Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kidde
Berichten: 3475
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 16:35

Buxy schreef:
Hier ook al een jarenlange fan :+
Probeer meestal wel 2 keer per jaar een bezoekje te brengen.
Weet iemand of het momenteel eigenlijk mogelijk is om daar te winkelen?

https://duitslandinstituut.nl/artikel/3 ... lde-vragen Winkelen is helaas geen noodzakelijke reis :D Buiten dat weet ik niet of de winkels daar open zijn eigenlijk

Celebi
Berichten: 3794
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 16:41


Maddy_Paola

Berichten: 1339
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 16:55

Ik bestel er ook vrij veel, vooral omdat ik vaat zit aan een supplement van hun voor mijn paard, bestelde tot nu toe gewoon in grote bestellingen, maar vraag me af hoeveel dat VIP toevoegt? Mensen hier die dat hebben? Hoe bevalt het?

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 17:08


Celebi
Berichten: 3794
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 17:10

Drico schreef:
michenou schreef:


Ik vind het een mooi dekje maar imo slaan ze de plank flink mis met dat mobielzakje :')


Haha nou moet ik zeggen dat ik die, zeker met zicht op het warmere weer en geen jas aan tijdens de trainingen, wel heel fijn vind! Niet dat ik mijn telefoon erin stop tijdens buitenritten want als ik val wil ik die bij me houden, maar als ik in de bak aan het trainen ben ligt nu m'n telefoon ergens op het erf in m'n jas. Toch een fijner idee om die gewoon in m'n dekje te kunnen stoppen op dat soort momenten. :j

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 17:13

ik meld me ook, ik bestel er ook veel.
Mochten de grenzen weer open gaan ga ik echt eens shoppen. Vrees alleen wel dat ik manlief thuis moet laten anders kom ik failliet thuis (die werd al helemaal enthousiast van het aanbod western in de catalogus).

Ik ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met de western jeans? Ik heb lengte maat 36 nodig, maar ben wel benieuwd of ze een beetje fatsoenlijk zitten.

_Malu_

Berichten: 755
Geregistreerd: 23-09-07
Woonplaats: Deutschland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 17:32

Ik heb een mega store bijna naast mijn werk zitten (in Duitsland)...... ben er tot nu toe twee keer geweest. Ruime keus aan kleding die niet al te duur is. Wilde er een normaal zwart sjabrak kopen, maar dat is onmogelijk. Alles met glitter en andere hippe dingen.
Hier is de winkel gewoon ook tijdens de hele lockdown open, want het is een noodzakelijke winkel (paardenvoer etc).

Faya__

Berichten: 2960
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 17:33

Maddy_Paola schreef:
Ik bestel er ook vrij veel, vooral omdat ik vaat zit aan een supplement van hun voor mijn paard, bestelde tot nu toe gewoon in grote bestellingen, maar vraag me af hoeveel dat VIP toevoegt? Mensen hier die dat hebben? Hoe bevalt het?

Ik heb VIP, maar zover ik weet is het alleen maar zoals bvb select van bol.com, altijd gratis verzenden. Tenminste daarom heb ik het aangeschaft, vanwege hun vrij grote drempel voor verzendkostenvrij.

Sanne96

Berichten: 1252
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 17:35

Ik kom mezelf ook melden, de kleding vind ik erg fijn

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 19:11

Maddy_Paola schreef:
Ik bestel er ook vrij veel, vooral omdat ik vaat zit aan een supplement van hun voor mijn paard, bestelde tot nu toe gewoon in grote bestellingen, maar vraag me af hoeveel dat VIP toevoegt? Mensen hier die dat hebben? Hoe bevalt het?


Ik ben ook vip klant. Na dat ik vorig jaar er heel wat had besteld dan vond ik al die bezorgkosten toch wel zonde!
Ik heb er nu al lang 2x uit :D
Als je er regelmatig wat besteld is het zeker de moeite waard om vip klant te worden.

kitobeer

Berichten: 1293
Geregistreerd: 16-07-14
Woonplaats: Baarle nassau

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 19:19

Ik ben geen vip maar ik heb nooit verzendkosten en zonder acties altijd 8% korting.
Misschien komt het omdat ik afgelopen jaar voor 1500 euro heb besteld.

Dais_

Berichten: 4047
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:25


Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:29

Dais_ schreef:
Ik vind dat juist heel subtiel gedaan. Ik had eerst niet eens door dat het een mobielzakje was. :')


Ja klopt hoor :j Maar ik bedoel meer de functie ervan!
Het is toch totaal niet slim wanneer je gaat rijden, stel je valt en paard gaat ervandoor, dat je mobiel in je dekje zit :+

Anouk_H

Berichten: 2178
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:39

Ik was 1 keer toch heel blij met dat zakje :D had geen trui aan met zakken en in mijn rijbroek paste mijn telefoon ook niet (grote telefoon+kleine zakken) dus kon hij mooi in mijn dekje want heb hem toch graag bij, maar inderdaad zou je er af vallen en je paard gaat er van door heb je er weinig aan :D

Faya__

Berichten: 2960
Geregistreerd: 09-07-10

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:50

Ik heb zojuist 3 hoofdstellen besteld, de Lund, de Laholm en de Albury II. Kon op internet het verschil slecht zien en ik dacht als ik dan toch moet retourneren (en dat betalen) dan maar goed doen en alles even goed bekijken. Voorlopig kunnen we er ook niet heen natuurlijk.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:56

Drico schreef:
Dais_ schreef:
Ik vind dat juist heel subtiel gedaan. Ik had eerst niet eens door dat het een mobielzakje was. :')


Ja klopt hoor :j Maar ik bedoel meer de functie ervan!
Het is toch totaal niet slim wanneer je gaat rijden, stel je valt en paard gaat ervandoor, dat je mobiel in je dekje zit :+


Is toch handig, dan kan 'ie doorbellen waar je hem weer kan vinden. :+

Lys_PPA

Berichten: 1358
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:18

Faya__ schreef:
Ik heb zojuist 3 hoofdstellen besteld, de Lund, de Laholm en de Albury II. Kon op internet het verschil slecht zien en ik dacht als ik dan toch moet retourneren (en dat betalen) dan maar goed doen en alles even goed bekijken. Voorlopig kunnen we er ook niet heen natuurlijk.

Hahah zo heb ik afgelopen jaar ook superveel kleding besteld, onder het mom van, als ik toch al n retour moet betalen dan maar meteen veel bestellen. Het was wel een behoorlijke aanbetaling :')

Ik vond dat dekje met telefoonzakje ook wel handig voor op buitenrit, maar nu realiseer ik me inderdaad dat het toch niet helemaal handig is indien je paard ervantussen gaat. Ik heb meerdere rijbroeken met telefoonvakjes en die draag ik meestal op buitenrit.

Ik twijfel of ik online weer een grote bestelling zal plaatsen voor de zomerkleding, of dat ik wacht tot er weer wat meer versoepelingen zullen zijn en ik dus eens fysiek naar de winkel kan gaan...

Sintara

Berichten: 7459
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:27

Ik doe mijn telefoon altijd in een binnenzak ofzo, dan valt hij ook niet zomaar stuk..
Maar dat zakje kan je wel gebruiken voor een hoevenkrabber en appeltje ofzo natuurlijk :D

Caresse07

Berichten: 9432
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:30

Ik heb de laatste tijd ook best wat besteld en zit er nu echt over te twijfelen om VIP te worden, denk dat je het er wel uithaalt als je regelmatig iets besteld.

dravergekkie

Berichten: 9268
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:45

Hier ook al een aantal fijne spullen van Kramer :D

Mijn pony's zijn gek op de slobber emmers.

Kleding heb ik eigenlijk nog nooit aangedurfd i.v.m hoe de maten vallen.
Terwijl ze wel ontzettend leuke dingen hebben.

Vorige week de catalogus binnen gehad , altijd lekker snuffelen :P

Caresse07

Berichten: 9432
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:30

Iemand een idee hoe de bitloze hoofdstellen van Kramer vallen?

Ik wil eens kijken wat mijn merrie van bitloos vindt en wil niet gelijk een enorm duur hoofdstel aanschaffen en zie er bij Kramer eentje staan die me wel wat lijkt, maar hoe vallen ze :o?

HopeDreamer

Berichten: 973
Geregistreerd: 17-03-15

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:45

Ik heb een 3 in 1 hoofdstel van de Kramer maat full, en die valt gewoon op maat :)

Caresse07

Berichten: 9432
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:49

Dan zou een cob goed moeten zijn. Rij nu met een Micklem (met bit) in maat cob dus als ik dat aanhoud dan moet het goed zijn :)

Reeltje_5

Berichten: 2648
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 11:45

Wauw ik vind het echt heel mooooi! Ik ben verkocht. Moet hem nog wel ohz uittesten haha.
Heb ook een singel alleen weet niet zo goed hoe hij moet := ik dacht eigenlijk met de boog naar voren maar is dat wel zo?


Afbeelding

Afbeelding

xSannee

Berichten: 4366
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 11:47

Haha, volgens mij moet de bolling inderdaad naar de voorbenen toe.

Heerlijke kleur is het :+:
Staat vast ook prachtig op jouw schimmel!

Heeft iemand het Essential dekje in springvariant? Ben daar wel benieuwd naar, Kramer heeft daar geen foto's van online staan volgens mij