Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 32 van de 100 [ 2496 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 100  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Celebi schreef
Morgen komt er voor mij ook eindelijk weer een kramer pakketje binnen met wat baselayers en een lekker fleece vest. :D


en? Heb je je pakketje ontvangen?
Hier problemen met een pakket, en niemand die me kan vertellen wanneer het komt of dat het Uberhaupt nog komt. }:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 06:34 



 
Profiel   

Ik heb het pakketje met de ontbrekende artikelen ontvangen ze hadden een artikel verkeerd geleverd ik had een vest ipv een trui besteld en ik mocht de trui ook gewoon houden nu netjes mijn vest gekregen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 08:18 



 
Profiel   

candalisa schreef
Ik heb het pakketje met de ontbrekende artikelen ontvangen ze hadden een artikel verkeerd geleverd ik had een vest ipv een trui besteld en ik mocht de trui ook gewoon houden nu netjes mijn vest gekregen!


Wauw nette klantenservice _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 09:26 



 
Profiel   

Blaze1994 schreef
candalisa schreef
Ik heb het pakketje met de ontbrekende artikelen ontvangen ze hadden een artikel verkeerd geleverd ik had een vest ipv een trui besteld en ik mocht de trui ook gewoon houden nu netjes mijn vest gekregen!


Wauw nette klantenservice _/-\o_

Echt heel netjes idd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 09:27 



 
Profiel   

Citaat
:D *D Dacht precies hetzelfde, maar dan niet voor dekens, maar om eens een middagje te shoppen zodat je echt even kunt voelen hoe dik die jassen nu daadwerkelijk zijn.
Ik heb de regenjas van FB, die zit super fijn en werkt uitstekend! Maar dat is toch altijd anders dan winterjassen of het passen van broeken.

Ben alleen bang dat het beetje uit de hand gaat lopen met alle leuke dingen die ze hebben :x _O-

Ik doelde ook op jassen voor mezelf, om te gebruiken bij de paarden :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 09:28 



 
Profiel   

karrij schreef
en? Heb je je pakketje ontvangen?
Hier problemen met een pakket, en niemand die me kan vertellen wanneer het komt of dat het Uberhaupt nog komt. }:)


Jazeker! Oh en wat ben ik er blij mee. De baselayers passen perfect, eentje heeft een dunne zachte fleece voering en dat fleece vest is zo lekker warm. Wilde 'm al bijna niet meer uitdoen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 09:59 



 
Profiel   

Celebi schreef
karrij schreef
en? Heb je je pakketje ontvangen?
Hier problemen met een pakket, en niemand die me kan vertellen wanneer het komt of dat het Uberhaupt nog komt. }:)


Jazeker! Oh en wat ben ik er blij mee. De baselayers passen perfect, eentje heeft een dunne zachte fleece voering en dat fleece vest is zo lekker warm. Wilde 'm al bijna niet meer uitdoen. :')


Wanneer heb jij besteld als ik vragen mag, ik vorige week donderdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 14:57 



 
Profiel   

karrij schreef
Wanneer heb jij besteld als ik vragen mag, ik vorige week donderdag.


Woensdag 29 september en ik kreeg dinsdag een mail dat het verstuurd was. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 15:00 



 
Profiel   

Celebi schreef
karrij schreef
Wanneer heb jij besteld als ik vragen mag, ik vorige week donderdag.


Woensdag 29 september en ik kreeg dinsdag een mail dat het verstuurd was. :j


Wacht nog maar even af, vind het wel heel vervelend,ze houden je zelf niet op de hoogte , je moet er maar naar gissen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 16:06 



 
Profiel   

Celebi schreef
karrij schreef
en? Heb je je pakketje ontvangen?
Hier problemen met een pakket, en niemand die me kan vertellen wanneer het komt of dat het Uberhaupt nog komt. }:)


Jazeker! Oh en wat ben ik er blij mee. De baselayers passen perfect, eentje heeft een dunne zachte fleece voering en dat fleece vest is zo lekker warm. Wilde 'm al bijna niet meer uitdoen. :')

Welke heb je gekocht? Die dingen zoek ik nl ook nog, net als een fijne winterrijbroek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:25 



 
Profiel   

Hier de linkjes:

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... leeve-Anna

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... longsleeve

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... s-Emily-II

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:45 



 
Profiel   

Ik ben vandaag in Neunkirchen geweest. Mooie winkel, maar wat staat alles daar dicht op elkaar zeg!

Desalniettemin een vestje, halster en poetsblok gekocht. Oh en bremsen bremsen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:59 



 
Profiel   

Ik heb het PS of Sweden Willow Navy shirt nog besteld, die gaat dan in ieder geval bij mijn Ombre Navy dekje en mijn Marine dekje passen, hopelijk lijkt het ook goed bij de ES Monaco Blue, want dit wordt toch echt eerst mijn laatste aankoop voor de komende tijd.. ik zal het volgende week wel zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 21:53 



 
Profiel   

Celebi schreef

Dank je wel!
Die middelste had ik ook al naar gekeken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 18:13 



 
Profiel   

En die is me fijn! Zo warm en zacht van binnen. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 20:08 



 
Profiel   

Kidde schreef
Wesseltje schreef
Iemand hier ervaring met de jeans rijbroeken van Felix buhler? Vallen ze als de aangegeven maat?

Ze vallen hetzelfde als de andere rijbroeken van de Kramer vind ik, dus wat groot. Ik heb zelf bijvoorbeeld maat 38 gekocht ipv maat 40 wat ik normaal meestal heb.

Super, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 23:18 



 
Profiel   

Celebi schreef
En die is me fijn! Zo warm en zacht van binnen. <3

Hij zit in m'n mandje, vanavond even verder afronden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 21:32 



 
Profiel   

Iemand ervaring met de Steeds winter stallaarzen?
https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... en-Siberia

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 11:45 



 
Profiel   

die zijn leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 11:48 



 
Profiel   

[ img ]
Weet iemand of dit t shirt bij de jade van ps of Sweden past? En iemand nog tips voor kleurmatches van ps?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 18:35 



 
Profiel   

Lapach schreef
[ [url=m/aytGrq.png]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand of dit t shirt bij de jade van ps of Sweden past? En iemand nog tips voor kleurmatches van ps?


Deze kleur past bij de lemieux sage. Weet niet hoe de jade er uitziet maar dan heb je misschien een kleurindicatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:17 



 
Profiel   

xSannee schreef
Lapach schreef
[ [url=m/aytGrq.png]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand of dit t shirt bij de jade van ps of Sweden past? En iemand nog tips voor kleurmatches van ps?


Deze kleur past bij de lemieux sage. Weet niet hoe de jade er uitziet maar dan heb je misschien een kleurindicatie.


Niet helemaal precies de sage, hij is klein beetje donkerder maar te paard valt t niet heel erg op

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:21 



 
Profiel   

Deze kleur past bij de lemieux sage. Weet niet hoe de jade er uitziet maar dan heb je misschien een kleurindicatie.[/quote]

Oke super thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:21 



 
Profiel   

Maddy_Paola schreef
xSannee schreef

Deze kleur past bij de lemieux sage. Weet niet hoe de jade er uitziet maar dan heb je misschien een kleurindicatie.


Niet helemaal precies de sage, hij is klein beetje donkerder maar te paard valt t niet heel erg op


Uiteraard, het zijn 2 verschillende merken. Dus iets kleurverschil houd je altijd. Maar de toon is wel erg in dezelfde richting :D

En inderdaad, op het paard zie je het verschil amper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:25 



 
Profiel   

https://bokt.digidip.net/visit?url=http ... 8%23unread
https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Nieu ... eeve-Viola

Deze zijn zomaar in mijn winkelmandje gevlogen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 32 van de 100 [ 2496 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 100  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen