Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 11:49

Ik weet niet meer of het deze was of een heel vergelijkbaar model, maar de lange jassen waren voor mij allemaal veel te groot. Ik draag maat s of m en in die jassen kon ik zelfs met dik vest nog zwemmen. Uiteindelijk dus ook niet genomen, maar ik vond ze extreem groot en wijd allemaal.

Dais_

Berichten: 4030
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 12:07

Ik heb zojuist even een mailtje gestuurd hoe het staat met mijn retour. 9 dagen geleden direct het halster retour gestuurd want hij was niet goed geverfd (zebra patroon!) en de stiksels waren heel lelijk.

Jammer dat het zo lang moet duren... het leek mij wel al super duidelijk op de foto's.

DinaxUllie

Berichten: 672
Geregistreerd: 08-10-08
Woonplaats: waar jij niet bent

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 12:37

Heel erg fijne jas Davos ll. Valt erg ruim dus een maat kleiner is wel fijner. Houd de kou en wind goed buiten. Ben er erg blij mee ondanks dat ie net te groot valt bij mij.

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 12:49

Hier gisteren de catalogus binnen, en ik kan met plezier zeggen dat er eindelijk weer een stel mooie parka's zijn. Dit jaar dus maar eens kijken welke ik mezelf gun :D

karrij
Berichten: 1055
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 12:49

DinaxUllie schreef:
Heel erg fijne jas Davos ll. Valt erg ruim dus een maat kleiner is wel fijner. Houd de kou en wind goed buiten. Ben er erg blij mee ondanks dat ie net te groot valt bij mij.


Ok fijn te horen, had jij ook een maat kleiner genomen?

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 12:50

Ik ga binnenkort wat longsleeves bestellen. Heb er een aantal van vorig jaar en die zijn erg fijn. Toen hadden ze weinig kleuren die ik wilde, nu juist te veel dus moet even goede selectie maken haha

Wesseltje

Berichten: 2183
Geregistreerd: 17-09-06

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 12:55

Heeft iemand hier ervaring met de Felix Bühler grip rijlegging Carina? En hoe deze vallen qua maat?

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 17:17

Heb hem deze week ook gekregen. Maar nog niet doorheen gebladerd. Nu heb ik ook niet echt wat nodig. Dus dat scheelt ook weer.

DinaxUllie

Berichten: 672
Geregistreerd: 08-10-08
Woonplaats: waar jij niet bent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 18:41

karrij schreef:
DinaxUllie schreef:
Heel erg fijne jas Davos ll. Valt erg ruim dus een maat kleiner is wel fijner. Houd de kou en wind goed buiten. Ben er erg blij mee ondanks dat ie net te groot valt bij mij.


Ok fijn te horen, had jij ook een maat kleiner genomen?


Ja hij is ook nog met elastieken wat strakker te maken bij de taile, maar een maat kleiner dan je eigen maar is wel echt aan te raden. Die van mij is ook een maat kleiner. Had eerst mijn eigen maat, maar dan zag je alleen nog voeten :')

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 19:06

Ik heb nog een jas nodig, maar rij wel even naar de winkel ivm passen.

karrij
Berichten: 1055
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 19:22

Ja hij is ook nog met elastieken wat strakker te maken bij de taile, maar een maat kleiner dan je eigen maar is wel echt aan te raden. Die van mij is ook een maat kleiner. Had eerst mijn eigen maat, maar dan zag je alleen nog voeten :')[/quote]


Hahaha ja joh is de jas zo lang??
Nou ben benieuwd als ik hem binnen krijg

fjordjes

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 19:25

Ik vind dat kurkuma dekje heel erg gaaf van de nieuwe collectie maar geen peesbeschermers erbij in die kleur...

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 20:28

Ik heb de nieuwe catalogus nu wel, hij zat nog in de brievenbus :+ vergeten te kijken gisteren :D Maar ik heb er niet veel bij. Het dekje dat ik in roze heb is er ook in het paars,die vind ik ook erg mooi. Maar hij staat niet in de catalogus. Betekent dat dat die kleur eruit gaat? :(

Raineri
Berichten: 6236
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 20:31

De catalogus lag op stal. Had beter niet kunnen kijken. Zaten echt mooie jassen bij. En eindelijk een shirt die ik kan matchen nu met de ES champagne :)

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 21:19

Ik vind zoveel jassen mooi in de nieuwe catalogus, maar jassen zijn mij vaak te kort qua mouwen, dus ik twijfel nog of ik iets bestel

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 21:25

Iemand ervaring met de winter stalschoenen van steeds?

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 21:42

Wesseltje schreef:
Heeft iemand hier ervaring met de Felix Bühler grip rijlegging Carina? En hoe deze vallen qua maat?


Ja heb ik. De taille is vrij hoog. Verder fijne legging. Ik heb maat 36. Normale broeken maat 34.

Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 22:04

Independence het zou mij verbazing als de jassen van krämer te korte mouwen zouden hebben voor jou, ik heb dat probleem normaal ook altijd nl maar bij de jassen van krämer zijn ze me bijna te lang.

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 22:11

Arabesk schreef:
Iemand ervaring met de winter stalschoenen van steeds?

Ik had de iets hogere variant en helaas kreeg ik daar gigantisch natte voeten in, maar goed ze zijn synthetisch dus opzich ook wel logisch. :( Wat ik wel super fijn vond is de zool, waar iedereen liep te glibberen in de modder kon ik gewoon door banjeren zonder te glijden.

De jassen van Kramer vind ik erg fijn, ben laatst zelf bij Kramer geweest en heb een super mooie jas meegenomen. <3

Lizenlotte
Berichten: 405
Geregistreerd: 17-01-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 07:16

Ja zeg petrichor, nou willen wij weten welke je hebt natuurlijk! Dat spreekt voor zich..

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 07:27

Ik ga denk ik voor een lange winterjas. Hoeft niet tegen uren regen te kunnen (ik ga daar namelijk toch niet in staan :+ ), maar wel lekker winddicht en gewoon goed gevoerd zonder dat ik me een eskimo voel.

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 07:30

Ik heb deze gekocht: https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

Heel eerlijk, ik had hem zo online echt nooit gekocht want ik vind hem echt mega goedkoop lijken. Maar toen ik in de winkel liep en specifiek opzoek was naar een bordeaux rode jas trok ik deze direct uit het rek, de kleur is echt zó mooi! Terwijl ik de zwarte variant zo op internet echt heel erg goedkoop vind lijken.

Het bleek trouwens bij thuiskomst een tussenjas te zijn, hopelijk is die toch warm genoeg voor de hele winter anders moet ik nog een keer naar Kramer. :+

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 12:40

Ik wil ook een lange jas, maar wel waterdicht en niet waterafstotend. Ik vind die oud roze kleuren ook heel mooi maar mijn paard staat op een paddock paradise wat s winters meer een hel is met de blubber enzo. En altijd wind en als ik er ben regent het ook 9 vd 10x. Dus ik wil ook een kleur die niet gelijk bruin wordt bij de eerste keer dagen haha

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 13:26

Ik heb zo'n lange jas van Kingsland, die gaat echt als een soort deken nog over de kont van het paard. Super fijne jas voor de echt koude dagen!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 19:45

Ik weet nog niet welk soort jas, ik gebruik hem ook voor werk en moet er dus wel makkelijk paarden mee kunnen behandelen, te lang en te dik zit me alleen maar in de weg. Mijn dochter moet ook nog een winterjas, misschien neem ik haar ook even mee.