

Daarom gebruik ik ook wollen onderleggers (zonder dekje) bij intensieve ritten. Dat ventileert wel goed.
Een zeiknat dekje neemt goed vocht op. Maar ventileert dus voor geen meter. Mijn paard krijgt daar hittestress van op haar huid (witte haren).
Vroeger reden ze ook zonder dekjes, een zadel met wolvulling hoort daar tegen te kunnen.