Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 30 van de 99 [ 2456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

CandyArmando schreef
Hey allemaal! Ik zit te denken. de collectie babykleding van steeds. Zijn dat kleine of grote maatjes? Ik heb babykleding gezien op de site super cute <3 . Maar hbb het maar in 74/80(9) en 86/92(12). Mijn 1jarig dochtertje is stilletjes aan,aan het uitgroeien naar maatje 80. Ze draagt nu 74, maar word wel krap..hmm... ik kan het niet zomaar gaan bekijken natuurlijk. :D ben aan denken welk ik 't beste zou nemen.


Geen ervaring in de maatvoering, maar ik zou in jouw geval voor 86/92 gaan. Iets te groot lijkt mij minder erg en ze zal er zeker in groeien. Als het aan de krappe kant is kun je het in no time niet meer aantrekken.[/quote]





*\o/* heb mijn bestelling vandaag ontvangen! En past perfect! Het is iets te groot maar het zal perfect zijn, als het winter word! Gelukkig heb ik voor de grotere maat gekozen! *\o/* super tevreden! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 18:50 



 
Profiel   

DenieesB schreef
CandyArmando schreef
Hey allemaal! Ik zit te denken. de collectie babykleding van steeds. Zijn dat kleine of grote maatjes? Ik heb babykleding gezien op de site super cute <3 . Maar hbb het maar in 74/80(9) en 86/92(12). Mijn 1jarig dochtertje is stilletjes aan,aan het uitgroeien naar maatje 80. Ze draagt nu 74, maar word wel krap..hmm... ik kan het niet zomaar gaan bekijken natuurlijk. :D ben aan denken welk ik 't beste zou nemen.


Geen ervaring in de maatvoering, maar ik zou in jouw geval voor 86/92 gaan. Iets te groot lijkt mij minder erg en ze zal er zeker in groeien. Als het aan de krappe kant is kun je het in no time niet meer aantrekken.

Ja heb voor de grotere maat gekozen..
zou het vandaag ontvangen. Toch een Dankuwel voor je antwoord <3[/quote]



*\o/* heb mijn bestelling vandaag ontvangen! En past perfect! Het is iets te groot maar het zal perfect zijn, als het winter word! Gelukkig heb ik voor de grotere maat gekozen! *\o/* super tevreden! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 18:52 



 
Profiel   

Weet iemand hoe de broeken van Felix Bühler vallen? Ik wil al heel lang een broek maar hij is er niet in maat 38. Wel in 36. Van gewone broeken heb altijd 36 maar rijbroeken doe ik toch meestal 38 omdat ze zo strak kunnen zitten... Twijfel om toch de 36 te bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 19:21 



 
Profiel   

BrechtCarlos schreef
Weet iemand hoe de broeken van Felix Bühler vallen? Ik wil al heel lang een broek maar hij is er niet in maat 38. Wel in 36. Van gewone broeken heb altijd 36 maar rijbroeken doe ik toch meestal 38 omdat ze zo strak kunnen zitten... Twijfel om toch de 36 te bestellen.

Ik vind de broeken eerder wat groot vallen dan wat klein, ik heb zelf een maat kleiner als wat ik voor gewone broeken heb. Dus ik zou 36 zeker proberen als ik jou was :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 20:14 



 
Profiel   

Ik heb verschillende broeken gepast en juist in 36 ipv 38, want 38 was wat te groot.

Maar goed, ik ben blijkbaar raar want ik heb in rijkleding veel vaker een maat kleiner als in normale kleding :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 07:21 



 
Profiel   

Ik heb ook een maat kleiner in de rijbroeken van FB. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 07:40 



 
Profiel   

Ik weet niet of ergens al iets hierover staat maar ik wil het toch even vragen. Kramer is toch een Duitse ruitersport zaak? Er staat bij mij dat er ook 1 in Rotterdam zit, is dit alleen een afhaalpunt of zoiets of kan je er ook echt shoppen? Alvast bedankt!☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 19:00 



 
Profiel   

Viv_animals schreef
Ik weet niet of ergens al iets hierover staat maar ik wil het toch even vragen. Kramer is toch een Duitse ruitersport zaak? Er staat bij mij dat er ook 1 in Rotterdam zit, is dit alleen een afhaalpunt of zoiets of kan je er ook echt shoppen? Alvast bedankt!☺️


Kramer zit alleen in Duitsland :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 19:46 



 
Profiel   

[ img ]

Dit dekje van Felix Bührer blijft favoriet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 20:12 



 
Profiel   

mcjv schreef
Viv_animals schreef
Ik weet niet of ergens al iets hierover staat maar ik wil het toch even vragen. Kramer is toch een Duitse ruitersport zaak? Er staat bij mij dat er ook 1 in Rotterdam zit, is dit alleen een afhaalpunt of zoiets of kan je er ook echt shoppen? Alvast bedankt!☺️


Kramer zit alleen in Duitsland :)

Oke bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 20:26 



 
Profiel   

mcjv schreef
Viv_animals schreef
Ik weet niet of ergens al iets hierover staat maar ik wil het toch even vragen. Kramer is toch een Duitse ruitersport zaak? Er staat bij mij dat er ook 1 in Rotterdam zit, is dit alleen een afhaalpunt of zoiets of kan je er ook echt shoppen? Alvast bedankt!☺️


Kramer zit alleen in Duitsland :)

En Zwitserland en Oostenrijk :j Maar in Nederland inderdaad niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 20:36 



 
Profiel   

@AnnickT Oh! Weer wat geleerd. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 08:41 



 
Profiel   

mcjv schreef
Viv_animals schreef
Ik weet niet of ergens al iets hierover staat maar ik wil het toch even vragen. Kramer is toch een Duitse ruitersport zaak? Er staat bij mij dat er ook 1 in Rotterdam zit, is dit alleen een afhaalpunt of zoiets of kan je er ook echt shoppen? Alvast bedankt!☺️


Kramer zit alleen in Duitsland :)



Frankrijk ook. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 10:26 



 
Profiel   

Word het dan niet eens tijd dat ze ook een winkel in Nederland gaan openen :Y) :)* O:)

Liefst omgeving Gorinchem… (hoef ik niet zo ver te rijden :D :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 10:56 



 
Profiel   

Ja goed plan, ben ook regelmatig in die omgeving :D

Nog steeds geen catalogus op de mat hier. Wel alvast online aan het rondneuzen :o maar kijk toch liever in een boekje. Vaste klanten zouden hem automatisch krijgen, echter gaat het al een paar jaar mis. Heb hem vorige week via de website nogmaals aangevraagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 13:23 



 
Profiel   

Vind ik ook een zeer goed plan :+ Mijn portemonnee denk ik minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 13:48 



 
Profiel   

Ik heb een Krämer „om de hoek“ zitten (ca 10-12 min rijden) en haal er ook veel.
En hoe meer je koopt met de klantenkaart, des te groter de korting bij volgende inkopen wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 13:50 



 
Profiel   

Voor mij is kramer ook maar zo'n 40 minuten rijden dus beperk het tot 2x per jaar haha! En anders online bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 13:59 



 
Profiel   

En graag 1ntje in belgenland **\O/** <3 :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 19:15 



 
Profiel   

De bestelling is binnen helaas klopte hij niet maar na een telefoontje werd het meteen super snel opgelost!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 19:58 



 
Profiel   

De hondjes vinden het ook leuk zo te zien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 21:24 



 
Profiel   

In de catalogus staan van die balance pad's maar online zijn ze niet te vinden :?
Iemand die wel al besteld of gezien in de winkel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 22:13 



 
Profiel   

Nog niet naar gekeken, ik weet niet hoe duur ze zijn, maar je kunt ook simpele balance pads voor mensen kopen, die zijn vaak een stuk goedkoper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 22:39 



 
Profiel   

silby schreef
In de catalogus staan van die balance pad's maar online zijn ze niet te vinden :?
Iemand die wel al besteld of gezien in de winkel?


Gymnastiekmat vd ikea vind ik prettiger werken dan de balance pads. Misschien is dat wat voor je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 22:54 



 
Profiel   

silby schreef
In de catalogus staan van die balance pad's maar online zijn ze niet te vinden :?
Iemand die wel al besteld of gezien in de winkel?

Ik heb ze in de winkel gehaald. Ze zijn er dus wel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 11:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 30 van de 99 [ 2456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen