Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Welke outdoorlaars gaat lang mee?

 
Profiel   

Hier nog steeds heel blij met Ariat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 11:13 



 
Profiel   

Ik zoek eigenlijk vooral nog een paar warme halfhoge laarzen/ schoenen waar je ook warme voeten in houdt als je even stilstaat met behandelen van een paard.
Daarbij is waterdicht fijn maar iets minder belangrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 12:15 



 
Profiel   

Muze schreef
Ik zoek eigenlijk vooral nog een paar warme halfhoge laarzen/ schoenen waar je ook warme voeten in houdt als je even stilstaat met behandelen van een paard.
Daarbij is waterdicht fijn maar iets minder belangrijk.


De laarzen die ik in mijn vorige bericht heb gezet zijn erg warm en half hoog. Ook als je stil staat zijn ze warm

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:11 



 
Profiel   

Oh die zijn mooi. Maar twijfel of ze om m’n brede kuit gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:13 



 
Profiel   

Muze schreef
Ik zoek eigenlijk vooral nog een paar warme halfhoge laarzen/ schoenen waar je ook warme voeten in houdt als je even stilstaat met behandelen van een paard.
Daarbij is waterdicht fijn maar iets minder belangrijk.
Zoo Adventure. Wel met goede, passende inlegzolen. Ik woon er ongeveer in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:10 



 
Profiel   

Ik zeg toch de Wythburn van Ariat. Enige laars waar ik als koukleum nog geen koude voeten in heb gehad. Ik heb al gehad eerder: Muckboot, anwb laarzen diverse varianten, Eurostar laarzen, dunlop laarzen. Alleen in de Ariat blijven mijn voeten warm :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:20 



 
Profiel   

Karin schreef
FernandoO schreef
Geloof of het niet, maar ik heb deze geweldige ‘snowboots’ van de Decathlon vorig winter gekocht. Het was even zoeken hoe ik er warme voeten in kreeg (alleen 1 paar van die huissokken was het antwoord), maar ik ben er helemaal gek op. Ze zijn waterdicht, makkelijk schoon te houden (gewoon even afspoelen indien nodig) en je kan er mee rijden. En dat voor maar €25, zeker de moeite waard om eens te proberen *\o/*

https://www.decathlon.nl/p/kinder-wande ... _/R-p-4395

Dit zijn wel de kinderlaarsjes, maar ze zijn er ook in grote mensen maten :+


De grotemensenversie: https://www.decathlon.nl/p/snowboots-da ... 54&c=ZWART

[ [url=m/HA7vks.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ben er ook erg blij mee. Die twee weken in februari dat we sneeuw en ijs hadden leefde ik zowat dag en nacht op die dingen. :D


Bleven deze ook waterdicht? ik hoor steeds dat het echt een strenge winter gaat worden hier, zelfs in het zuiden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:43 



 
Profiel   

Ja, zeker waterdicht :j

Alleen zou ik wel voor hogere laarzen kiezen naarmate er meer sneeuw valt :)) Deze heb ik dus per ongeluk gekocht 'voor erbij' (al een winter eerder), puur om mijn voeten warm te houden. Ik had niet verwacht dat we ook nog minstens 15 cm sneeuw in ons weiland zouden krijgen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:45 



 
Profiel   

Dan ga ik ze eens proberen voor erbij :D gelukkig hebben wij hier ook een Decathlon, zal eens neuzen wat ze nog meer hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:48 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ik zeg toch de Wythburn van Ariat. Enige laars waar ik als koukleum nog geen koude voeten in heb gehad. Ik heb al gehad eerder: Muckboot, anwb laarzen diverse varianten, Eurostar laarzen, dunlop laarzen. Alleen in de Ariat blijven mijn voeten warm :j

Heb grasmere laarzen maar met behandelen wil ik geen hoge laarzen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:36 



 
Profiel   

Muze schreef
Oh die zijn mooi. Maar twijfel of ze om m’n brede kuit gaan.


Oeh dat durf ik niet te zeggen, ik heb zelf namelijk smalle kuiten

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:53 



 
Profiel   

Ik heb 2x dunlop winterlaarzen gehad, beide gingen ze stuk binnen een winter en heb ik mijn geld terug gekregen. Dat waren echt de grootste miskopen ooit.
Pfiff boots, die zijn volgens mij precies dezelfde als die HKM davos. Die bleven voor de prijs best lang waterdicht, maar die hebben het 1,5 winter overleefd. Nu krijg ik alweer telkens natte sokken. Er lijkt zelfs zand in te komen via de onderkant. Wel jammer want ze zitten echt als slofjes.
Horka greenwich heb ik voor de winter van 2018 aangeschaft en heb ik nog steeds. Maar eigenlijk waren die in de winter van 2020 al lek. Om nog een winter daar op te moeten lopen wil ik mijzelf niet aandoen, die gaan de prullenbak in.

Nu de ariat wythburn gekocht, ben enorm benieuwd. Ik heb hem eerst gepast in de EJ en daar vond ik mijn normale maat wel prima zitten, maar ik hou wel van wat extra ruimte bij mijn tenen en daar werd het me net te smal. Dus ik heb een halve maat groter gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:15 



 
Profiel   

Muze schreef
SusanH schreef
Ik zeg toch de Wythburn van Ariat. Enige laars waar ik als koukleum nog geen koude voeten in heb gehad. Ik heb al gehad eerder: Muckboot, anwb laarzen diverse varianten, Eurostar laarzen, dunlop laarzen. Alleen in de Ariat blijven mijn voeten warm :j

Heb grasmere laarzen maar met behandelen wil ik geen hoge laarzen


De wythburns zijn niet hoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:56 



 
Profiel   

KarmaChansy schreef
Karin schreef

De grotemensenversie: https://www.decathlon.nl/p/snowboots-da ... 54&c=ZWART

[ [url=m/HA7vks.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ben er ook erg blij mee. Die twee weken in februari dat we sneeuw en ijs hadden leefde ik zowat dag en nacht op die dingen. :D


Bleven deze ook waterdicht? ik hoor steeds dat het echt een strenge winter gaat worden hier, zelfs in het zuiden :+


100% :j

Alleen wat Karin ook zei: ze zijn niet super hoog, dus kans is er wel dat er van bovenaf wat inkomt. Maar dat droogt dan wel weer snel op. Ik vind dat persoonlijk niet erg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 18:13 



 
Profiel   

Mountain horse classic rider vraag: zijn die in de winter met goede sokken warm ?
Als je normaal met dikke sokken vaak 39.5/40 koopt van outdoor laars, kies ik dan 39 of 38 van de mh classic rider?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 11:00 



 
Profiel   

Ik heb mountain horse laarzen.
Denk ook de classic? Zijn van die robuuste.
Ik vind ze niet warmer dan elk andere gewoon leren laars. Ze zijn niet gevoerd die ik heb althans.
Ik heb altijd maat 40 in schoenen en ook in die laarzen.


Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 30-12-21 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 11:02 



 
Profiel   

Ik doel op de schoenen, die lage

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 11:03 



 
Profiel   

Daar heb ik geen ervaring mee. Lijken me wel erg fijn :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 11:05 



 
Profiel   

Ik heb Mountain horse laarzen, ongevoerd. Ben een echte koukleum en heb er met rijden nooit koude voeten in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 13:34 



 
Profiel   

Muze schreef
Mountain horse classic rider vraag: zijn die in de winter met goede sokken warm ?
Als je normaal met dikke sokken vaak 39.5/40 koopt van outdoor laars, kies ik dan 39 of 38 van de mh classic rider?

Ik vind ze niet overdreven warm in de winter, als je lang stilstaat of rijdt vind ik ze eigenlijk te koud. Ik heb maat 37 van de schoenen en normaal 38/39.
Met dikke sokken zitten ze heel goed aangesloten, ik draag ze vaak met dunnere sokken

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:32 



 
Profiel   

Ik zweer ook bij ariat! Wel goed voor zorgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:35 



 
Profiel   

Diertjec schreef
Muze schreef
Mountain horse classic rider vraag: zijn die in de winter met goede sokken warm ?
Als je normaal met dikke sokken vaak 39.5/40 koopt van outdoor laars, kies ik dan 39 of 38 van de mh classic rider?

Ik vind ze niet overdreven warm in de winter, als je lang stilstaat of rijdt vind ik ze eigenlijk te koud. Ik heb maat 37 van de schoenen en normaal 38/39.
Met dikke sokken zitten ze heel goed aangesloten, ik draag ze vaak met dunnere sokken


Dan is het niet wat ik zoek. Sta wel veel
Stil

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:47 



 
Profiel   

Dan moet je voor de Wytburn van Ariat gaan. Ik kan op de Mountain horse ook niet lang staan, die heb ik echt voor rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 06:52 



 
Profiel   

Dubarry gaat lang mee. Die vind ik z’n geld wel waard.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 08:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen