Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sintara

Berichten: 7428
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 15:10

Dozen combineren in dozen is vrij ingewikkeld, en daarbij willen de meeste bedrijven werken met een beperkt aantal standaard dozen omdat dat beter stapelt, makkelijker produceert etc..

xSannee

Berichten: 4359
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 15:52

Nou ik herken dit wel, vorig jaar kreeg ik een doos waar ik zelf volledig in paste (nou ben ik niet groot, maar toch), en had 1 dekje + 2 t-shirtjes besteld _O-

Vond dat ook wat overdreven, en ik het kader van duurzaamheid wellicht niet de beste optie haha. Maar dat is bestellen/verzenden sowieso al niet.

Ben benieuwd wanneer ik mijn bestelling binnen krijg *D

Lys_PPA

Berichten: 1349
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 16:07

Haha grappig om dit eens te lezen. Mijn werk is oa het verbeteren van dergelijke warehouse processen. Er zijn zoveel verschillende factoren waar dit aan kan liggen: registratie van de itemdimensies, dozen assortiment, de manier waarop het systeem de dozen vult en vervolgens nog eens hoe de warehouse medewerkers hiermee omgaan... Maar het is milieutechnisch wel zonde om teveel lucht te versturen inderdaad.

Ben benieuwd naar de brochure.. achteraf had ik beter zo'n VIP pakket kunnen nemen, heb de laatste tijd zoveel gekocht bij hun.

Sky_As

Berichten: 4764
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 17:13

qua dat is het met inpakken/verzenden dat je het nooit goed kan doen voor iedereen.

Verstuur je het in een doos waar het net in past, beginnen mensen te klagen dat het te dicht op elkaar gestapeld zit.
De ander vind de doos te groot en vind het onzin dat dozen opgevuld worden. (moet eerlijk bekennen dat ik van Kramer ook wel eens een doos gehad heb waar een shetlander in paste en die voor driekwart uit luchtkussens bestond, maar goed, ik was allang blij met mijn spullen)

Verstuur je de order niet omdat het juiste formaat doos niet op voorraad is en binnen komt, worden mensen weer boos dat je het dan maar in een grotere doos op had moeten sturen. Kortom, je doet het nooit goed :D

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 17:16

Hier ook een fan, normaal gaan we 2 keer per jaar naar Duitsland op vakantie en shop ik daar. Maar ja, nu dus al ruim een jaar niet geweest. De catalogus lag hier ook net op de mat, heb een rijlegging en nieuw wedstrijdjasje op het oog, maar vind retoursturen naar Duitsland nogal prijzig en met brede schouders is alles wat daar netjes overheen moet vallen een behoorlijk risico.

Ho, correctie, ik zie net dat het niet meer retour naar Duitsland hoeft.. Voor 4,99 misschien toch het risico maar nemen. :Y)

Marie72

Berichten: 176
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 19:05

Straww_ schreef:
Is er iemand die deze beschermers heeft en de lengte voor mij wil opmeten?
https://www.kramer.nl/Paard/Beenbescher ... -voorbenen

Mijn paard heeft slanke benen en van dit type beschermers zit hij vaak tussen cob en full in. Van EJ eigen merk heb ik bijvoorbeeld cob, maar van BR full. Ze zijn echter even lang, waardoor ze netjes om zijn pootjes passen :=


Ik heb deze in full! En ze zijn te groot voor mijn paard helaas. Volgens mij vallen ze hetzelfde als de br pro max. Die had ik bij mijn andere paard met grover beenwerk. Als je ze wilt overnemen...

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 19:15

Ik hoop dat ik morgen de catalogus krijg. Vorig jaar kreeg ik de oude winter catalogus ipv de nieuwe...

marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 19:21

Ik heb hem vanmiddag zitten doorbladeren, en veel teveel dingen aangekruist die ik wil hebben. Eerst mijn zadelkast maar eens uitmesten. :')

_R_G_

Berichten: 6106
Geregistreerd: 12-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 15:05

Poeh nou de maten van jassen komen niet echt overeen zeg.
Nu voor de 4e keer besteld.. :')

Eerst maat M, was te klein en dat model was uitverkocht.
Ander model besteld maat L, veel te groot dus toch maat M besteld want het leek me een hele fijne jas.
Nóg te groot ;( ook dit model weer uitverkocht, mijn moeder past maat L wel dus die heeft iig 1 jas overgenomen zodat ik niet alles hoef te retourneren. Stond er net toch een maat S op de site, en met de nieuwe kortingscode van de catalogus en nog gratis verzenden van de eerste bestelling dacht ik, vooruit dan maar 4 maal scheepsrecht, duimen jullie mee? :')

DuoPenotti

Berichten: 29811
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 15:10

Dat vind ik sowieso een ergernis van heel veel kleding tegenwoordig.

Zet er de cm in ipv maat 42 of een L (en inches er onder)
Centimeters zijn centimeters en daar ook niet van af wijken.
Dan weet iedereen of het past.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 15:38

Mijn bodywarmer is ook te groot helaas zit te dubben om terug te sturen of gewoon naar de kramer te gaan

Colinda20

Berichten: 322
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: neede

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 15:59

Wie heeft de tip voor ‘de’ rijbroek van kramer :D
Deze winter een fijne softshel rijbroek van hun gehad en die zat erg lekker maar hierbij had ik ook het probleem dat die om mijn boven benen goed zat en de bovenkant te groot is waardoor die heel erg afzakt :+

Marjo

Berichten: 37255
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-21 16:02


Colinda20

Berichten: 322
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 16:13


marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 16:34

Oh dat is wel goed om te weten, ik heb ook heel snel dat de onderbenen te wijd zijn. Maar bij de rijleggings dus niet?

Reeltje_5

Berichten: 2647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 17:09

Door dit topic ben ik de site van kramer door gaan kijken en had ik niet moeten doen.. nu wil ik ook alles van kramer |( :') zoveel mooie kleurtjes!

Ben nu een van deze dekjes aan het proberen te kiezen, maar is moeilijk!
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... -Essential
Welke kleur zou het mooist staan bij een schimmel?
Afbeelding

Of wat is jullie favo dressuur model dekje van kramer?

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 17:15

@Reeltje_5

Denk dat de Green Lake wel heel gaaf gaat staan!

germie

Berichten: 26009
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 17:32

Ik heb deze pad, en is erg goed en een mooie kleur. Plus nog eens van echt wol. Zo hoef je geen 300 euro uit te geven voor een pad.
Ook de teugels van Kramer zijn erg fijn, evenals de hoofdstellen.

https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... gspad-Milo

Kleding verder nog nooit bij Kramer gekocht. Dat durf ik niet aan. Zeker broeken passen vaker niet dan wel is mijn ervaring als ik wat uit het rek pluk om te passen.

marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 17:55

Reeltje_5 Volgens mij past bijna alles wel op je schimmel. Ik zou zelf voor Frozen Rose gaan, of light denim.

Anna_98

Berichten: 457
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 19:09

Met dank aan de catalogus die gister weer binnen kwam ben ik toch wel in de verleiding om een nieuwe jas voor het voorjaar te kopen. Probleem is dat ik met m'n 1.82 en smalle lichaam altijd veel moeite heb met het vinden van een jas die lang genoeg is (vooral mouwen) zonder te breed te worden. Duurdere merken (Anky en HV Polo in ieder geval) passen goed, maar dat laat mijn budget niet toe.

Dus nu vraag ik me af of iemand hier mij wat meer kan vertellen over de pasvorm van de jassen van Kramer/Felix Bühler?
Ik heb met name interesse in de rij-jas Greta: https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenkleding/rij-jas-Greta-met-capuchon?depvar_index=<653200><653200..XS..FS>

Siamsmeesje

Berichten: 2237
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 17:09

Mijn ervaring is dat de maattabel goed klopt. Ik heb het omgekeerde probleem, klein (1.59) en een iets grotere maat door mijn bovenpartij. Twee jaar geleden een zomerjas gekocht, met behulp van de maattabel, en hij zit als gegoten. Ik ben er nog steeds blij mee, de kwaliteit is ook nog steeds goed (van Felix Bühler) en die gaat komend voorjaar weer gewoon gedragen worden.
En nu ik een nieuwe bodywarmer zoek, ben ik al bijna zeker dat die ook bij Krämer vandaan gaat komen.

xSannee

Berichten: 4359
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 21:54

Afbeelding

Hier is de bestelling binnen *\o/*
Dit shirt in de kleur Jade (foto) en carbon, ook echt een supermooie kleur!

Weer een hele fijne aanvulling van de collectie *D

Voor een vriendin ook de kleur Smokey blue besteld, die is ook erg mooi!

Reeltje_5

Berichten: 2647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 22:06

xSannee schreef:
[ [url=m/YParuK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier is de bestelling binnen *\o/*
Dit shirt in de kleur Jade (foto) en carbon, ook echt een supermooie kleur!

Weer een hele fijne aanvulling van de collectie *D

Voor een vriendin ook de kleur Smokey blue besteld, die is ook erg mooi!

Oh waaauw mooi! Ik heb toch ook een dekje en dat shirt in jade besteld ik hoopte dat de kleur in het echt ook mooi was maar op jouw foto is het idd mooi!! Benieuwd wanneer het mijne binnenkomt :D

belle_boef

Berichten: 10748
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 22:07

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan. Goed om hier de ervaringen te lezen.

Lindor92
Berichten: 7003
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 19:51

Ik kijk ook geregeld op de site van Kramer! Nog niet vaak wat besteld haha. Heb een winterjas die ik erg fijn vind. Wel wat lomp, maar dat heb ikiever dan dat die te strak zit. En ik heb 2 t shirtjes, maar nog niet gebruikt.