Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Low waiste rijbroek

 
Profiel   

Hallo,

Ik ben op zoek naar een een low waiste rijbroek. Liefst met elastische inzetstukken aan de enkels, en echt een broek (geen legging).
Als ik dan heel vervelend mag zijn, ofwel een volledig lederen/siliconen zitvlak ofwel helemaal geen leren zitvlak.
Enige harde eis is.. het ding moet low waiste zijn.

Ik ben gezegend met heerlijk lange benen en een te kort lichaam in verhouding waardoor alles wat tegenwoordig high waiste is bij mij tot aan mijn oksels komt, in het zadel lelijk gaat kreukelen en als kers op de taart omplooit en dus hele tijd drukt in mijn buik.

Merk/prijs maakt me op het moment niet zo veel uit, zonder buikpijn kunnen rijden wel :+

Ik weet dat het een kwestie is van gaan passen, maar weten in welke richting ik mag zoeken is wel een fijne voorbereiding.

Wie o wie heeft de gouden rijbroek?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 17:19 



 
Profiel   

Dirty Denim van Harry’s Horse.

Ik vind low waist ook echt prettig. Als broeken(ook gewone niet-paardrijbroeken) in mijn taille vallen krijg ik maagpijn.
Het staat me niet echt geweldig (muffin-top), maar het is òf low waist òf ultra high waist, tot iets onder de oksels (PS of Sweden, echt een soort corset).

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 17:37 



 
Profiel   

Je zou kunnen kijken naar Animo of een ander Italiaans merk. Voor equiline etc kan je het beste contact opnemen met Ellen van Ridershouse

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 18:02 



 
Profiel   

_mexx_lady_ schreef
Hallo,

Ik ben op zoek naar een een low waiste rijbroek. Liefst met elastische inzetstukken aan de enkels, en echt een broek (geen legging).
Als ik dan heel vervelend mag zijn, ofwel een volledig lederen/siliconen zitvlak ofwel helemaal geen leren zitvlak.
Enige harde eis is.. het ding moet low waiste zijn.

Ik ben gezegend met heerlijk lange benen en een te kort lichaam in verhouding waardoor alles wat tegenwoordig high waiste is bij mij tot aan mijn oksels komt, in het zadel lelijk gaat kreukelen en als kers op de taart omplooit en dus hele tijd drukt in mijn buik.

Merk/prijs maakt me op het moment niet zo veel uit, zonder buikpijn kunnen rijden wel :+

Ik weet dat het een kwestie is van gaan passen, maar weten in welke richting ik mag zoeken is wel een fijne voorbereiding.

Wie o wie heeft de gouden rijbroek?


Horse Pilot!!! Heeft een lage voorkant en iets hoger achter. Prijzig, maar echt super

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 18:04 



 
Profiel   

Ik denk dan aan Samshield broeken of bepaald modellen van Pikeur.

Passen gaat wel het beste helpen met het zoeken van een fijne rijbroek

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 18:14 



 
Profiel   

Nienkje. Precies dat! Ofwel gaan we voor ‘cover it all up, all the way’ ofwel houden we het laag genoeg.

Dank je wel, ik ga alvast googelen. Kijken of ik een zaak vind waar ze van deze merken wat keuze hebben
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 18:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen