Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bodyprotector kort maar breed?

 
Profiel   

Beste Bokkers,

Na 40 kilo afgevallen te zijn ben ik weer druk aan het rijden. Ook crossen en trec waarbij ik in de ptv een bodyprotector nodig heb.

Heel fijn de kilo’s kwijt maar ik ben (helaas) nog steeds gezegend met een grote voorgevel en ook nog wel wat buik. Daarin tegen ben ik niet lang. Degene die ik tot nu toe gebruikt heb zijn eigenlijk te lang waardoor hij in mijn nek drukt. Dit was een sir lancelot maat xl en daarna een harry’s horse maat xl. Beide zijn nu te groot, al kan ik niet zeggen dat ik super veel ruimte over had bij de hh.

Dus het is een aardige zoektocht naar een passende bodyprotector. Ik woon in het midden van het land en ben bereid een stuk te rijden om goede te passen.

Ik hoor graag tips over merken of waar ze te passen.

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-24 20:30 



 
Profiel   

Ik ben kort en heb naar tevredenheid een USG. Met van die klittenband flappen aan de zijkant en daardoor ruim verstelbaar. Ik heb alleen verder wel een ander postuur verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-24 21:13 



 
Profiel   

Kijk is naar een bodyprotector voor menners. Die zijn in de rug wat korter omdat ze anders niet in de stoel passen of zoals jij nu hebt omhoog gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-24 21:54 



 
Profiel   

Sir lancelot heb ik in een andere breedte maat en kortere lengtemaat, is al heel wat jaar geleden, maar toekon dat wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-24 22:12 



 
Profiel   

Zoals hier boven al is gezegt: kijk naar bodyprotectors voor menners.
Voorbeeld merk: Airowear.
Verkrijgbaar bij Ruiterhuis Bosgra in Hurdegaryp (Friesland)
Je hebt ook een speciale "vrouwen lijn" waarbij ze speciaal gevormd zijn ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-24 22:15 



 
Profiel   

Racesafe zijn ook goeie die korter kunnen en plek hebben voor een stevige boezem.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-24 23:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen