Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 44 van de 99 [ 2459 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Dan ben ik wel benieuwd naar hoe die is en en of de maat goed valt.
Mijn oude parka is dit seizoen al twee keer doorgeregend (en los daarvan inmiddels een aantal maten ook te groot), dus hij mag wel vervangen worden nu. Maar het lijkt wel of de meeste parka's tegenwoordig langer zijn dan me lief is, voor een klein opdondertje als ik ben :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 17:14 



 
Profiel   

Bnet schreef
Ik heb deze:

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenkleding/Rij-jassen-rijmantels/Winterjassen/rij-jas-Claire-met-capuchon?pn=653278-XS-NV

Heerlijke, warme en waterdichte jas, door de splitten en tweewegrits ideaal met rijden.


Ik ken ook iemand met deze jas, is er ook zeer tevreden over. Is een mooie jas ook !

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 19:02 



 
Profiel   

Zijn jullie ook al eens fysiek naar zo'n megastore geweest? Lijkt mij wel erg leuk om eens langs te gaan. Moet alleen wel inhouden om niet met de halve winkel weer naar huis te gaan..
Degene die geweest zijn, was het wat? Veel voorraad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 21:51 



 
Profiel   

BOTtraining schreef
Zijn jullie ook al eens fysiek naar zo'n megastore geweest? Lijkt mij wel erg leuk om eens langs te gaan. Moet alleen wel inhouden om niet met de halve winkel weer naar huis te gaan..
Degene die geweest zijn, was het wat? Veel voorraad?


Ik ben twee keer bij die bij Bremen geweest, hele grote winkel! Ze hadden ook heel veel, het is inderdaad moeilijk om je in te houden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 22:42 



 
Profiel   

BOTtraining schreef
Zijn jullie ook al eens fysiek naar zo'n megastore geweest? Lijkt mij wel erg leuk om eens langs te gaan. Moet alleen wel inhouden om niet met de halve winkel weer naar huis te gaan..
Degene die geweest zijn, was het wat? Veel voorraad?


Ja ik ben in augustus geweest. Dat liep grandioos uit de hand wat betreft aankopen. Voor zowel mijn dochter als mijzelf :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 22:43 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met de jas mia II?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 23:35 



 
Profiel   

BOTtraining schreef
Zijn jullie ook al eens fysiek naar zo'n megastore geweest? Lijkt mij wel erg leuk om eens langs te gaan. Moet alleen wel inhouden om niet met de halve winkel weer naar huis te gaan..
Degene die geweest zijn, was het wat? Veel voorraad?


Ja afgelopen zomer in Neukirchen, gek genoeg nooit iets nodig en toch met volle tas thuiskomen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 23:43 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
Heeft iemand ervaring met de jas mia II?


Mijn dochter heeft hem en ik heb vorige week ook 1 besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 01:30 



 
Profiel   

Neroo schreef
Hoi!

Heeft er iemand ervaringen met de jassen?
Ik zoek een waterdicht en warm exemplaar en zag 2 leuke bij de kramer. De sophie en de Emelie
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Nieu ... lie-II?d=1

Iemand ervaring mee?


Ik heb de Emelie en ben daar heel tevreden van. Met het koude weer doe ik er een fleece onderaan en dan is die prima qua dikte. Wanneer het wat warmer is gewoon een trui. Ik heb hem in 2019 voor het eerst besteld en eind 2021 opnieuw omdat mijn eerste overleden was. Ik heb de jas 2 jaar dagelijks (buiten de zomer dan) gedragen.
Valt wel super groot. Ik heb normaal een L en heb er nu een M van. En die is zeker ruime genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 09:02 



 
Profiel   

Ik heb een maand geleden Mia II in mahonie besteld, die beviel zo goed dat ik hem vorige week in macademia ook besteld heb. Dun vestje, alleen voorpand en kraag zijn gewatteerd, rest is van stretch-stof. Maar precies goed, draag ze met trainingsshirt eronder tijdens het rijden en dat is warm genoeg, draag buiten het rijden om een jas erover. Ben nogal van de setjes, deze kleuren zocht ik nog en de prijs is erg gunstig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 09:26 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal voor de input!
Ik denk dat ik voor de leila ga :)!

Toevallig iemand nog een kortingscode liggen :')?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 12:04 



 
Profiel   

BOTtraining schreef
Zijn jullie ook al eens fysiek naar zo'n megastore geweest? Lijkt mij wel erg leuk om eens langs te gaan. Moet alleen wel inhouden om niet met de halve winkel weer naar huis te gaan..
Degene die geweest zijn, was het wat? Veel voorraad?

Ja, voor een mega store vond ik het niet groot maar wel echt veel gekocht samen met mijn vader. We hadden veel ook nodig daarom was het wel de moeite waard :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 13:01 



 
Profiel   

Ik ben vorig jaar oktober ook geweest, het is wel een hele mooie winkel. Ik was in Neunkirchen/Saar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 13:57 



 
Profiel   

Ik ben er ook geweest. Echt mega vond ik het idd niet, maar wel echt groot genoeg en fijne winkel. Alleen erg slecht voor portemonnee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 14:40 



 
Profiel   

Heeft iemand interesse in deze bodywarmer?

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... mer-Winnie

Kleur chocolade, maat S.
Hij valt op maat en is fijn voor het tussenseizoen of in een binnenbak!

Ben te laat met retourneren :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 19:56 



 
Profiel   

Die bodywarmer is inderdaad heel fijn. Ik heb het alleen een maat te groot genomen. Dus hierbij een groene maat M ter overname..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 20:20 



 
Profiel   

Voor mij is de dichtstbijzijnde megastore maar een kwartiertje rijden O:) Ben er één keertje wezen kijken, omdat ik er misschien wel wilde solliciteren. Mooie ruime, lichte en opgeruimde winkel. Niks gekocht, ook niet gesolliciteerd vanwege zwangerschap, maar denk dat ik er dit jaar toch nog maar eens wat ga kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 22:50 



 
Profiel   

Ik kom er regelmatig en ook met een tas vol terwijl ik niets nodig heb.

Ik vind het een fijne winkel en je heb weer net wat anders dan anders aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 06:29 



 
Profiel   

Majabeestje schreef
Ik heb deze besteld, hoop dat ie bevalt!


[ [url=m/H5DDJU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Update: fijne jas! Goede pasvorm. Lekker stofje, mooie kleur. Denk dat ie ietsje ruimer valt maar dat vind ik niet erg, kan er nog een hoodie onder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 13:19 



 
Profiel   

Oh, dat klinkt heel goed. Dan ga ik er eens serieus over denken, en iets ruimer is inderdaad wel fijn voor een vest of een hoodie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 18:33 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Bnet schreef
Ik heb deze:

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenkleding/Rij-jassen-rijmantels/Winterjassen/rij-jas-Claire-met-capuchon?pn=653278-XS-NV

Heerlijke, warme en waterdichte jas, door de splitten en tweewegrits ideaal met rijden.


Ik ken ook iemand met deze jas, is er ook zeer tevreden over. Is een mooie jas ook !


Ik heb deze ook, ik mis wel een zakje in de bovenste helft voor je telefoon of sleutels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 21:19 



 
Profiel   

Ik heb de "zip longsleeve Lina" besteld in dekkleur jade, vind het echt een prachtige kleur maar ze hebben geen bijpassende sokken :(

Is er iemand die weet waar ik sokken in dezelfde kleur kan kopen? Of sokken in dezelfde kleur heeft en er van af wil...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 10:26 



 
Profiel   

Heeft iemand hier ervaring met het halster Meghan? Ik vind hem erg mooi, maar de enige review zegt dat het erg groot valt.
Ik zoek maat Arabier en twijfel tussen cob en pony.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 18:40 



 
Profiel   

mariettek schreef
Heeft iemand hier ervaring met het halster Meghan? Ik vind hem erg mooi, maar de enige review zegt dat het erg groot valt.
Ik zoek maat Arabier en twijfel tussen cob en pony.

[ [url=m/r8R0hO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb hem in maat full voor mijn paard en zoals je ziet valt die idd redelijk groot. Paard heeft best wel groot hoofd verder ook.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 18:48 



 
Profiel   

De winkels waar ik al een paar keer ben geweest zijn niet bijster groot, maar wel een ruim aanbod. Het enige wat ik er koop zijn de mineraal (zink, etc.) stenen. Ook eens een prima, betaalbare rijbroek gehaald. Ik ga er alleen heen als ik voor iets anders toch in de buurt ben, anders kan ik net zo goed naar een EJ gaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 18:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 44 van de 99 [ 2459 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen