Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 42 van de 100 [ 2496 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 100  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Mijn moeder wilde graag eens iets in oud roze omdat ze dat heel mooi op vos vindt:

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Kerstman Felix Bühler heeft geluisterd! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 23:16 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met de fleecejas Kiki Summer II? Wil graag de XS bestellen maar ik ben erg smal haha. Valt dit merk vaak wat krapper of juist ruim?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 13:59 



 
Profiel   

<3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 14:49 



 
Profiel   

Hij is er zelf ook blij mee zo te zien :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 15:57 



 
Profiel   

@Guusje. Felix Buhler valt meestal op maat. Soms wat ruimer zelfs :j.

@Always. Mooi dekje zeg! Staat m goed :-D

Is er iemand VIP klant? Wat zijn de voordelen (naast het gratis verzenden?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 16:14 



 
Profiel   

eekhoornerik schreef
@Guusje. Felix Buhler valt meestal op maat. Soms wat ruimer zelfs :j.

@Always. Mooi dekje zeg! Staat m goed :-D

Is er iemand VIP klant? Wat zijn de voordelen (naast het gratis verzenden?)


Ik ben VIP. Op het gratis verzenden na heb ik nog geen voordeel gezien. De kaartjes per post kreeg ik voor die tijd al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 21:45 



 
Profiel   

Hier idem, alleen de moeite als je regelmatig besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 22:05 



 
Profiel   

Het enige voordeel dat ik verder nog zag, is dat je geen minimum bestelwaarde hebt en dus theoretisch alleen een liksteen oid kunt bestellen, en niet persé voor €15 of meer moet kopen. Maar ik heb toch maar geen VIP genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 23:19 



 
Profiel   

Miran schreef
Hier idem, alleen de moeite als je regelmatig besteld.


Ja ben ik met je eens. Ik verleng het VIP niet volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 23:45 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Het enige voordeel dat ik verder nog zag, is dat je geen minimum bestelwaarde hebt en dus theoretisch alleen een liksteen oid kunt bestellen, en niet persé voor €15 of meer moet kopen. Maar ik heb toch maar geen VIP genomen.


Denk niet dat je er iets aan mist :o ik heb wel nog een bestelling geplaatst paar dagen geleden. En wil ik het VIP eruit hebben moet ik voor februari nog een keer bestellen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 23:47 



 
Profiel   

Klopt.. Dit jaar had het voor mij net uitgekund, ik heb nu 3x iets besteld bij Kramer (vanaf maart). Ik heb nog wel even getwijfeld bij de laatste bestelling vorige week.. Maar het gebeurt ook zo vaak dat ik maar 1x iets bestel in een jaar, of helemaal niet.. Alleen ik vraag me wel af of ik niet sneller iets bestel als het gratis zou zijn. Hoewel het risico dat iets retour moet en het dan weer extra kost natuurlijk wel blijft..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 00:37 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Klopt.. Dit jaar had het voor mij net uitgekund, ik heb nu 3x iets besteld bij Kramer (vanaf maart). Ik heb nog wel even getwijfeld bij de laatste bestelling vorige week.. Maar het gebeurt ook zo vaak dat ik maar 1x iets bestel in een jaar, of helemaal niet.. Alleen ik vraag me wel af of ik niet sneller iets bestel als het gratis zou zijn. Hoewel het risico dat iets retour moet en het dan weer extra kost natuurlijk wel blijft..


Dat zou meerwaarde hebben als VIP als je gratis retour zou kunnen sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 01:05 



 
Profiel   

Ja, dan zou ik het zeker wel overwegen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 01:24 



 
Profiel   

Ik ben om 1 of andere reden vip en heb niet betaald. Althans, ik heb ook gratis verzenden zie ik. Ik betaal nooit bij een winkel voor zgn. privileges.
Ik bestel wel vaker wat bij Kramer, ook wel eens voor kleinere bedragen. Aantal keren per jaar? geen idee, maar het is nooit echt vaak. vip zou betaald niet uit kunnen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 10:36 



 
Profiel   

Dank voor jullie info! Lijkt me dan inderdaad alleen rendabel als je er vaak iets besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:57 



 
Profiel   

MISTRAL94 schreef
Miran schreef
Hier idem, alleen de moeite als je regelmatig besteld.


Ja ben ik met je eens. Ik verleng het VIP niet volgend jaar.

Dat had ik me ook bedacht, maar dat wordt automatisch verlengd, tenzij je op tijd opzegt. Ik was te laat, dus ben nog een jaar VIP.
Dus tip: zeg het meteen op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:59 



 
Profiel   

Achterom schreef
Dat had ik me ook bedacht, maar dat wordt automatisch verlengd, tenzij je op tijd opzegt. Ik was te laat, dus ben nog een jaar VIP.
Dus tip: zeg het meteen op.


Kun je dat gewoon via de mail doen?

Ik zou overigens ook standaard 5% korting moeten hebben doordat ik van het zomer een grote uitgave gedaan heb in de winkel. Maar die korting zit er niet op. Gek genoeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 14:45 



 
Profiel   

Dat zou ik dan even navragen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:00 



 
Profiel   

Ik lees nergens hoe ik de VIP kan afmelden/opzeggen. Weet iemand dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 18:10 



 
Profiel   

Saaams schreef
Ik lees nergens hoe ik de VIP kan afmelden/opzeggen. Weet iemand dat?

Schriftelijk of via je klantenaccount staat hier: https://www.kramer.nl/Overige/VIP-Service

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 18:47 



 
Profiel   

Wij hebben met een groepje een vip account, als je met meer mensen bent kan het al snel uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:24 



 
Profiel   

In je account kun je het uitvinken

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:27 



 
Profiel   

Ik ben toch met een produkt minder tevreden. Ik heb ergens vorig jaar, dus nog geen jaar geleden westernboots besteld. Ze bevielen goed totdat ik ze afgelopen weekend ging schoonmaken. Ik loop er nooit echt mee in de blubber, maar met dit weer loop ik er natuurlijk wel mee buiten en ook af en toe door een plas. En nu laten de hele zolen los. Dat valt me toch wel enorm tegen. Ze moeten wel tegen regenachtig weer kunnen natuurlijk. Je kunt zeggen ze waren niet zo duur, want het was een aanbieding, maar ook laarzen van 60 euro moeten langer meegaan dan een paar maanden.
Er is niet veel op gelopen, voornamelijk mee gereden en dan loop ik natuurlijk er wel op als ik mijn paard borstel en opzadel, maar ik mest er niet mee uit e.d.
Hetzelfde model hebben ze niet meer in het assortiment. Ik heb nog een paar andere westernboots van Kramer, hoop niet dat die ook zo slecht zijn. Die had ik ook in de aanbieding gekocht en staan nog thuis als reserve.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 09:42 



 
Profiel   

Ojee dat is slechte kwaliteit := neem je contact op met kramer? Je mag idd meer kwaliteit verwachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 09:54 



 
Profiel   

Zou idd kramer even contacten. Overall hebben ze wel goede service. Hier laatst kennis met kapotte rits van regenjas van paar maanden. Mag ze ook terug sturen en wordt vervangen. Dat is dan bij jou lastiger als het niet meer in assortiment zit maar wellicht krijg je dan een bon oid.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 10:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 42 van de 100 [ 2496 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 100  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen