Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 100 [ 2496 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 100  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Hier is het boek ook nog niet binnen en geen vip.

Twijfel er wel over om het te doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 07:56 



 
Profiel   

Ik heb (nu) het boek nog niet aangevraagd omdat ze zeggen dat het automatisch gaat. Maar vorig jaar heb ik het echt div mailen aangevraagd en dat heeft echt vaak meer dan 1 maand geduurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 11:59 



 
Profiel   

Ik heb het boek ook al bijna 2 weken binnen.

Ik had 2 paar jodphurs besteld van Steeds. Allebei maat 39, wel verschillende types. Het ene paar zit als gegoten, het andere paar is echt veel te groot! :+
Maar kijken of ik een vriendin er blij mee kan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 13:26 



 
Profiel   

Hier de gids ook al 2 weken liggen.

Van de week weer wat besteld een winterjas en hoofdband voor mijn dochter
en een vest voor mij zelf.

Ze hebben weleens leukere artikelen gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 13:50 



 
Profiel   

supertammy schreef
Wie heeft er ervaring met de jeans van Stonedeek? Valt de maat gewoon 'normaal'? Blijven ze lang mooi? (ik heb wat spijkerbroeken die snel uitgerekt waren van te fietsen)



het verschilt echt per model !
ben een paar weken terug in Duitsland naar de winkel geweest (westerstede) en daar heb ik meerdere gepast.
ik heb nu 2 verschillende broeken, maar ook verschillende maten !

zowel breedte als lengte zijn anders, maar ze zitten wel precies hetzelfde....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:25 



 
Profiel   

MissYvette4u schreef
2 jr terug een hele fijne winterjas bij kramer gekocht, ik geloof merk (of type) charlotte. Met leuke scheve rits. Helaas half jr geleden rits kapot gegaan.

De jas hebben ze niet meer. Zit te denken om een paar verschillende jassen te bestellen en die niet fijn zitten terug te sturen. Maar heb ook spijkerbroeken nodig hhhmmm wil graag naar de winkel maar heb je daar vacc bewijs oid voor nodig?


een week op 3 terug waren ik en zusje in westerstede (D) . Zolang je een mondkapje op doet in de winkel vroegen ze nergens om...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:27 



 
Profiel   

Ik ben Vip, maar het boek is altijd eerder binnen bij mijn ouders (geen vip) dan bij mij, dus ik denk niet dat je vip account gelinkt is aan de levertijd van je boek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:37 



 
Profiel   

Ik gooide dat boek altijd gelijk weg, tot ik me ervoor kon afmelden. Zonde van al die bomen, zeker nu met papiertekort :+
Lang leve online :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:40 



 
Profiel   

Hebben jullie al ervaring met de rijleggings? Wij gaan volgende week als we toch op vakantie zijn langs de winkel, dus ik kan wel passen. Maar blijven ze goed?

Heb wel een lijstje wat ik wil hebben :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:46 



 
Profiel   

Ik zag vorig jaar iedereen het boek al hebben en ook mensen in de omgeving (20 km verderop), maar ik had hem nog niet. Dit jaar had ik hem eerder! :D Ik heb hem nu een weekje in huis denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 16:07 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Hebben jullie al ervaring met de rijleggings? Wij gaan volgende week als we toch op vakantie zijn langs de winkel, dus ik kan wel passen. Maar blijven ze goed?

Heb wel een lijstje wat ik wil hebben :')


Ja, ik heb er inmiddels twee voor de zomer en twee voor de winter. Qua maten heb ik een maat groter dan mn normale maat.
Voor mij is t jammer dan ze high waist zijn, dat had van mij niet gehoeven.
De siliconen grip op de winter versie had van mij niet gehoeven. De telefoonzakjes op de zomerversie vind ik veel te lang helaas.
Verder draag ik ze naast mijn kerrits broeken, die vind ik wel fijner, maar zijn ook veel duurder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 16:57 



 
Profiel   

[ img ]

Heeft iemand deze deken toevallig in gebruik? Mijn paard heeft een erg moeilijke bouw, heb al allerlei verschillende dekens geprobeerd, van goedkoop tot erg duur. Niets past helemaal lekker. Het is een Fries met een, helaas, wat gezonken rug en een heel best front. Bij de meeste dekens zit ik met het euvel dat die allemaal te strak op de schoft zitten. De halve halzen gaan nog het beste, maar zit voor het mooie en voor mijn paard ook niet altijd goed.
Wie heeft hier ervaring mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 18:09 



 
Profiel   

Ik heb "gewone" kwpnners maar ik heb hetzelfde probleem. Veel schoft en veel hals. Als mijn oaard zn hoofd naar beneden doet hangt hij echt vol op de voorsluiting en drukt de deken op zn schoft. Een Amigo Big Neck zit ook maar zozo. Deken op dit plaatje lijkt me niet heel ruim, maar ik lees wel even mee. Wie weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 21:45 



 
Profiel   

Raar van die gids, al kreeg ik hem hiervoor ook niet terwijl ik wel een paar keer per jaar bestelde. Ik kreeg hem altijd van mijn moeder die ooit een bon voor mij besteld had en hem niet afgezegd kreeg :+ ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 21:52 



 
Profiel   

janna schreef
Ik heb "gewone" kwpnners maar ik heb hetzelfde probleem. Veel schoft en veel hals. Als mijn oaard zn hoofd naar beneden doet hangt hij echt vol op de voorsluiting en drukt de deken op zn schoft. Een Amigo Big Neck zit ook maar zozo. Deken op dit plaatje lijkt me niet heel ruim, maar ik lees wel even mee. Wie weet.


In deze deken zitten softshell inzetstukken bij het halsgedeelte. De binnenkant van de highneck heeft een vulling die de druk zou verdelen. Ik denk dat dat, ivm de royale loopsplit, wat meer comfort gaat geven. En of hij op maat valt. Maar hoor graag van gebruikers van deze deken hun ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 22:28 



 
Profiel   

Hier geen vip, maar schijn wel een jaar lang gratis verzenden te hebben. Heb namelijk een winteclite daar gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 14:46 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Hebben jullie al ervaring met de rijleggings? Wij gaan volgende week als we toch op vakantie zijn langs de winkel, dus ik kan wel passen. Maar blijven ze goed?

Heb wel een lijstje wat ik wil hebben :')


Ik ben heel blij met mijn legging. Heb een wat dikkere gekocht qua stof voor de winter. Was dacht ik e40

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 15:50 



 
Profiel   

Iemand enig idee hoe de springschoenen/bellboots van kramer vallen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 16:19 



 
Profiel   

Kimberley_ schreef
Iemand enig idee hoe de springschoenen/bellboots van kramer vallen?


Ligt eraan welke?
Die van showmaster vallen wat klein. Voor mijn paard van 176 heb ik extra full nodig.
De full was te klein en die paste de e pony van de buren wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 16:22 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 07:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 16:45 



 
Profiel   

Dayanara schreef
MyWishMax schreef
Hebben jullie al ervaring met de rijleggings? Wij gaan volgende week als we toch op vakantie zijn langs de winkel, dus ik kan wel passen. Maar blijven ze goed?

Heb wel een lijstje wat ik wil hebben :')


Ik ben heel blij met mijn legging. Heb een wat dikkere gekocht qua stof voor de winter. Was dacht ik e40


Daar keek ik ook naar. Ik heb nu in de winter een thermo broek onder rijbroek maar dat zit niet ideaal natuurlijk haha, dus wilde die wintermodellen passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 17:09 



 
Profiel   

Nobel01 schreef
Heeft iemand ervaring met deze deken?( 4 in 1 layer systeem?
)[ [url=m/UEr6Es.png]Afbeelding[/url] ]


Ja die heb ik.
Zitten twee schuimstukken bij de hals die wel iets zweterig zijn voor het paard op warmere dagen. Zitten twee losse dekentjes bij die je met een rits tussen de boven en onderlaag kan vastzetten met klittenband. Deken is niet heel zwaar, doordat die tussenliggende dekens niet heel erg lang naar beneden doorlopen aan de zijkanten.
Deken trok bij mij wel steeds scheef, maar verder vind ik het wel een mooie deken. Na 1 winter nog niets kapot of zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 20:02 



 
Profiel   

Heeft iemand dit hoofdstuk en bevalt het?
Felix Bühler
Gently Anatomical Innovation en evt fotos

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 07:20 



 
Profiel   

Miran schreef
Hoeveel mensen hebben de gids al binnen?
Ik ben vip-lid maar merk al dat dat geen aanrader is, hoor niets over extra aanbiedingen en nog geen gids gezien…

Ik heb de gids al een week of 3 in huis. Ik ben geen vip-lid, maar ik krijg wel regelmatig aanbiedingen via de post binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 15:23 



 
Profiel   

Hey allemaal! Ik zit te denken. de collectie babykleding van steeds. Zijn dat kleine of grote maatjes? Ik heb babykleding gezien op de site super cute <3 . Maar hbb het maar in 74/80(9) en 86/92(12). Mijn 1jarig dochtertje is stilletjes aan,aan het uitgroeien naar maatje 80. Ze draagt nu 74, maar word wel krap..hmm... ik kan het niet zomaar gaan bekijken natuurlijk. :D ben aan denken welk ik 't beste zou nemen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 10:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 100 [ 2496 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 100  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen