Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 41 van de 99 [ 2452 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Maaraatje schreef
Texas02 schreef
Heeft iemand misschien deze riem? Blijft de glitter er goed op zitten en laat het niet af? Ik ben best verliefd <3

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-acce ... riem-Clara



Ik heb die andere van kramer met al die steentjes. In de zon niet normaal zo mooi het glimt. En die blijft echt heel mooi. Heb hem nu al meer dan een jaar intensief in gebruik en nergens schade. Meerdere stalgenoten hebben hem ook en zijn ook nog steeds tevreden.


Bedoel je deze? https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-acce ... n/riem-Liv
Die vind ik ook heel mooi.. Ik denk dat die andere dan afvalt voor mij, ik had dit met mijn vorige riem namelijk ook en dat irriteerde me echt..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 21:11 



 
Profiel   

Ik heb deze. Vond zelf die gesp er prettiger uitzien. Maar ik denk dat de kwaliteit hetzelfde zal zijn. De steentjes zitten op dezelfde manier vast. Ook fijn dat ik nog steeds geen steentjes verloren ben.

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-acce ... em-Alkeste

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 22:34 



 
Profiel   

Die is ook mooi!!! Nog maar even over nadenken dan, welke ik wil. Ik had wel een andere hele mooie gezien (niet bij Kramer, bij Agradi), maar die kost bijna 48 euro en dat vind ik voor een riem toch echt best veel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 23:09 



 
Profiel   

Niet de beste foto, maar ik heb mijn Felix Buhler dekje met gouden spetters weer op stal liggen en vind hem toch wel heel mooi.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 10:45 



 
Profiel   

AlwaysH schreef
Lukasje schreef
Heeft iemand ervaring met deze dekjes? Hoe is de kwaliteit, blijven ze netjes liggen, laten ze de schoft vrij?

https://www.kramer.be/NIEUW/Paard/Nieuw ... rd-Glamour

https://www.kramer.be/NIEUW/Paard/Nieuw ... s-Diamonds

https://www.kramer.be/NIEUW/Paard/Nieuw ... s-Diamonds


Ik vind Felix buhler dekjes heel netjes liggen. Er ligt een cadeau voor mams (die Bokt heeft, dus sssst) onder de kerstboom dus ik stuur je wel effe pb.

Zit een schoftuitsparing op, dus ligt heel mooi. Schuiven doen ze hier niet, maar zitten ook klittenbandjes op.


Ontvangen! Dankje!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 10:52 



 
Profiel   

Op dit moment zijn er geen kortingscodes voor Kramer, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 23:17 



 
Profiel   

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de stonedeek jeans? Hoe bevallen ze? En hoe vallen ze qua maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 14:23 



 
Profiel   

In de catalogus staan ze gesorteerd per type (skinny, regular etc). Ik heb de Floral Heaven en die is skinny. Lengte 30 valt best lang. Qua wijdte valt tie normaal denk ik. Nog niet gedragen, alleen gepast en hangt nog steeds netjes mooi te wezen in mijn kast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 19:10 



 
Profiel   

Van 25 tot 31 december hebben ze weer 10% korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 20:44 



 
Profiel   

Ja, helaas heb ik al besteld. Mijn pakketje komt morgen als het goed is *\o/* Maar ben er blij om dat ik al besteld heb, want het gaat om twee warme truien, dus die kunnen volgende week direct aan als het nog steeds zo koud is :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 21:24 



 
Profiel   

Wesseltje schreef
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de stonedeek jeans? Hoe bevallen ze? En hoe vallen ze qua maat?

Ik heb er 2, de Eliza en Adorable Amy. De maten vallen normaal. De Adorable Amy had voor mij een maatje kleiner gekund, daar moet ik echt een riem bij om. De Eliza zit als gegoten. Fijne broek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 22:17 



 
Profiel   

Dank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 22:18 



 
Profiel   

*komt uit de meeleeshoek*

FriesWytske schreef
Van 25 tot 31 december hebben ze weer 10% korting.



De korting van 10% kun je al gebruiken. Ik heb zojuist een bestelling gedaan met de korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 23:09 



 
Profiel   

Voor de geïnteresseerden; heb diverse bovenkleding van Felix Buhler in maten M/L te koop in de kleuren green lake, nude, mahonie, mintgroen en grijs. Allemaal zo goed als nieuw en kleine prijzen, heb inmiddels te veel setjes die ik toch niet gebruik vandaar er veel weg mag. Meer info via PB want is natuurlijk niet toegestaan hier zo te adverteren :x ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 01:13 



 
Profiel   

MISTRAL94 schreef
*komt uit de meeleeshoek*

FriesWytske schreef
Van 25 tot 31 december hebben ze weer 10% korting.



De korting van 10% kun je al gebruiken. Ik heb zojuist een bestelling gedaan met de korting.

hoe vul je die in? Meestal gaat het bij mij automatisch. Ik heb nu geen bericht gehad over korting rond die dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 09:37 



 
Profiel   

Ik kreeg gisteren een kaartje van hun in de bus. Misschien dat die voor jou Germie vandaag komt??

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 09:53 



 
Profiel   

Ik kreeg gister ook een kaartje in de bus. Maar die code zou vanaf 25-12 geldig zijn geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 12:18 



 
Profiel   

Is dat omdat jullie VIP zijn? Ik krijg nooit kaartjes.. Maar ik heb ook even genoeg besteld misschien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 13:30 



 
Profiel   

Ik ben ook geen vip. Je kan ergens aanvinken dat je post wil ontvangen en dan krijg je dus post :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 13:34 



 
Profiel   

Ik krijg het niet gevonden waar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 13:36 



 
Profiel   

Ik kreeg die kaartjes automatisch nadat ik ooit iets besteld heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 13:53 



 
Profiel   

Ik heb jaren geleden (echt in 2013) een keer besteld en sindsdien krijg ik post (en heb ik ook wel vaker besteld nog).
Ben geen VIP

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 14:09 



 
Profiel   

Misschien bij catalogus bestellen? Ik weet verder ook niet, krijg het al jaren :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 14:18 



 
Profiel   

germie schreef
MISTRAL94 schreef
*komt uit de meeleeshoek*
De korting van 10% kun je al gebruiken. Ik heb zojuist een bestelling gedaan met de korting.

hoe vul je die in? Meestal gaat het bij mij automatisch. Ik heb nu geen bericht gehad over korting rond die dagen.


Ik krijg altijd kaartjes in de bus. Maar de korting gaat er al automatisch af op de site.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 18:13 



 
Profiel   

Ik heb me ooit een keer aangemeld voor de catalogus en nu krijg ik de kaartjes ook :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 18:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 41 van de 99 [ 2452 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen