Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 22:02

Ik vind het echt zo'n gave kleur, ook bij mijn zadel.. <3 De shirtjes zijn wel lichter grijs dan de rand, maar het zal vast niet misstaan. Grijs kan eigenlijk bijna altijd wel. Dus blij mee!

Afbeelding
Afbeelding

Gigixponys

Berichten: 2748
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 22:08

Ohnee de dekjes zijn in de sale, weet iemand tot wanneer? Mag eigenlijk nog geen nieuwe. :')

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 00:03

Gigixponys schreef:
Ohnee de dekjes zijn in de sale, weet iemand tot wanneer? Mag eigenlijk nog geen nieuwe. :')


Oww, dat vind ik wel heel gemeen, daar was ook geen aankondiging van :+

different1
Berichten: 3634
Geregistreerd: 12-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 17:35

Ik heb dit shirt voor m'n verjaardag gekregen, want heb alleen een shirt met korte mouw bij m'n donkerblauwe set
Afbeelding

En omdat er toch korting is, en ik een heel tof zilver-glitterdekje heb maar nog geen echt bijpassend shirt, kon ik het niet laten deze ook te bestellen :+
Afbeelding

Ik twijfel nog voor donkerblauwe peesbeschermers :')

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 18:19

Heel mooi! Die zilver is ook chique!

Gigixponys

Berichten: 2748
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 21:45

Ik had geprobeerd de korting uit mijn hoofd te zetten, maar vandaag kwam er een facebook post over. Mislukt dus. :')

2 nieuwe dekjes rijker..
Afbeelding

Ik ben benieuwd. :D Mijn mama is niet blij daarentegen. _O-

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 22:27

Die Coin dekjes zijn heel fijn vind ik :j Ik heb er twee van, roze (Lipstick) en paars :) Die andere heb ik niet, heb hem wel gezien in de winkel. Jade is een hele mooie kleur, ik heb het Glitter Explosion halster in die kleur :D Ik twijfelde nog wel over de andere Glitter Explosion in Jade, met dat bontje. Maar ik weet niet hoe veel ruimte er dan voor het zadel is met zo'n bontje. En onder mijn bareback pad heb ik al een bontje, dus dat zou dan bont op bont zijn en dat lijkt me ook niet fijn. En hij moet er wel onder, omdat het bontje niet onder het dekje door gaat bij het dekje.

https://www.kramer.nl/SALE/Paard/Zadeld ... -Explosion

Gigixponys

Berichten: 2748
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 09:03

Dat vond ik ook mooie kleuren. Maar roos is op zich mijn ding niet zo, dus ookal vond ik het mooi, zou ik het niet zo rap kopen.
Paars heb ik al van de basic deluxe.

Ik had vooral een beetje schrik dat het Jade niet leuk ging passen op bruin. Maar nu met de korting durf ik het wel proberen. :P
Heb altijd gezegd dat ik geen bruine moest hebben. En nu vind ik het dus heel moeilijk te zien wat daar bij past. :') Mijn eerste dekje was de mahonie basic deluxe en dat vond ik amper opvallen op hem.

Met bontrandje vond ik ook wel mooi, maar ben vrij zeker dat mijn zadel daar deels over gaat vallen. Dus dan is dat ook niet mooi meer.

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 09:05

En vooral heel oncomfortabel voor paard als het zadel erop valt. := Dan moet je echt al opletten dat kussens erin vallen en volgens mij moet je een hele kleine inchmaat hebben dan.

Op bruin staat juist enorm veel. Dat is 1 van de makkelijkste kleuren!

Celebi
Berichten: 3654
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 11:02

Mijn ervaring is juist dat die bont randjes bij Kramer enorm groot zijn in verhouding met bijvoorbeeld een dekje van HVPolo. Dat merk is zo smal dat mijn kussens volledig op het bont vallen. Het dekje van Kramer daarentegen heeft eigenlijk weer teveel ruimte, maar dat is natuurlijk wel beter dan andersom!

Over een andere boeg: heeft iemand een onderlegger met bont van Kramer? De meeste onderleggers hebben een hele dikke bontrand aan de achterkant waardoor ik mijn dekjes niet in de kamer kan trekken. Ik zag een nieuwe bij Kramer die dit veel minder leek te hebben dus ik zoek ervaringen. :D

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 13:06

Net in de brievenbus:
10% kortibg op volledig assortiment van 13 juli t/m 17 juli. In mega stores en online.

Gigixponys

Berichten: 2748
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 21:42

Hier ook gehad. Zie op de site nu ook gratis verzendkosten. Maar heb net 2 dekjes gekocht en daar was toen ook al rond de 30% korting op. Die actie loopt ook nog.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 23:25

Ik zag het.. Maar eigenlijk mag ik echt niet :+ Dat dekje met bontje in de kleur Jade is nog wel steeds in de aanbieding.. Maar ja, zo zonde als blijkt dat hij niet past en eigenlijk heb ik ook wel genoeg _O-

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 23:26

Mijn ene schoen gaat al stuk, welke ik begin februari gekocht heb. Ik heb de klantenservice een berichtje gestuurd op facebook met een foto erbij, ik ben benieuwd wat ze zeggen. Heb gevraagd of ik dan ook naar de winkel kan om te ruilen als het onder garantie valt, want als het eerst opgestuurd moet worden, zij dan een waardebon terug moeten sturen en ik dan nog nieuwe schoenen moet bestellen, zijn we weer een poos verder en ik moet wel wat aan naar de paardjes :+ Dus ik ben benieuwd naar hun antwoord. Maar als ze iedere keer zo snel stuk gaan, moet ik toch maar eens die van Mountain Peak proberen die hier eerder aangeraden werden. Alleen ik hoop dat het nu wel onder garantie valt.

Afbeelding

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 16:59

Welke schoenen van Mountain Peak hebben jullie dan, of zijn ze gewoon allemaal goed? Ik zat te denken om ze toch maar voor garantie op te sturen en een waardebon te nemen (als ze zeggen dat het garantie is uiteraard, heb nog geen antwoord) en morgen even naar de Scapino te gaan voor Mountain Peak schoenen. Is een stuk dichterbij, dus dat scheelt heel wat aan benzine. En die waardebon komt later ook wel weer van pas.

snorkel1986

Berichten: 3013
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 18:52

Gewoon de geheel leren variant.. glad donkerbruin leer.. wel ga ik er af en toe met ern kwast leer olie over ( 2x per jaar max..en vaak herfst en winter) zomer niet echt.. maar als ik ze bij de paarden aan heb zijn ze sl vrij versleten ( drasg ze eerst op het werk) en daar bij dus elke dag worden ze nat en met een vleugje chloor achtig spul ( vloer schrobben) en als de schoenen vies zijn gast die bezem ook over mij schoenen en gaat nog steeds prima *\o/*

muppetmayo

Berichten: 3398
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 18:59

Texas02 je kunt ze ook vanavond online bestellen, ze hebben vanavond op alles 20% korting online bij Scapino.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 20:25

muppetmayo schreef:
Texas02 je kunt ze ook vanavond online bestellen, ze hebben vanavond op alles 20% korting online bij Scapino.


Alleen vanavond? Dat is jammer, ik weet niet welke maat het moet zijn :( Want dat verschilt bij mij echt per schoen, die van Kramer heb ik in 37, maar ik heb vaak 38 en soms ook 39.. Misschien bestel ik dan wel op de gok :+ In ieder geval bedankt voor de tip, ik ga zo even kijken!

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 21:32

Vallen ze normaal, groot of klein? Ik wil ze wel vanavond gaan bestellen..

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 21:50

Heb mountain peaks, ik koop ze een maat groter omdat ik brede voeten heb, maar volgens mij vallen ze goed op maat verder.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 21:53

Super, dankjewel! Ik twijfel om ze in 38 en 39 te bestellen en dan de niet passende terug doen. Maar ergens vind ik dat een beetje raar omdat ik ze ook in de winkel ga afhalen en direct wil passen.. Maar die korting geldt morgen vast niet als ze niet blijken te passen. Zouden jullie dat doen of niet?

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 21:58

Dan neem je ze toch eerst mee naar huis en pas je ze daar?
edit; ik vind het overigens niet raar hoor en denk dat het ze niets kan schelen als je die andere direct terug doet.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 22:00

Ik wilde eigenlijk vanuit de winkel gelijk door naar stal, dus dan moeten ze eigenlijk aan :+ Op stal passen is ook niet het allerbeste idee, straks worden ze vies..

Edit: ik heb nu besteld in beide maten, dan toch maar eerst even langs huis om te passen :') Ik hoop dat ik ze morgen mag ophalen, ze liggen wel allebei op voorraad in de winkel.

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 09:24

Dan pas je ze toch in de winkel :?

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 10:49

Vind ik op zich best raar om te doen omdat ik 2 maten besteld heb en dus sowieso één terug moet doen. Maar misschien doe ik dat toch wel, het is wel makkelijker :+ Eerst maar hopen dat ze vandaag klaar staan, anders wordt het morgen pas :+