Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 19:23

Ik had dinsdag besteld, vandaag binnen dus snelle bezorging. Helaas kan alles weer terug.
Longsleeve polo maat M, vergelijkbaar met de korte mouwen polo's die ik ook van Felix Buhler heb in maat M. Helaas valt deze veel kleiner, al zijn de mouwen wel mooi op lengte.
Een leuk tussenjasje, toen ik m binnenkreeg kwam ik erachter dat ie in principe exact hetzelfde is als het tussenjasje van Quur die ik heb. Helaas, maat M ook te klein.
En dan nog de winterjas van Steeds, had ik zo op gehoopt dat ie zou passen. Maat S in alle opzichten een soepjurk, behalve de mouwen, die zijn echt veel te kort. Dus maat kleiner bestellen heeft helaas geen zin. Hij is wel superwarm!

Dus ik ben enigszins teleurgesteld. Ik zoek vooral een goede, warme, lange winterjas. Dus als iemand nog wat weet...

Skessa_
Berichten: 10633
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 21:20

Independence schreef:
Dus ik ben enigszins teleurgesteld. Ik zoek vooral een goede, warme, lange winterjas. Dus als iemand nog wat weet...


Kijk eens bij UHIP!

Mando

Berichten: 15695
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 19:36

Welkoop had ook mooie warme jassen.

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 19:38

Mando schreef:
Welkoop had ook mooie warme jassen.


Ja en sommige met korting ook! Waren erg fijn vond ik.

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 20:43


Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 23:38

Ik heb in het voorjaar toen ze korting hadden een fijne jas bij Welkoop gekocht :j Dat is een hele mooie tussenjas, waterdicht en winddicht. Mijn winterjas is ook van Welkoop. Dat is eigenlijk een herenjas, maar who cares _O- Hij past, hij is lekker warm en van een stof die niet zomaar stuk is, waterdicht is en winddicht is! Wel iets zwaar, maar dat maakt me niet uit.

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 23:45

Welkoop heeft inderdaad leuke en fijne jassen, maar helaas 9 van de 10 keer ook met te korte mouwen

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 02:43

Bij mij zijn alle mouwen juist altijd te lang _O-

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 07:26

Independence schreef:
Welkoop heeft inderdaad leuke en fijne jassen, maar helaas 9 van de 10 keer ook met te korte mouwen


Ik heb daar normaal ook last van maar nu 2 lange jassen gepast die lang genoeg waren juist in de mouwen.

Westerntrail

Berichten: 1744
Geregistreerd: 30-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 20:21

Gisteren weer een bestelling gedaan bij Kramer

Chaps voor mijn dochter en voor mijzelf een hoodie van Steeds

Zal mij benieuwen :)

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 11:46

Hier ook een Kramer pakket onderweg. 2 winter rijbroeken, 2x elastische riem, sjaal en handtas. Ben benieuwd :)

Goede ervaringen met de shirts en jassen, maar nog geen ervaringen met andere spullen van Kramer :)

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:30

Mijn moeder is helemaal weg van hun winter rijlegging! Ik heb legging en broek gepast in winter uitvoering en heb enorme spijt dat ik ze niet genomen heb.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:37

Kan toch nog steeds :)? Of is het uitverkocht dan?

Saaams

Berichten: 13267
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 12:48

Ik heb gisteren een soortvan tussenjas, vest, poetstas en oogdoekjes besteld. Ben benieuwd.

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 13:18

Nee, was vorig jaar in de winkel. ;) Wij wonen in het westen maar tijdens vakantie even naar de winkel gereden en alles gepast. Ik val met veel dingen tussen 2 maten dus vind het bestellen wat vervelend.

Ook met shirts enzo. In principe een s maar van de shirts die ik heb in dezelfde maat wisselt de mouwlengte behoorlijk bijvoorbeeld. En ene broek past in 36 en andere 38

Slmt9

Berichten: 4801
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 13:42

Ik heb net ook nog weer twee winterrijleggingen besteld. Ik vind ze niet super warm, ik vind het niet prettig dat ze zo mega hoog zitten en jammer dat de siliconen over de hele achterkant zitten. Ik heb de goedkoopste variant van equilibre en die geeft me echt een mega camel toe :+ heb nu de duurdere variant besteld, kijken of ik het daar ook mee heb.

Met de zomervariant heb ik dat niet. Die heeft ook minder siliconen.

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 13:52

Ik ben benieuwd. Ik heb echt de rijbroek besteld en geen legging. Mijn ervaring is dat die toch vaak wat dunner zijn, en daar heb ik er al genoeg van haha.

Ik gok inderdaad ook altijd qua maat. 1x een vest gehad waarvan de mouwen echt te kort waren, maar de rest past tot nu toe prima in mijn eigen maat. Winterjas valt wat ruim maar vind ik wel fijn, want niet super dik en dan met extra lagen eronder nog prima passend :)

JoeryMees
Berichten: 14
Geregistreerd: 31-10-22

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 13:58

Door dit topic net gekeken op de site van Kramer… oeps dat had ik beter niet kunnen doen
Verlanglijstje voor Black Friday blijft maar groeien zo Mag van mezelf tot Black Friday even geen spullen meer kopen, eerst afwachten wat er dan aan aanbiedingen komt

Heeft iemand toevallig een idee of ze mee doen en leuke aanbiedingen hebben rondom Black Friday?

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 14:01

MWM; dan toch een keer een dagje uit plannen naar Duitsland? Ik heb het geluk dat ik er een half uurtje vandaan woon dus ik ga altijd naar de winkel toe.

Joery: andere jaren hebben ze altijd 10% korting gedaan met BF. Ik weet niet of ze dat dit jaar ook doen. Maar... 10% korting hebben ze ook gehad wegens Halloween dus daar hoef je dan niet op te wachten.

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 14:24

Scum schreef:
MWM; dan toch een keer een dagje uit plannen naar Duitsland? Ik heb het geluk dat ik er een half uurtje vandaan woon dus ik ga altijd naar de winkel toe.

Joery: andere jaren hebben ze altijd 10% korting gedaan met BF. Ik weet niet of ze dat dit jaar ook doen. Maar... 10% korting hebben ze ook gehad wegens Halloween dus daar hoef je dan niet op te wachten.


Met deze benzine prijzen is dat nogal zonde van het geld :') kan ik beter naar winkel hier in de buurt gaan. Dus of als we weer een keer op vakantie zijn daar in de buurt of toch bestellen. De korte mouwen shirts wel besteld, want die kunnen toch niet te kort zijn, haha. De lange mouwen en rijbroeken is wat spannend. Normaal bestel ik alleen online met gratis verzending en retourneren en liefst nog met achteraf betalen. Maar het is wel hele fijne kleding.

Maar zal nog wel wat bestellen, baalde alleen dat ik de broek en legging toen niet meegenomen heb. Ik had altijd een hekel aan silicone, maar door slechte gezondheid komt het op slechte dagen wel goed uit. Op goede dagen rijd ik met broeken zonder (wilde ook nooit een leren zit) en op slechte dagen met.

JoeryMees
Berichten: 14
Geregistreerd: 31-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 15:08

Scum schreef:
MWM; dan toch een keer een dagje uit plannen naar Duitsland? Ik heb het geluk dat ik er een half uurtje vandaan woon dus ik ga altijd naar de winkel toe.

Joery: andere jaren hebben ze altijd 10% korting gedaan met BF. Ik weet niet of ze dat dit jaar ook doen. Maar... 10% korting hebben ze ook gehad wegens Halloween dus daar hoef je dan niet op te wachten.



Dat is niet echt veel inderdaad. Ik ben vooral op zoek naar een winterjas en het is nu nog te doen qua temperatuur, dus ik denk dat ik nu eerst Black Friday maar ga afwachten en kijken of ik dan ergens een leuke aanbieding tegen kom, zo niet kan ik altijd nog de jas bestellen die ik nu op het oog heb (alleen is die wel een beetje duur), er van uit gaande dat een aantal zaken zoals gewoonlijk wel 25% korting op een artikel naar keuze zullen hebben.
Hoop dat ik tegen die tijd toch nog een andere leuke jas vind die wat goedkoper is

Cchanny

Berichten: 8847
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:49


darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 18:09

darkadia schreef:
Hier ook een Kramer pakket onderweg. 2 winter rijbroeken, 2x elastische riem, sjaal en handtas. Ben benieuwd :)

Goede ervaringen met de shirts en jassen, maar nog geen ervaringen met andere spullen van Kramer :)


Bestelling vandaag gehad. Helaas vallen de broeken net niet fijn. De ene is me te dun als winter broek, de andere is hele fijne stof, maar zit qua maat niet goed. Aan mijn benen aan de krappe kant, en bij m’n kiezen ruimte over. De tas dacht ik dat deze van soort kunstleer was, maar blijkt stof te zijn, en kleiner dan ik hem had ingeschat, kan niet fijn aan mijn schouder hangen, dus die gaat ook terug. Ook de riemen die 85cm zouden moeten zijn gaan bijna niet dicht en zijn eerder 80cm. De sjaal ben ik wel heel blij mee, dus die blijft :)

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 22:56

Das best een lange broek dan. Snap wel dat die bij je kiezen ruim zit _O-

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 23:49

:+ Autocorrect :')

Liezen dus hahaha.