Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Rijbroek zonder grip topic 1849201

 
Profiel   

https://www.horze.nl/dames-kniestuk-rij ... lor=PDB/SI

Deze wellicht een idee? Ik vind m superfijn zitten. High waist en zelfs te doen met lange benen. Het beetje grip dat bij de knieën zit, merk je niet veel van
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 14:08 



 
Profiel   

Ik heb een hekel aan al die gripzooi en ben uit pure ellende maar in stretch skinny jeans gaan rijden. Die rijden na een tijd wel door in het kruis maar verder vind ik ze perfect. Geen plakzooi, waist kan ik precies zo uitzoeken als dat ik het fijn vind, lengtematen zijn beschikbaar en ik heb nooit last met stiksels op mijn knieen. Kan er meerdere paarden me rijden per dag en de grote plus is dat ik nog eens naar de supermarkt kan ermee zonder dat ik meteen voor "paardenpersoon" word aangezien. Door het elastiek zitten ze als stevige leggings en meestal zijn ze goedkoper dan rijbroeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 14:12 



 
Profiel   

Bij het Brabants ruiterhuis hadden ze in de sale 1+1 gratis nog veel broeken zonder iets eraan. Misschien daar het kijken waard? Als je ze belt willen ze ook wel voor je verzenden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 14:22 



 
Profiel   

Nouvel schreef
Ik lees even mee...

Al even op zoek naar donkerbruin, katoen, hoge band, geen grip of leer..

Hele fijne leggings zijn de Flexars, eigenlijk het enige dat ik nog draag, maar die zijn er nog niet in donkerbruin...


Hoe lang vallen die eigenlijk? Ik heb lengtemaat 36 en de pikeur lengtematen zijn bij mij nog flink kort

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 14:26 



 
Profiel   

ankem schreef
Zou iemand voor mij de binnenbeenlengte kunnen opmeten van de flexar?
Ben van een langbenig soort :D


75 cm als ik hem aan heb. En hij kan nog flink meerekken. Dit is de eerste rijbroek die voor mij lang genoeg is. Ok, Montar gaat net aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 18:02 



 
Profiel   

Nouvel schreef
Ik lees even mee...

Al even op zoek naar donkerbruin, katoen, hoge band, geen grip of leer..

Hele fijne leggings zijn de Flexars, eigenlijk het enige dat ik nog draag, maar die zijn er nog niet in donkerbruin...

Equitheme

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 18:11 



 
Profiel   

Het zijn officieel geen rijbroeken, maar je kunt er wel mee paardrijden omdat ze aan de binnenzijde geen naden oid hebben: https://www.revolutionrace.nl/dames/bro ... Color=2142

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 08:49 



 
Profiel   

Op de site van pikeur duitsland kan je nog gewoon broeken zonder grip bestellen. Het Drunensruiterhuis heeft op het moment ook fijne broeken zonder grip in de aanbieding van Pikeur https://www.drunensruiterhuis.nl/paardr ... -grip.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:26 



 
Profiel   

Pikeur, HKM heeft ook nog heel veel, Mondoni wellicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:31 



 
Profiel   

Ik heb vandaag voor het eerst m’n nieuw gekocht montar broek gedragen en ik ben heel tevreden; helemaal stof, hoge taille, dubbele knoop en geen tierlantijnen. Hij zit super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 19:04 



 
Profiel   

Een paar maanden later…
Ik heb ein-de-lijk een knoop door gehakt
Heel erg bedankt voor alle linkjes! Ik heb pikeur gecontacteerd over de candela zonder grip. Geen succes: geen reactie. Ik had echt dringend wat nodig want die andere viel uit elkaar. Ik heb nu de montar en hij zit zo lekker! De rijbroeken zijn echt minder stug dan tien jaar geleden zeg :')

Tikje lang maar mag de pret niet drukken


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 15:02 



 
Profiel   

https://www.bouman-ruitersport.nl/monta ... -knie.html
Montar is top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 15:06 



 
Profiel   

Figo88 schreef
Ik had een paar jaar geleden een beetje hetzelfde dilemma, had ook zo'n afkeer tegen die siliconen broeken :')
Maar inmiddels vind ik ze echt heel erg fijn, vooral die van Montar, die plakken ook niet zo erg waardoor ik niet het gevoel heb vast te zitten in het zadel en nog prima kan bewegen.
Maar misschien is deze van Montar zonder siliconen iets voor je? :)

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041


Is de broek die je nu hebt gekocht dezelfde als uit mijn link hierboven? Want ik heb hem zelf nog niet gepast omdat ik toch broeken van Montar met siliconen heb, maar deze ziet er ook echt heel fijn uit!
Superfijn iig dat je een fijne broek hebt gevonden! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 19:22 



 
Profiel   

Even gespiekt maar het is deze om precies te zijn:

https://www.dekroo.nl/products/montar-r ... aterial=12

Ben erg enthousiast over deze broek. Nu is mijn referentiekader vrij dramatisch gezien ik nog steeds de ribbroek in mijn kast heb, enfin.

Wil de candela met leer misschien nog wel een keer passen. Dat kan maar zo bijna voor eeuwig meegaan met leer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 20:24 



 
Profiel   

Ik rij altijd in spijkerbroek (western). Heb 1 rijbroek, met siliconen, die ik alleen 's winters draag met mijn winterbroek erover. Laatst omdat het zo uitkwam met die rijbroek in een dressuurzadel gereden. Wat een drama! Ik kwam letterlijk met schuurplekken van het paard, omdat de broek bleef plakken, maar mijn been wel verschoof en dat dus zorgde voor geschuur. Ik snap jouw zoektocht naar broeken zonder plak en kleef dus helemaal. Fijn dat je er 1 gevonden hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 20:36 



 
Profiel   

Ha die montar heb ik ook! Bij de decathlon hebben ze ook fijne broeken zonder grip, daar heb ik er eentje van hun eigen merk fouganza die inmiddels al 5 jaar mee gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 21:44 



 
Profiel   

Danique_G schreef
Een paar maanden later…
Ik heb ein-de-lijk een knoop door gehakt
Heel erg bedankt voor alle linkjes! Ik heb pikeur gecontacteerd over de candela zonder grip. Geen succes: geen reactie. Ik had echt dringend wat nodig want die andere viel uit elkaar. Ik heb nu de montar en hij zit zo lekker! De rijbroeken zijn echt minder stug dan tien jaar geleden zeg :')

Tikje lang maar mag de pret niet drukken


[ [url=m/Uqywwr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Hw1v7t.jpg]Afbeelding[/url] ]


Staat toch prachtig!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 22:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen