Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 38 van de 99 [ 2456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Je betaalt niks aan postNL bij retourzending.
Kramer haalt dan 4,99 af van het bedrag wat je terug krijgt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 22:29 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Mooi hoofdstel Jeika! En jeeejjjj binnenkort weer korting!

Hoe zit het ook al weer met retourneren? Er staat: Kramer Paardensport brengt EUR 4,99 in mindering voor de verzendkosten van de retourzending. Maar bedoelen ze dat bedrag in mindering op het retour storten van de totale kosten van een retour gestuurde broek, zodat je uiteindelijk de retourkosten betaald, of bedoelen ze dat je de retourkosten misschien voor moet schieten bij de post en ze dit later terugstorten (dus dat het gratis terugsturen is)?


Het is helaas niet gratis om te retourneren. Die 4,99 halen ze dus inderdaad van het bedrag wat je terugkrijgt af. Als je een item terugstuurt wat 10 euro kostte, krijg je uiteindelijk 5,01 teruggestort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 10:29 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Eindelijk mijn pakketje binnen! Ik twijfel er nog over om een Western jeans te bestellen, maar durfde het niet aan ivm de maten en ik heb zo'n lastig figuur, brede heupen-bovenbenen en een smalle taille.

Heeft iemand toevallig een Stonedeek spijkerbroek? Hoe vallen die maten? Ik heb echt geen flauw idee welke ik moet hebben.

De stijl van het Cowgirl <3 vest is geweldig, maar ik had iets meer kwaliteit en vooral heel veel teddy verwacht :o.. Teddy zit alleen in de capuchon. Deze is alleen niet voor bij de paarden, maar lekker voor 's avonds op de bank. Misschien bestel ik er ooit nog wel eentje bij, als er een keer een leuke aanbieding is, ook 1 voor stal. Ik heb een aantal oudere fleecevesten (o.a. van HH uit 2006 :+), maar dat is zo onhandig met al die paardenharen en hooi. De western riem is heel mooi, maar twijfel een beetje aan leder, is niet heel dik. Naja hoop in ieder geval weer even vooruit te kunnen want ik was door mijn riemen heen.
[ Afbeelding ]

En dit bordje is gewoon te grappig :D omdat onze paarden er zo op lijken. Het is bijna jammer dat er maar een klein stukje van de wei aan de openbare weg grenst haha...
[ [url=m/XA7YJr.jpg]Afbeelding[/url] ]



Die vesten hebben we hier thuis in ongeveer elke beschikbare maat en kleur (ik zusje en vader dragen ze)
ze zijn niet dik, maar wel heerlijk qua pasvorm en ook na meerdere malen wassen blijven ze fijn !

De westernbroeken van Stonedeek raad ik aan om echt te gaan passen. Ik heb 2 verschillende modellen, maar ook 2 verschillende maten. Ik heb normaal alles in lengtematen (34/36) en ik heb nu zelfs 1 standaard lengte die lang zat is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 13:07 



 
Profiel   

eekhoornerik schreef
Weet iemand hoe de bovenkleding van Stonedeek valt? Is dat vergelijk met Felix Bühler?

FB moet ik van bovenkleding een maat kleiner bestellen namelijk.


Ik vind ze op maat vallen !

heb trui met lange mouwen in L/XL en een vest in XXL
Draag normaal ook L/XL in kleding. vesten altijd een maat groter omdat ik er een trui of iets onder aan wil hebben, en hou niet van strakke vesten

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 13:10 



 
Profiel   

Oooo een kramer topic.

Ik ben vorige week nog geweest.

Winterjas, deken voor mando en een vest gekocht.

[ img ]

Ik heb al mijn rijbroeken, jassen, vesten van kramer

Als je bij deze foto zeg... alles van kramer ga weg sta ik mooi in mijn ondergoed _O-


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 13:20 



 
Profiel   

Dank Cemlys, Nibbit, Marjo.. Het wordt tijd dat ze eens gratis verzenden doen. Ze verdienen inmiddels toch wel genoeg :D Vorige week nog 30 euro ! betaald voor een lederen riem helaas niet zo'n mooie kwaliteit als ik had verwacht.

Deken ziet er heel fijn uit Mando! Leuke foto ook van jullie twee :)

@ SCC; Jaaaaa ik heb hem nu voor het "eerst" aan *\o/* (daarvoor ook al, heel veel keer passen en showen haha). Heerlijk vest hoor, misschien in de toekomst eens een leuk kleurtje erbij. Leuk dat jullie zoveel kleurtjes hebben. Maar ja mijn zeer oude vesten van Harrys Horse, Eurostar, Bisbee ofzo? en Hema doen het nog steeds.

Als Kramer dichterbij was, had ik allang een Stonedeek broek gepast :D maar ja 2 uur rijden he en de benzine is ook niet zo goedkoop nu }:0 Volgens mij heb ik normaal maat W28/L30, al valt mijn nieuwe LTB jeans (28) wel heel wijd na paar keer dragen (vandaar die nieuwe riem, snappie :') ). Misschien dat ik even wacht totdat er een serieuze aanbieding is, dan is het ook niet zo erg om iets terug te sturen en daarvoor moeten te betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 21:15 



 
Profiel   

Ja de modellen varieren heel erg. Mooiste is passen. Ik heb een stonedeek en hij rijdt wel heerlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 23:31 



 
Profiel   

Ik heb dit fleecevest in 2 kleuren binnengekregen. https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Nieu ... s-Emily-II

Fijne vestjes! Wel mijn eigen maat besteld, de ene kleur is echt iets te groot. De andere kleur valt op maat.

Eerder kon je binnen 2 weken nog een nabestelling doen zonder verzendkosten. Maar volgens mij zijn ze daarmee gestopt. Ik had een bodywarmer besteld, die niet is geleverd. Was niet op voorraad (bij bestellen wel volgens de webshop).Ik wil hem wel graag hebben, dan maar in een andere kleur :Y)

Maar dan moet ik dus weer verzendkosten betalen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 10:20 



 
Profiel   

Volgens mij kan dat nog. Stond in email bevestiging of factuur bij aankoop..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 10:23 



 
Profiel   

eekhoornerik schreef
Ik heb dit fleecevest in 2 kleuren binnengekregen. https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Nieu ... s-Emily-II

Fijne vestjes! Wel mijn eigen maat besteld, de ene kleur is echt iets te groot. De andere kleur valt op maat.

Eerder kon je binnen 2 weken nog een nabestelling doen zonder verzendkosten. Maar volgens mij zijn ze daarmee gestopt. Ik had een bodywarmer besteld, die niet is geleverd. Was niet op voorraad (bij bestellen wel volgens de webshop).Ik wil hem wel graag hebben, dan maar in een andere kleur :Y)

Maar dan moet ik dus weer verzendkosten betalen...


Ja dat vest is fijn he! Ik heb hem ook in 2 kleuren :D

En volgens mij geldt die regeling nog steeds met de verzendkosten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 10:41 



 
Profiel   

Ja zie het nu in de bestelbevestiging staan. Overheen gelezen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 12:12 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Hoofdstel gepast :) de frontriem is niet super fijn, door de vorm zit het naar mijn idee wat te strak. Maar ik vind hem wel gaaf verder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 12:14 



 
Profiel   

Zeker gaaf! Staat erg mooi! Maar ik snap je berichtje over de frontriem. Missch dat tie door het gebruik iets soepeler wordt? Hier ook een (ouder bitloos) hoofdstel met mini frontriem en keelriem. Maar mega bakstukken. Bekende Longeerlijn trouwens :D ook van Global, uit 2003 ofzo haha?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 12:20 



 
Profiel   

Het lijkt wel of de standaard frontriemen ook standaard te krap zijn. Heb voor mijn paard altijd een full hoofdstel nodig met een extra full frontriem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 12:39 



 
Profiel   

https://www.kramer.nl/Paard/Hoofdstelle ... -hoofdstel

Heeft iemand dit hoofdstel? Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:30 



 
Profiel   

JosjeDZ schreef
https://www.kramer.nl/Paard/Hoofdstelle ... -hoofdstel

Heeft iemand dit hoofdstel? Zo ja, wat zijn de ervaringen?


Ja heb ik.
Vind het een super fijn hoofdstel, lekker soepel en pony liep er (voor een Hoofdstel met bit) ook erg fijn op.
Inmiddels zijn we met hem overgestapt op Bitloos.

Hoofdstel wilde ik eerst verkopen maar heb een paar weken geleden onverwacht een nieuwe pony erbij gekocht waarbij ik het hoofdstel zeker weer ga gebruiken.
Hij is nog onbeleerd maar start wel met dit hoofdstel omdat ik hem zo fijn vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:34 



 
Profiel   

Ik had hem besteld in maat full. Mooie pasvorm. Voor paardlief die tussen cob en full in valt was de neusriem wel losjes op het strakste gaatje. Bij mij zat er een productiefoutje in een van de gespjes dus heb hem geretourneerd, maar wel heel fijn hoofdstel ook qua zachtheid van het leer tov de prijs

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:45 



 
Profiel   

Ik heb toch met de Black Friday korting het een en ander gescoord. Een mooie singel waarvan ik vurig hoop dat dit dé oplossing gaat zijn voor de singelplekjes en twee baselayers. Ik heb er eentje in de kleur Jade besteld en ik hoop dat deze matcht bij de Lemieux Sage. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:49 



 
Profiel   

Heeft een van jullie misschien ervaring met de Steeds Winter Jodhpurs Essential III?

https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... ential-III

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 13:41 



 
Profiel   

Heeft iemand uit de topic deze toevallig? Ik twijfel weke maat ik moet nemen
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... jparka-Zoe

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:24 



 
Profiel   

Die heb ik. echt een heerlijke jas, lekker warm. Enige nadeel is dat de ritsen vrij scherp zijn.
Valt normaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:28 



 
Profiel   

blackstar schreef
Die heb ik. echt een heerlijke jas, lekker warm. Enige nadeel is dat de ritsen vrij scherp zijn.
Valt normaal.

Ok ik heb dat idd bij 1 van de vesten idd! Ik twijfel tussen een xl en xxl ik heb best wel brede heupen maar de bodywarmer xxl was toen te groot maar hier moet natuurlijk wel een lekkere trui onder kunnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 15:05 



 
Profiel   

Ik heb de m dus aan mij heb je niets.

Mijn stalgenoot heeft de L

Wat draag je normaal voor maat

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 15:20 



 
Profiel   

Hmmm meeste dingen wel xl/44 denk dat ik daar dan maar op gok scheelt nu toch wel €10 en wil ook graag een rij legging bij bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 15:28 



 
Profiel   

Ik draag maat 38-40 en heb een M dus met XL kom je wel goed uit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 38 van de 99 [ 2456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen